Montako eri ap:tä tänne kirjoittelee???
Onko yksi ja sama vai onko jokatoisen nimerkki ap???Ihan vaan kiinnostais tietää.. Myöntääkö kukaan
nim. ei ap
Kommentit (26)
Ja heti myös minä jos teen oman aloituksen.
ensimmäistä kertaa täällä, mutta olen käynyt lukemassa nyt useampaa keskustelua täällä ja jo aikaisemmin jo muilla keskustelu foorumeilla sama nimimerkki toistuu jatkuvasti.. Eli onko nämä yhden ja saman provoja vai onko se niin pirun yleinen nimimerkki..
"aina provoomassa". ennen oli yksi henkilö, mutta nykyään näkee kirjoitustyylistä, että useamman henkilön on pakko käyttää sitä.
Mika
Kyllä se on yksi ja ainoa ap joka kirjoittelee aivan kaikki keskustelufoorumit täyteen :)
ensimmäistä kertaa täällä, mutta olen käynyt lukemassa nyt useampaa keskustelua täällä ja jo aikaisemmin jo muilla keskustelu foorumeilla sama nimimerkki toistuu jatkuvasti.. Eli onko nämä yhden ja saman provoja vai onko se niin pirun yleinen nimimerkki..
Eikä nyt tarvii kenenkään ap:n tai muidenkaan nokkiin ottaa tästä.. Kunhan ihmettelen
noiden pirukorvien huvitus :)
Ap = ketjun aloittaja. Eli jos avaat uuden ketjun ja kommentoit siihen itse, käytetään yleensä nimimerkkiä Ap jotta muutkin tietävät että olet ketjun aloittaja.
Aloituspuhuja? Jostakin sellaisesta tuo kai tulee
minuun saa ottaa yhteyttä. Tässä yhteystietoni: 1/15 380937. Joten pirauttele, ja lototaan taas ;)
Ap = ketjun aloittaja. Eli jos avaat uuden ketjun ja kommentoit siihen itse, käytetään yleensä nimimerkkiä Ap jotta muutkin tietävät että olet ketjun aloittaja.
olen sen verran aloittelija etten tajunnut tuota =) tyhmä saatan olla mutta näin tämäkin asia selvisi :D
olen sen verran aloittelija etten tajunnut tuota =) tyhmä saatan olla mutta näin tämäkin asia selvisi :D
Et todellakaan ole ainoa joka tuota on joutunut miettimään :) Ja aina kun joku erehtyy tuota kysymään on samanlaisia vastauksia ketju täynnä :)
kiitos asiallisesta viestistä =)
olen sen verran aloittelija etten tajunnut tuota =) tyhmä saatan olla mutta näin tämäkin asia selvisi :DEt todellakaan ole ainoa joka tuota on joutunut miettimään :) Ja aina kun joku erehtyy tuota kysymään on samanlaisia vastauksia ketju täynnä :)
Kiitos asiallisesta viestistäsi =)
ev = ei viestiä; aloittaja laittanut pelkän otsikon
ov = on viesti; aloittaja laittanut viestin (yleensä esseen pituinen avautuminen asiasta)
av = aihe vapaa; tämä palsta
wt = white trash; roskasakki
ot = off topic; viesti ei suoraan liity alkuperäiseen aiheeseen
Mika
saako täältä poistettua ketjua itse esim tätä??
luulis että jos rekistöröityy, niin saa lisää toimintoja.
Mika
Niinpä,samaa ihmetellyt.... avasipa minkä tahansa nettikeskustelun,niin aina on nimimerkki " ap".
tajunnut mikä ap on, kun eka kertaa täällä käväisin. Kävin silloin vilkaisemassa, kun iltapäivälehdissä kirjoitettiin siitä "hyi v*ttu mikä v*ttu" -ketjusta. Käväisin katsomassa ja yökkimässä, ihmettelin että onpa ihmeen rohkea nainen ja että hänethän saattaa joku tunnistaa kun vieläpä nimikirjaimensakin laittaa :D :D
Noh, asia on tullut selväksi sen jälkeen, kun aloin täällä viihtymään päivittäin ;)
Fiksu tyyppi tän keskustelun ap...
Älä yritä huijata. Tuollaisia te ap:t ootte. Vai onko niin, että onkin vain yksi ap ja se olet sä. Tämä antaa kyllä vähän viitteitä siihen suuntaan.