Haluaisin alkaa käydä kuntosalilla. Tarvitsenko alkuun sellaisen
Kuntosaliohjaajan tekemän ohjelman vai kuinka aloitan?
Kommentit (6)
niin hyvä olisi käydä ohjaajan kanssa laitteet läpi että tulee varmastti oikein tehtyä liikeet. Samalla saat varmasti aloittelijan ohjelman jota sitten itse voi kunnon karttuessa muokata+lisätä siihen juttuja. Toksi saahan sitä jatko-ohjelmankin asiantuntijalta mutta näin olen itse toiminut.
Anteeksi, kun viestini tuli kahdesti.
En ole tottunut käymään. Joskus olen käynyt, elämäni aikana ehkä 10 kertaa ja ikää on 35. Saako knosaliharjoittelulla oikeasti tuloksia? Esim. Litteämmän mahan ja kiinteyttä?
on yksi parhaista, jos ei paras, kehon muokkaaja. Mutta sun pitää tehdä liikkeet kunnon painoilla, eikä heilutella jotain parin kilon painoja muodon vuoksi. Tietysti ruokavalio auttaa asiassa paljon.
itse sain alkuopastuksen+aloittelijan ohjelman ilmaiseksi kun ostin kuukausikortin. Käyn nykyisin salilla pitääkseni työkykyä yllä (ohjelmaan sisältyy fysioterapeutin suosittelemia täsmäliikkeitä joita ei perusohjelmissa) en niinkään lihasmassa kasvattaakseni, mutta kyllä on selkeää kiinteytymistäkin tapahtunut.
elley ole tosi tottunut kävijä (ilmeisesti et). Ohjelma on tärkeä, muta vähintään yhtä tärkeä on opetella tekemään liikkeet oikein,