Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka av on pilannut SINUN elämäsi?
03.08.2012 |
Minä ostin uuden auton, ja sen rekisteri on AP-xxx.
Arvatkaa vaan miltä tuntuu. Ei mene hyvin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kun minulla ei ole taaperoita enää. En voi syödä paljon, ettei minusta tule lihavaa av-mammaa. Minun on pakko hommata akateeminen koulutus, koska muuten olen luuseriwt-mamma.
En voi päästää miestäni enää ralliin, koska menee siellä maksullisiin. En voi mennä mökille,koska kaupunkilaiset on parempia, en voi olla kaupungissa kesää, koska mökillä olo ainoa oikea tapa viettää kesä.
En voi viedä lasta hoitoon, koska ainoa oikea tapa on hoitaa lapsi itse kotona. En voi olla kotiäiti, koska silloin olen pummielätti.
En voi katsoa jääkiekkoa, koska se on junttia. Ja se se vasta junttia olisi, että kuskaisin lastani jääkiekkoa pelaamaan ja harjoittelemaan, koska sitten meillä ei olisi enää yhtään yhteistä aikaa.
Ja olisin kamala äiti, kun antaisin lapseni harrastaa.
En voi matkustaa turistikohteeseen, koska ainoa oikea tapa on lentää omatoimimatkalle ja alkaa etsiä viidakosta asuntoa. Ainiin , ainoa oikea tapahan onkin viiden tähden kaikkiruokatarjollaainahotelli.
En voi asua kerrostalossa, koska ainoastaan omakotitalossa on asumisen hyvät puolet.
Enkä voi palstailla, koska av-mammaluokitus on alin arvo jonka äiti-ihminen voi saada.