Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tulen kisoihin vain jos olen kunnossa ja tulen voittamaan."

Vierailija
03.08.2012 |

Arvatkaa kuka suomalaisurheilija sanoi noin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Koji Murofushi kuulemma sanoi (just selostaja tuossa telkkarissa kertoi :).

Ps. Koji Murofushi ei ole suomalainen - vielä! Hän hakee Suomen kansalaisuutta sitten, kun tapaa minut, rakastuu tulisesti ja menemme naimisiin!

Vierailija
2/6 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koji Murofushi ei ole suomalainen - vielä! Hän hakee Suomen kansalaisuutta sitten, kun tapaa minut, rakastuu tulisesti ja menemme naimisiin!

Täytyy tuottaa sulle pettymys. Kojin ja mun elämänmittainen rakkaustarina on vain ensitapaamista vailla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tuskin kommentoisivat noin. Ja joo, hottis mies, vau!

Vierailija
4/6 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tuottaa sulle pettymys. Kojin ja mun elämänmittainen rakkaustarina on vain ensitapaamista vailla :)

Se on niin iso, että riittää molemmille :D

t. edellinen

Vierailija
5/6 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiurheilija lähtee ties minä just toipuneena tai vaivaisena matkaan kokeilemaan miten kunto kestää ja lähtee "tekemään omaa suoritusta"/"katsomaan mihin tällä kertaa riittää"/"ollakseen tyytyväinen omaan suoritukseen sijalla xxx"

Huoh. Miksi edes osallistutaan.

Vierailija
6/6 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdetään häviämään. Olis asenteissa tarkistuksen paikka, kiva esimerkki pienille urheilijoille.

Miksi ihmeessä toipilaana tai jopa sairaana lähdetään yhtään minnekään. Ei siitä mitään sankarimarttyyrin pystiä enää saa EDES Suomessa.

Suomiurheilija lähtee ties minä just toipuneena tai vaivaisena matkaan kokeilemaan miten kunto kestää ja lähtee "tekemään omaa suoritusta"/"katsomaan mihin tällä kertaa riittää"/"ollakseen tyytyväinen omaan suoritukseen sijalla xxx"

Huoh. Miksi edes osallistutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän