Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylireagoinko? Miehen yhtiökumppanin vaimo

Vierailija
03.08.2012 |

Soitti eilen illalla miehelleni. Mies ei heti tajunnut, kuka soittaja oli. Hänellä ei ollut laseja päässä, eikä nähnyt soittajan nimeä. Lopulta selvisi ,kuka soittaja oli. Mies alkoi saman tien lopetella puhelua tyyliin "no menepä jo nukkumaan" ja kohta puhelu päättyikin.

Mies sanoi siellä olleen tuo "Tuula" ja että nainen oli todella humalassa (en tiennyt hänen juovan, ainakaan keskellä viikkoa klo 20) eikä mies siksi halunnut jutella enempää. Kysyin, oliko "Tuulalla" jotain asiaa, johon mies sanoi, ettei halunnut puhua humalaisen kanssa.

Olin "Tuulasta" vähän huolissani, mutta mies sanoi, että anna olla, ei sillä mitään hätää ole. "Tuula" on avoliitossa mieheni yhtiökumppanin kanssa.

Tänään aloin ajatella, oliko tuossa puhelussa kenties kyse jostain muusta mieheni ja "Tuulan" välillä. Minua on edellisessä suhteessa petetty todella pahasti. Luulen, että se nyt kummittelee, ja siksi ylireagoin.

Onko kenelläkään herännyt ajatuksia kirjoituksestani? Kiitos.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäisin "silmät auki" kaiken varalta.

oma mieheni ei soittele muille naisille kännissä tai selvin päin, eikä myöskään hänelle soitella soosissa tai ilman.

jos sellaista tapahtuisi, meillä tulisi kyllä aikamoinen sotatila kotona ja kukaan ei nukkuisi ennenkuin asiat on selvitetty täydellisesti ja kaikkeen löytynyt kunnon selitys.

ei kyllä kuullosta minun korvaani ihan normaalilta jokapäiväiseltä keskustelulta jos miehesi sanoo vieraalle naiselle että "menehän nyt nukkumaan siitä".

Vierailija
22/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myös mieleen, että nainen ei ollut humalassa, vaan miehesi keksi hätävalheen puhelun nopealle lopettamiselle. Etenkin, jos tunnet Tuulan, eikä hänellä ole tapana juoda viikolla. Miten hän muuten pytyisi tänään töihin? Ovatko he samassa työpaikassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula työskentelee samassa firmassa väliaikaisesti. En ole koskaan nähnyt häntä humalassa, vaikka illanviettojakin on yhdessä ollut.

Nyt kun olen tarkemmin miettinyt, tuo Tuula soitti kerran keväällä keskellä yötä, ja mies sanoi silloinkin hänen olleen humalassa ja soittaneen vahingossa miehelleni ,kun piti soittaa ystävättärelleen, jonka nimi alkaa samalla kirjaimella.

Nyt alan näköjään suurennella asioita päässäni, vaikka se ei ole tapaistani ja mies on maailman luotettavin. Mutta niinhän luulin eksänkin olevan.

En halua olla mustasukkainen skitsoilija. Onneksi miehellä on miesten viikonloppu satojen kilometrien päässä, niin en voi alkaa tenttaamaan turhista :)

AP

Vierailija
24/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai miesten viikonloppu.