Hassua, yleensä jos värjää tukkansa tosi tummaksi, tarvii myös paljon meikkiä
siis vähintään kulmakarvojen, ripsien tummentamiseen, jotta näyttää "luonnolliselta" tai hyvältä.
Mä olen tällainen omalta hiusväriltäni maantienharmaahiirulainen, ja mielestäni olen aina näyttänyt "en miltään", ellen ole meikannut silmiä ja kulmia kunnolla esiin, ilman meikkiä olen ollut tosi väritön.
No nyt värjäsin tukkani hyvin tummanruskeaksi, ja tadaa, mä näytän ihan ok:lta ilman meikkiäkin! Itseasiassa, jos nyt laitan ripsiväriä ja tummennan kulmani, näytän lähinnä "suttuiselta".
Nyt mun silmät ja kulmat erottuu (tuoko joku hiusvärin sävy ne esiin?) tai sitten se värittömyys ei jotenkin enää haittaa, kun tukassa on väriä, tukka erottuu nyt naamasta, ennen tukka ja koko naama oli yhtä harmaata "mössöä" (hahaa, jotain sinnepäin, vaikea kuvailla).
En ois uskonut, mutta näin on. Ja oon tosi tyytyväinen, ei haittaa että meikkaamisen saa jättää väliin/vähemmälle :)
Kommentit (4)
Mutta mulla on luonnostaan ruskeat silmät ja tummat ripset ja kulmakarvat, vaikka olenkin maantienharmaa, ja aika vaaleakin sellainen hiuksiltani.
Mä blondasin fledan ja värjäsin kulmat ja ripset tummiksi...näyttää ainakin omaan silmään hyvältä.
Alla kesän vaaleanruskeaksi haalistama punainen.
En vaan huomannut, että kevytväri olikin tarkoitettu luonnostaan melko tummille hiuksille.
Omat hiukseni taitaa olla liian vaaleat, joten en ole vielä rohkaistunut laittamaan väriä..
Mahtaakohan väri tarttua ees. Uskallanko kokeilla?
Ainakaan tukkaa selvästi vaaleammat ripset ja kulmakarvat voi näyttää oikeasti hyvältä...
Mutta muuten kyllä osalle ihmisiä luonnollista selvästi tummempi tukanväri sopii tosi hyvin.