Siis mitä nää miehet on, kun tykkää netissä mässäillä seksillä..
Siis hakevat naisen netistä tai muualta ja sitten chattaavat tai mesettävät tuhmia juttuja. Viestejen ainoa sisältö on seksi ja sitä kuvataan suoraan vaihe vaiheelta " kun työnnyt sisääsi, samalla nuolen rintojasi..." .. Sitten vetävät käteen kai lopuksi? Mulla on nyt kaksi tämmöistä miestä. On mulla ollut heidän kanssaan muutakin keskustelua. Varsinkin toinen on livenä ihana ja vähän ujokin.. Eikä kiirehdi oikeaan seksiin.. Onko jollain kokemusta??? Sanokaa jotain.
Kommentit (5)
aviomies 40+, aktiivinen sängyssä (niin monta kertaa viikossa kun haluan - ja todellakin haluan!). Lopettaa yleensä keskustelun siinä vaiheessa kun aletaan sopia tapaamisista ja oikeasta seksistä - siihen saakka menee kuola valuen;)
Ja juu, olen tietoinen tästä enkä tuomitse. Jossain vaiheessa hermostuin ja keskustelimme asiasta mutta oikeasti - en omista häntä ja niin kauan kun hän on ihana aviomies, rakastaja ja isä ei minulta ole mitään pois. Niin kauan kun ei jää rysän päältä kiinni tehköön mitä haluaa!
lisää tämmöisiä..
Tämä toinen tietämistäni.. olen tavannut häntä siis myös. Tapaamisissa välttelee seksiä.. Mä en voi ymmärtää.. Miksi ne tekee tommosta ja voiko siitä päästä eroon?? ap
Säälittäviä, epätoivoisia ja täysin hukassa. Pysy erossa.
pönkittämässä itsetuntoaan vaikka se anonyymina onkin aika hassua. Oli tuossa taannoin epävarma mun tunteista (haa, lähes 20 v kimpassa), minä kun olen hänen mielestään paljon kuumempi markkinoilla kuin hän. Paitsi etten ole hakemassa mitään muuta... Ja mun mies varmasti kelpais kenelle tahansa, kunhan on keski-iän kriisiä. Mutta onhan se hauska flirttailla.
jatkaa. Mulla nämä kaksi miestä ovat molemmat naimisissa. Olen tutustunut toiseen netissä, ei olla tavattu. On juteltu muutakin, mutta usein "hoidellaan hänet" ja kyllä munkin siinä alkaa vähän mieli tehdä.. hullua. En tiedä, onko hänellä muita tällaisia suhteita. Hän haluaisi tavata ja ollaan suunniteltu, että lähiaikoina nähtäisiin.
Toisen tapasin baarissa. Hän on siis myös naimisissa. Ollaan skypetetty ja huomasin, että hänellä oli kaverina siellä semmosia vähäpukeisia naisia. Eli siis runkkaikee heidän kanssaan. Mullekin on laittanut tosi yksityiskohtaisia seksiviestejä ja kertonut, mitä haluaisi tehdä. Ollaan tavattukin, mutta silloin välttelevä seksin suhteen. vai onko niin, että ei halua kuitenkaan pettää vaimoaan ja ajattelee, ettei seksistä puhuminen ole pettämistä??
Mä olen jotenkin ihmeissäni näiden kanssa. Ihan uutta tämmönen..