Joudun ehkä menemään terapiaan tämän palstan takia :(
Mä ajattelin ennen tätä palstaa, että olen paha ihminen kun joskus mietin niin pahansuopia juttuja. Ei tullut mielenkään, että muut kivalta vaikuttavat ihmiset voi olla samanlaisia. Nykyään en sitten enää luota kehenkään vaikka kuinka iloinen ja avulias olisi. Mietin vaan miten se miettii kuinka ksuipää olen. Ahdistavaa. Mietin jo terapiaan menoa tämä palstan takia
Kommentit (30)
"What a drag it is getting old"
Mika
yksi mitä mä taas olen tämän palstan kautta huomannut, niin sen, että miehet eivät osaa heittää läppää. OIkeasti jutut ei naurata.
Se tuntuu hassulta, koska kun irl puhuu miesten kanssa, niillä on hauskoja juttuja. Eikö ne osaa kirjoittaa vai ajautuuko tänne vain jotkut nörtit
vauva-lehden pitäisi järjestää on-line terapeutti kaikille sielunsa vaurioittaneille
Kyllä se on sun mielenterveysasia jos kuvittelet että joku ihminen onkin avuliaisuutensa varjossa tuomitsemassa.
kun huomaa ettei ole sen huonompi kuin muutkaan? Asiat on ihan niinkuin ne ottaa.
Mika
yksi mitä mä taas olen tämän palstan kautta huomannut, niin sen, että miehet eivät osaa heittää läppää. OIkeasti jutut ei naurata.
Se tuntuu hassulta, koska kun irl puhuu miesten kanssa, niillä on hauskoja juttuja. Eikö ne osaa kirjoittaa vai ajautuuko tänne vain jotkut nörtit
Mika
sinusta on ok olla kusipää, mutta jos muutkin on tarvitset siihen terapiaa
mutta luulin olevani huono ihminen, kun niin kusipääjuttuja joistakin ihmisistä ajattelin. Nyt näyttäis, että kaikki on pahoja ja haluaa vaan kaikille pahaa ja kuolemaa.
mutta luulin olevani huono ihminen, kun niin kusipääjuttuja joistakin ihmisistä ajattelin. Nyt näyttäis, että kaikki on pahoja ja haluaa vaan kaikille pahaa ja kuolemaa.
montako kertaa se pitää sanoa, ettei palstaa ole tarkoitettu otettavaksi vakavasti. Moni provoilee ihan provoilun ilosta. On mukava kokeilla ikävän ihmisen rooliakin välillä, kun tosielämän puolella joutuu olemaan aina kiva. Ja kun palstaa luet, huomaat, että täällä paljon myös kannustetaan ja tsempataan.
Mika
Jos on joskus tuon rollareiden biisin kuullut. :-)
"Things are different today,"
I hear ev'ry mother say
Mother needs something today to calm her down
And though she's not really ill
There's a little yellow pill
She goes running for the shelter of her mother's little helper
And it helps her on her way, gets her through her busy day.
Yritätkö viedä Terolta nimellisenä miehenä esiintyvän av-henkilön roolin?