Maria Nordin on ihana!
Mä olen aivan myyty tästä Maria Nordinin blogista, ihana ihminen ja hyviä kirjoituksia :)
Lisää maailmaan tällaisia ihmisiä!
http://blogit.kaksplus.fi/batmania/
Kommentit (18)
en olis uskonut että kirjoittaa noin hyvin ja jotenkin hauskasti. Jostain syystä olen tosi yllättynyt!
Eihän positiivinen, myönteinen, kiltti ihminen voi useimpien mielestä olla tosissaanotettava, fiksu, ammattitaitoinen ihminen!
Hemmetti Reino, tajuatko millaisen helmen olet saanut!
Varmaan perusti tuon blogin että saa sen kautta paikkailtua täydellisen perheen ja täydellisen äidin imagoaan kun iholla-ohjelmassa ei tainnut se rooli ihan onnistuakaan kun koko kansalle näytettiin millainen "helmi" on miehenä ja millainen nöyristelijä vaimona.
Meidän täydellisessä pikku perheessä taiteillaan ja syödään kesäkeittoa ja mitä lie gapatso-soppaa, eikä mitään saarioisten makaroonilaatikkoa ja katota muumeja.
Mä katoin eilen vai toissapäivänä jakson, jossa ne meni laivalla tallinnaan. Ihan hauskalta ja tasapainoiselta perheeltä vaikutti. Hyvin tulivat toimeen kaikki keskenään.
Taitaa olla kaikilla hetkiä elämässä, jolloin ei vaan oo parhaillaan. Ei se oo tekopyhyyttä! Se on kai rehellisyyttä et hyväksyy itsensä vähän huonoillaki hetkellä.
Mä katoin eilen vai toissapäivänä jakson, jossa ne meni laivalla tallinnaan. Ihan hauskalta ja tasapainoiselta perheeltä vaikutti. Hyvin tulivat toimeen kaikki keskenään.
Taitaa olla kaikilla hetkiä elämässä, jolloin ei vaan oo parhaillaan. Ei se oo tekopyhyyttä! Se on kai rehellisyyttä et hyväksyy itsensä vähän huonoillaki hetkellä.
en ole ikinä pitänyt suorasuisista koviksista.
Jos on kateellinen saattaa toi bloggi äryttää. Muutenhan tosta tulee vaa hyvälle mielelle!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:38"]
surkea blogi
[/quote]
Musta taas tosi hyvä blogi, yksi niistä harvoista, joita seuraan. Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi se sun mielestä on surkea? Osaatko perustella jotenkin?
reino om ylimielinen wanker, maria helmi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:44"]
Evvk, pelkkää lapsia ja perhettä
[/quote]
Se blogi on varmasti pelkkää lapsia ja perhettä siksi, että se on vähän niin kuin sen blogin aihe. Sanoisin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:46"]
[/quote]
Se blogi on varmasti pelkkää lapsia ja perhettä siksi, että se on vähän niin kuin sen blogin aihe. Sanoisin.
[/quote]
jaha, minua ei voi vähempää kiinnostaa jonkun toisen lapset
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:46"]
[/quote]
[/quote]
jaha, minua ei voi vähempää kiinnostaa jonkun toisen lapset
[/quote]
Ymmärrän, mutta jos se, että blogi käsittelee lapsia ja perhettä, oli tarkoitettu kritiikiksi, on se hieman kummallista, koska se on juuri se aihe, jota blogin on tarkoituskin käsitellä. Mutta ehkä ymmärsin sinut väärin.
Fidel on ehkä maailman söpöin lapsi, ainakin tv-ruudussa.
Nätti ihminen, söpöt lapset. Mutta Iholla-sarjasta sai käsityksen, että on aika arka sanomaan vastaan/omaa mielipidettään. Mies ja äiti oli vähän turhan hallitsevan oloisia... :( Monesti tuli paha mieli katsoessa sitä hommaa.
Maria tämän viikon Jeopardyssa. On se 😍😍
Ja tiedoksi, voitti kyseisen jakson👍💪
en olis uskonut että kirjoittaa noin hyvin ja jotenkin hauskasti. Jostain syystä olen tosi yllättynyt!