Av-mammojen miitti la 4.8. Helsingissä.
Aloitetaanpas uusi ketju, jossa oikea päivä otsikossa. Eli tänne sais ilmoittautua, jos on lähtijöitä terassille/pubiin/yökerhoon/johonkin Helsingin iltaan/yöhön lauantaina.
Aiemmassa ketjussa lähtijöitä oli ilmoittautunut ketjun aloittaja, joku kaverinsa kanssa ja minä, 27 -vuotias "keksitty nimimerkki". Muita mukaan lähtijöitä?
Sovitaanko paikka ja aika täällä vai olisiko jollain anonyymi sähköposti, johon osallistujat/ehkä osallistuvat laittaa mailia ja mailein sovitaan paikka ja kerrotaan tuntomerkit?
T. "keksitty nimimerkki", joka oikeesti on 28v mut ilmeisestu unohti viettäneensä synttäreitä lähi menneisyydessä.. :/ (Tuleeks dementia jo tässä iässä?)
Kommentit (36)
Olen kotona 10 min ratikkamatkan päässä. Onko siellä ketään jos lähden tulemaan? En oo kirjoittanut aiemmin tähän ketjuun, mutta olen 35 v vaaleaverikkö :)
Olen kotona 10 min ratikkamatkan päässä. Onko siellä ketään jos lähden tulemaan? En oo kirjoittanut aiemmin tähän ketjuun, mutta olen 35 v vaaleaverikkö :)
Tule toki!! :)
Laittakaa kuva, mekin laitettiin viime perjantaina!
Laittakaa kuva, mekin laitettiin viime perjantaina!
Tahtoo nähdä :) Mä en ees kuullut, miten teidän miitti meni!
Ja tietysti laulettujen biisien lista, jos olette Pataässässä;)
t: aiemmassa miitissä mukana ollut av-mamma
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1663481/me_ollaan_ta…
taisi joku toinenkin kuva olla, mutten äkkiseltään löytänyt.
Jotenka nyt Pataässästä äkkiä kuvareportaasia tänne!
mutten jaksa enää mennä suihkuun ja meikata. Pöööööööh! Ensi kerralla liityn!
mentiin baariin, jossa oli tietokone ja ladattiin se kuva sinne koneelle ja sieltä aijaahan.
Ei ollut edes jonoa.
T.Bilettäjät
En kyllä olisi varmaan uskaltanut tulla. Hauskaa iltaa teille rohkeille.
mentiin baariin, jossa oli tietokone ja ladattiin se kuva sinne koneelle ja sieltä aijaahan.
Tääl ei (kait) ole konetta.
T. Bilettäjät
Hauska ilta oli loppujen lopuksi. :)
On nimittäin aika kaukana terde-kelistä toi kaatosade. Toivotaan huomiseksi aurinkoa ja lämpöä. :)
T."Keksitty nimimerkki"
Tulossa ollaan, klonaika ja paikkahan meillä on vielä sopimatta, itse menen klo18 pintaan kaverini luokse ns aloittelemaan, heiltä tulee keskustaan n.15min.
Mä voisin ilmaantua keskustaan noin kahdeksan aikaan. Mihin mennään? Matkitaanko viimeviikonloppulaisia vai? :)
T "Keksitty nimimerkki"
Mukaan mahtuu vielä.