Keiltä olet saanut äitienpäiväonnittelut tänään?
Kommentit (26)
En keltään. Mies lähti ätinsä luo, teinit eivät ole onnitelleet.
Lapsiltani, mieheltäni, äidiltäni sekä anopilta.
Muiltapa niitä en sitten tarvitsekaan.
Omalta äidiltäni ja mieheltä joka tosin oli unohtanut äitienpäivän. Siis tiesi mutta tänä aamuna unohtui mielestä. Teinit nukkuvat vielä.
Vierailija kirjoitti:
Omalta äidiltäni ja mieheltä joka tosin oli unohtanut äitienpäivän. Siis tiesi mutta tänä aamuna unohtui mielestä. Teinit nukkuvat vielä.
Ja täällä on onniteltu😁 kiitos👍
En keneltään vielä.
Käskin teinejä nukkumaan pitkään. Nyt on kokeet loppu, ja levon aika.
Aikuiselta tyttäreltä tuli onnittelutekstari jo aikaisin aamulla. Oli ihanaa saada viesti, heti kun heräsin. Asumme eri maissa.
Omaa äitiä halasin ja toivotin hyvää äitienpäivää. Pojalle koitin vihjaista (kun kiukutteli) aamulla, että hyvää äitienpäivää vaan! Siihen poika, että enhän minä ole äiti.
Ei kukaan muista, oma poika ei välitä. Taidan itse mennä keräämään itselleni valkovuokkoja.
Itseäni onnittelin aamu kuudelta, kun heräsin. Keitin kahvit ja söin jäistä kääretorttua.
Mä sain äidiltäni :)
Oli muuten varmaan ekaa kertaa ikinä, ollaankin hänen kanssaan lähennytty vielä viime vuosina
Ja siis valitan hänen äitienpäiväkäytöksestään kun olin nuori ihan vain siksi, että se oli faktaa ja harvoin kuulee niin pöyristyttävää ja itsekästä käytöstä äideiltä.
Naapurin rouvalta ja isännältä. Omalta mieheltä tai lapsilta en.
Äitini. Soiteltiin aamusta ja onniteltiin toisiamme. Seuraavaksi soitan anopille. Mies ja poika tulevat iltapäivällä katsomaan.
Nykyinen kumppani onnitteli (ei asuta yhdessä), sitten nuorin lapsista (10v syötti koiran ja kissan, ulkoilutti koiran, poimi kukkakimpun ja toi kahvin sänkyyn itsetehdyn kortin kera), äitini onnitteli kun onnittelin häntä puhelimitse, 19v poika heräsi juuri (oli tullut töistä vasta puolen yön aikaan) ja tuli halaamaan ja toi lempisuklaatani sekä alkoi tekemään brunssia, ex anopille lähetin äitienpäiväonnittelut ja sain onnittelut takaisin, vanhin poikani ei ole vielä onnitellut (ei asu enää kotona ja on viime yönä tullut työmatkalta kotiin, olisipa kiva jos tulisi käymään, mutta asuu melko kaukana).
Aikuisilta lapsilta soitot, kälyltä (leski) tekstiviestin ja lasten anoppien kanssa vaihdettiin whatsapilla onnittelut.
Kolmelta lapseltani, kahdelta ystävältäni ja mieheltäni 😊. Lisää tulossa, kun 2 lapsista on tulossa kakuttelemaan, ja nuorin nukkuu vielä. Ei valittamista 😅
Lapseni on ihan pieni eikä siksi tiedä äitienpäivästä mitään, on kuitenkin halannut muuten vaan minua. Miehen kanssa on välit huonot ja teeskennellään molemmat kuin mitään erikoispäivää ei olisikaan.
Lapsiltani, mies ei ole onnitellut.
En keneltäkään.
Olen 3 aikuisen lapsen äiti.