Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylireagoinko? Miehen yhtiökumppanin vaimo

Vierailija
03.08.2012 |

Soitti eilen illalla miehelleni. Mies ei heti tajunnut, kuka soittaja oli. Hänellä ei ollut laseja päässä, eikä nähnyt soittajan nimeä. Lopulta selvisi ,kuka soittaja oli. Mies alkoi saman tien lopetella puhelua tyyliin "no menepä jo nukkumaan" ja kohta puhelu päättyikin.

Mies sanoi siellä olleen tuo "Tuula" ja että nainen oli todella humalassa (en tiennyt hänen juovan, ainakaan keskellä viikkoa klo 20) eikä mies siksi halunnut jutella enempää. Kysyin, oliko "Tuulalla" jotain asiaa, johon mies sanoi, ettei halunnut puhua humalaisen kanssa.

Olin "Tuulasta" vähän huolissani, mutta mies sanoi, että anna olla, ei sillä mitään hätää ole. "Tuula" on avoliitossa mieheni yhtiökumppanin kanssa.

Tänään aloin ajatella, oliko tuossa puhelussa kenties kyse jostain muusta mieheni ja "Tuulan" välillä. Minua on edellisessä suhteessa petetty todella pahasti. Luulen, että se nyt kummittelee, ja siksi ylireagoin.

Onko kenelläkään herännyt ajatuksia kirjoituksestani? Kiitos.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tenttaisin minä. Saattaisin jopa soittaa muina miehinä Tuulalle ja kysyä, mitä asiaa sillä oli. Näkisit, miten se reagoi, häkeltyykö tms.

Vierailija
2/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä olisi suhde eiköhän miehesi olisi salamannopeasti tajunnut kenestä on kyse. Se ettei tunnistanut kertoo etteivät ole läheisissä väleissä ja että puhelu oli yllätys.

Ehkä nainen oli riidellyt miehensä kanssa ja halusi miehen kaverilta tentata että "miks toi on tollanen, yhyy" tai muuta kännineroilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, ettei "tunnistanut" mukamas, oli vaan keino ajan voittamiseksi, koska mies yllättyi soitosta niin paljon.

Laittaa varmaan ens kerralla rillit päähän, ennenkuin vastaa puhelimeen.

Vierailija
4/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa, että pitää sanoa noin, mutta valitettavasti mullakin on kokemusta epärehellisistä miehistä. Epätoivoinen toinen nainen soittelee uhkaillakseen, että paljastaa suhteen.

Vierailija
5/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheluita on ollut useampiakin, epäilisin minäki jotain.

Vierailija
6/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, ettei se horo oo mukana siellä miesten retkellä?

Vierailija
7/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi tuollaista tapausta.

Soittivat outoon aikaan, eikä mies halunnut puhua.

Niinpä soitin itse perään ja kysyin, voinko auttaa.

Ensimmäinen "Tuula" oli ongelmissa oman miehensä kanssa. Hän oli soittanut minun miehelleni tilittääkseen.

Toinen "Tuula" ihastunut mieheeni.

Hän oli soittanut tälle tunnustaakseen ihastuksensa.

Tämä toki selvisi vasta myöhemmin käytöksestä, kun vähän puhelun jälkeen tapasimme juhlissa.

Soita ja kysy, voitko auttaa jotenkin, jos "Tuulasi" kerran on jo tuttavapiirissäsi eikä aivan ennalta tuntematon hahmo.

Vierailija
8/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on soittanut aikaisemminkin, niin tod. näk. jotain on meneillään. Tilaa puheluerittelyt tai pyydä miehesi tilaamaan. Siitä näet, onko soitellut tuulalle. Jos ei suostu tilaamaan jollain verukkeella, niin sitten ehkä voi epäillä jotain. Puheluista näet kuitenkin, mihin aikaan ja minä päivinä on soiteltu tai tekstailtu. kaikki ei voi olla työasiaa. nämä siis näet, jos suostuu tilaamaan.

Vierailija
9/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, ettei se horo oo mukana siellä miesten retkellä?

No tuo ei kyllä juolahtanut mieleenikään. En usko.Ei siellä muidenkaan vaimot ole. Kaverit eivät todellakaan hyväksyisi, jos jollain olisi joku naikkonen mukana!

Olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa, mutta nyt piti kaivaa tämä ketju esiin ja lukea kommentteja.

Kiitos niistä.

Vierailija
10/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäisin "silmät auki" kaiken varalta. oma mieheni ei soittele muille naisille kännissä tai selvin päin, eikä myöskään hänelle soitella soosissa tai ilman. jos sellaista tapahtuisi, meillä tulisi kyllä aikamoinen sotatila kotona ja kukaan ei nukkuisi ennenkuin asiat on selvitetty täydellisesti ja kaikkeen löytynyt kunnon selitys. ei kyllä kuullosta minun korvaani ihan normaalilta jokapäiväiseltä keskustelulta jos miehesi sanoo vieraalle naiselle että "menehän nyt nukkumaan siitä".

Melkoinen pirttihirmu olet :) Eikö miehelläsi saa olla naispuolisia ystäviä lainkaan?

Vierailija
11/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan harmiton kännipuhelu. Älä noista välitä, olet sellaisten juopponaikkosten yläpuolella.

Vierailija
12/24 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäisin "silmät auki" kaiken varalta. oma mieheni ei soittele muille naisille kännissä tai selvin päin, eikä myöskään hänelle soitella soosissa tai ilman. jos sellaista tapahtuisi, meillä tulisi kyllä aikamoinen sotatila kotona ja kukaan ei nukkuisi ennenkuin asiat on selvitetty täydellisesti ja kaikkeen löytynyt kunnon selitys. ei kyllä kuullosta minun korvaani ihan normaalilta jokapäiväiseltä keskustelulta jos miehesi sanoo vieraalle naiselle että "menehän nyt nukkumaan siitä".

Melkoinen pirttihirmu olet :) Eikö miehelläsi saa olla naispuolisia ystäviä lainkaan?

Vierailija
13/24 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "Tuula" epäilee oman miehensä pettävän (tms.), ja että sun mies tietää jotain asiasta, ja yrittää tentata häntä.

Soitti eilen illalla miehelleni. Mies ei heti tajunnut, kuka soittaja oli. Hänellä ei ollut laseja päässä, eikä nähnyt soittajan nimeä. Lopulta selvisi ,kuka soittaja oli. Mies alkoi saman tien lopetella puhelua tyyliin "no menepä jo nukkumaan" ja kohta puhelu päättyikin.

Mies sanoi siellä olleen tuo "Tuula" ja että nainen oli todella humalassa (en tiennyt hänen juovan, ainakaan keskellä viikkoa klo 20) eikä mies siksi halunnut jutella enempää. Kysyin, oliko "Tuulalla" jotain asiaa, johon mies sanoi, ettei halunnut puhua humalaisen kanssa.

Olin "Tuulasta" vähän huolissani, mutta mies sanoi, että anna olla, ei sillä mitään hätää ole. "Tuula" on avoliitossa mieheni yhtiökumppanin kanssa.

Tänään aloin ajatella, oliko tuossa puhelussa kenties kyse jostain muusta mieheni ja "Tuulan" välillä. Minua on edellisessä suhteessa petetty todella pahasti. Luulen, että se nyt kummittelee, ja siksi ylireagoin.

Onko kenelläkään herännyt ajatuksia kirjoituksestani? Kiitos.

Vierailija
14/24 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tuulan miehen pettäminen on ihan fiksu pointti!

Vierailija
15/24 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonnen miesten kokoontumispaikkaan jollekin miehesi kaverille. Jos menee vaikeaksi, voit alkaa epäillä jotain olevan tekeillä.

Vierailija
16/24 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonnen miesten kokoontumispaikkaan jollekin miehesi kaverille. Jos menee vaikeaksi, voit alkaa epäillä jotain olevan tekeillä.

Jos jonkun mies soittaisi perään tyttöjen iltaan, se leimattaisiin hulluksi kyttääjäksi. Tässä tapauksessa miehen perään soittaminen olisi vain hieno juttu. Hankkikaa se kuuluisa elämä!

Vierailija
17/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihastunut mieheesi ja kännipäissään sitten yrittää tilittää tuntojaan

tai

ongelmia omassa ja avokkinsa suhteessa ja haluaisi keskustella tilanteesta avokin tuntevan miehen kanssa

eka on todennäköisempi, toi "menepä jo nukkumaan" viittaa siihen että vastaus on johonkin känni-ihkutussönkötykseen.

Mahtaa Tuula-raukkaa aamulla hävettää, olipa kummasta tahansa kyse

Vierailija
18/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula päätti soittaa miehellsi kottin, koska miehesi on luvannut jättää sinut eikä kuitenkaan tee mitään asian eteen.

Miehellesi tuli hätä käteen ja keksi hätävalheen humalatilasta. Huomasitko ,sulkiko mies puhelimen yöksi? Eli varmisti, ettei nainan soita uudelleen.

Tunne tuon kaltaiset tarinat ,valitettavasti.

Jos epäily herää naisella, jotain on tekeillä.

Vierailija
19/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan nainen voi soittaa sun miehellesi?

Vierailija
20/24 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se nainen puuttui jotenki yrityksen asioihin, jotka ei sille edes kuulu. Humalapäissää saanu tyhmän idean soittaa.