Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammojen miitti la 4.8. Helsingissä.

Vierailija
02.08.2012 |

Aloitetaanpas uusi ketju, jossa oikea päivä otsikossa. Eli tänne sais ilmoittautua, jos on lähtijöitä terassille/pubiin/yökerhoon/johonkin Helsingin iltaan/yöhön lauantaina.

Aiemmassa ketjussa lähtijöitä oli ilmoittautunut ketjun aloittaja, joku kaverinsa kanssa ja minä, 27 -vuotias "keksitty nimimerkki". Muita mukaan lähtijöitä?

Sovitaanko paikka ja aika täällä vai olisiko jollain anonyymi sähköposti, johon osallistujat/ehkä osallistuvat laittaa mailia ja mailein sovitaan paikka ja kerrotaan tuntomerkit?

T. "keksitty nimimerkki", joka oikeesti on 28v mut ilmeisestu unohti viettäneensä synttäreitä lähi menneisyydessä.. :/ (Tuleeks dementia jo tässä iässä?)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittakaa paperille "AV-MAMMA-TAPAAMINEN" tms ja pidelkää sitä lappua kädessänne jos otatte todistekuvan! Muuten me luullaan että olette repäissyt sen kuvan vaan netistä! Kiitos!

Vierailija
22/36 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella on raivostuttavaa kirjoittaa...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se edell ketjussakin roikkunut.

Vierailija
24/36 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kans tulla. Ehtisin klo 20 jälkeen Stadiin.

Olen 23v.

t.edellisen ketjun ap

Vierailija
25/36 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteutuukos tämä?

Vierailija
26/36 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteutuukos tämä?

Vierailija
27/36 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viim klo21 voitais yrittää siellä olla..

Mä voisin ilmaantua keskustaan noin kahdeksan aikaan. Mihin mennään? Matkitaanko viimeviikonloppulaisia vai? :)

T "Keksitty nimimerkki"

Vierailija
28/36 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viim klo21 voitais yrittää siellä olla..

Mä voisin ilmaantua keskustaan noin kahdeksan aikaan. Mihin mennään? Matkitaanko viimeviikonloppulaisia vai? :)

T "Keksitty nimimerkki"

Pitäiskö paikaksi valita joku muu kuin terde, koska ysiltä on viileä istuskella ulkona? Mä olen harvoin keskustassa, niin ehdottakaa te muut jotain paikkaa.

T. "keksitty nimimerkki"

Vierailija
29/36 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lapussa pitää olla sana "av-mamma"!

Vierailija
30/36 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lapussa pitää olla sana "av-mamma"!

Jos otetaan kuva niin eiköhän siihen laiteta tunnukset näkyviin. :)

Vierailija
31/36 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 37-vuotias liian vanha liittymään joukkoon?

Vierailija
32/36 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 37-vuotias liian vanha liittymään joukkoon?

Paikka on vielä päättämättä mut aika on tänään kahdeksan jälkeen (ehkä lähempänä yhdeksää).

Nyt pitäisi vielä paikka päättää ja kertoa tuntomerkkejä, että tunnistamme toisemme. Itse tulen mustissa farkuissa ja keltaisessa t-paidassa, jossa kuvioita edessä. Ruskeat pitkät hiukset mut en tiiä viel onko kiinni vai auki..

T. "Keksitty nimimerkki"

Vierailija
33/36 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin mielelläni mukaan, mutta Porista on turhan pitkä ajomatka. Lähden tanssimaan kesälavalle.

Vierailija
34/36 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin mielelläni mukaan, mutta Porista on turhan pitkä ajomatka. Lähden tanssimaan kesälavalle.

Se on vaan siitä kiinni järjestääkö jotain. Helsingin seudulla vaan on helppo kun on niin paljon porukkaa niin aina löytyy joku, joka lähtee mukaan.

Vierailija
35/36 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ketjussa on niin epäilyttävän hiljaista. Paikkaa ei ole edelleenkään sovittu joten matkitaan viimeviikonloppuisia ja mennään Virgin Oilin terassille. Menen itse sinne reilun puolen tunnin kuluttua. Minulla on mustat farkut ja musta nahkatakki (t-paidalla ei varmaan tarkene) ja ruskeat pitkät hiukset sivuponnarilla, vasemmalla sivulla turkoosi kukkapinni.

Toivottavasti en joudu yksi istuskelee vaan muutkin mukaan aikoneet pääsis tulee. :)

T. "Keksitty nimimerkki"

PS. Känniörvellystä ei tarvitse kestää ainakaan minun taholta.

Vierailija
36/36 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän