Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun ehkä menemään terapiaan tämän palstan takia :(

Vierailija
03.08.2012 |

Mä ajattelin ennen tätä palstaa, että olen paha ihminen kun joskus mietin niin pahansuopia juttuja. Ei tullut mielenkään, että muut kivalta vaikuttavat ihmiset voi olla samanlaisia. Nykyään en sitten enää luota kehenkään vaikka kuinka iloinen ja avulias olisi. Mietin vaan miten se miettii kuinka ksuipää olen. Ahdistavaa. Mietin jo terapiaan menoa tämä palstan takia

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö viedä Terolta nimellisenä miehenä esiintyvän av-henkilön roolin?

Vierailija
22/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"What a drag it is getting old"

Mika

yksi mitä mä taas olen tämän palstan kautta huomannut, niin sen, että miehet eivät osaa heittää läppää. OIkeasti jutut ei naurata.

Se tuntuu hassulta, koska kun irl puhuu miesten kanssa, niillä on hauskoja juttuja. Eikö ne osaa kirjoittaa vai ajautuuko tänne vain jotkut nörtit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-lehden pitäisi järjestää on-line terapeutti kaikille sielunsa vaurioittaneille

Vierailija
24/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sun mielenterveysasia jos kuvittelet että joku ihminen onkin avuliaisuutensa varjossa tuomitsemassa.

Vierailija
25/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomaa ettei ole sen huonompi kuin muutkaan? Asiat on ihan niinkuin ne ottaa.

Vierailija
26/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika

yksi mitä mä taas olen tämän palstan kautta huomannut, niin sen, että miehet eivät osaa heittää läppää. OIkeasti jutut ei naurata.

Se tuntuu hassulta, koska kun irl puhuu miesten kanssa, niillä on hauskoja juttuja. Eikö ne osaa kirjoittaa vai ajautuuko tänne vain jotkut nörtit

Mika

Vierailija
27/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta on ok olla kusipää, mutta jos muutkin on tarvitset siihen terapiaa

Vierailija
28/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulin olevani huono ihminen, kun niin kusipääjuttuja joistakin ihmisistä ajattelin. Nyt näyttäis, että kaikki on pahoja ja haluaa vaan kaikille pahaa ja kuolemaa.

Vierailija
29/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulin olevani huono ihminen, kun niin kusipääjuttuja joistakin ihmisistä ajattelin. Nyt näyttäis, että kaikki on pahoja ja haluaa vaan kaikille pahaa ja kuolemaa.

montako kertaa se pitää sanoa, ettei palstaa ole tarkoitettu otettavaksi vakavasti. Moni provoilee ihan provoilun ilosta. On mukava kokeilla ikävän ihmisen rooliakin välillä, kun tosielämän puolella joutuu olemaan aina kiva. Ja kun palstaa luet, huomaat, että täällä paljon myös kannustetaan ja tsempataan.

Vierailija
30/30 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika

Jos on joskus tuon rollareiden biisin kuullut. :-)

"Things are different today,"

I hear ev'ry mother say

Mother needs something today to calm her down

And though she's not really ill

There's a little yellow pill

She goes running for the shelter of her mother's little helper

And it helps her on her way, gets her through her busy day.