Miksi tätä palstaa aina haukutaan?
En tajua. Minä olen pyörinyt täällä jo vuosia ja myönnän olevani koukussa.
Tykkään teistä kaikista. Provoista ja porvoolaisista, mentaalitapauksista, kananpersetukkaisista, white trasheista, lähiömammoista, whatever, kaikista.
Tuskin minä ainoa olen. Eikö ihmiset oikein tajua tätä meininkiä täällä vai, hä???
Kommentit (7)
Täällä on kaameaa, mutta vetovoima on liian iso... Hetki hetken, tunti tunnin, vuosi vuoden jälkeen, täällä aina vain!
tajua.
Toisaalta mä luulen, että toi palstanhaukkujat on oma lajityyppinsä.
Kouluajoista kaikki muistanee ne luokan ynseät ämmät jotka ian pyöritteli silmiään luokan ns. huonoille tytöille ja etenkin pojille, jotka kännäsi liian nuorina ja joilla oli jo sutinaa tyttöjen kanssa. Silti niillä oli valittessaankin sellanen jännittynyt säpinä äänessä ja silmät kiilui. Kun ei ole muuta mahista osallistua jännitykseen niin ainoaksi jää sen moittiminen. SAma logiikka lienee täälläkin
se vaan huvittaa, että ne ei jostain syystä jätä meitä omaan arvoomme vaan käyvät täällä valittamassa.:D Miksiköhän
jo 12 vuotta. Tiedän myös pari miehen kaveria jotka käy täällä säännöllisesti. Tää on ihana paikka.
Muutama ärsyttävä tosikko ok mahtuun sekaan ja jokunen mielenterveyspotilas sekä pari tosikkoa miesasiamiestä, mutta muuten mahtava palsta!
versus herkkäperseet. Jos itsetunto on kohillaan, ei mun mielestä voi oikeasti vetää mistään näistä jutuista hernettä nenään. Enempi mua ainakin ärsyttävät ihmiset livenä kuin täällä netissä...
tykkään tästä palstasta! Käytän termiä "kevyttä viihdettä". Täällä huumori on sen verran raisua, että toimii minulle, mutta sellaista, jota ei voi kenellekään päin naamaa mennä laukomaan :D
Ehkä vaatii jonkin verran elämänkokemusta sekä suhteellisuuden- ja huumorintajua ymmärtää av:ta.