Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihominen ja tissien kasvu

Vierailija
03.08.2012 |

Lihoin kesälomalla muutaman kilon ja ilokseni rasvaa kertyi myös rintoihini. Voisivatkohan rintani kasvaa vielä selvästi lisää muutamalla lisäkilolla?

Kuinka paljon muilla paino vaikuttaa rintoihin? Huomaatteko eron jo muutamassa kilossa?

Valitettavasti ekan työviikon aikana paino oli taas minulla tippunut kilolla. Taitaa siis esim. 5 kg lisäys normaalipainooni olla turhan vaikeaa saavuttaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat ei kasva suhteessa kuin maha. kertyskin vaan rintamukseen...

Vierailija
2/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ekana kaikki lähki tisseihin ja lähtee niistä viimesenä. Tuliski vaikka vaan perseeseen, nyt on kauheet utareet ja vaikka tiputtaisin 15 kiloo, niin kuppikoko ois silti vielä 70G :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-kiloisena oli B-kupin rinnat, nyt 70-kiloisena D-kupin, ja ympärysmitta kasvanut 70 stä 80 senttiin.

Vierailija
4/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ekana kaikki lähki tisseihin ja lähtee niistä viimesenä. Tuliski vaikka vaan perseeseen, nyt on kauheet utareet ja vaikka tiputtaisin 15 kiloo, niin kuppikoko ois silti vielä 70G :(

Mä niin tahtoisin kunnon daisarit, mutta edes raskaana/imettäessä ei koko kasvanu D:tä isommaksi.. :( Niin kovasti odotin että kerrankin tulis kunnon hinkit, mutta kun ei niin.. Kaikki tulee mahaan.. :( Ei mulla oo edes kunnon persettä..

Vierailija
5/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako muka olla lihava jolla on isommat tissit vai hoikempi ja pienemmät tissit? Eivät kaikki miehet pidä isoista tisseistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä