Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei perkele meillä on sisällä hiiri!!!! NYT APUA"!

Vierailija
11.07.2012 |

PELKÄÄN NIITÄ MUUTENKI HEMMETISTI!!! :(

Yksin olen kotona ja tuolla se paskiainen toljottaa mua keittiössä!!!! EN uskalla ottaa sitä kiinni tai millä ees voin ottaa sen muka kiinni????

Olen huoneessa ovi kiinni, koko ajan pieni rapina kuuluu..

NYT NIITÄ VINKKEJÄ IHMISET HYVÄT!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa vaikka katuharalla tms. napakka ja voimakas isku. Kissa sisälle tai soita jollekki naapurin miehelle tms. koira on myös tehokas tappaa hiireen. jos mikään näistä ei onnistu tiputtele keittistä ulkos jotain keksiä tms, jos hiiri vaik niitä syödes menis omin avuin pihalle

Vierailija
2/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa vaikka katuharalla tms. napakka ja voimakas isku. Kissa sisälle tai soita jollekki naapurin miehelle tms. koira on myös tehokas tappaa hiireen. jos mikään näistä ei onnistu tiputtele keittistä ulkos jotain keksiä tms, jos hiiri vaik niitä syödes menis omin avuin pihalle

Piti kirjottaa et katuharjalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin käydä nakkaamassa kaukaa sen päälle sankon vaan se pirulainen kirkaisi ja minä säikähin, sanko lensi huitsin nevadaan ja juoksin taas tänne huoneeseen. En uskalla, sydän hakkaa miljoonaa ja kuvottaa ajaella kkuinka se syö kaikki tavarat ja levittää pöpöjä ja paskoo lattioilleni. voi apua

Vierailija
4/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti uskalla sitä huitoa millään harjalla, paitsi jos olis 2 metrin varsi. elukoita mulla ei ole ja naapurin miehetki varmaan nukkuu jo. :( Aaaaa nyt hyvät ideat kehiin. Tappamaan minusta ei varmasti ole.

kunhan saisi sen nalkkiin johonkin varmaan paikkaan ettei se karkaa yöllä niin huomenna aamulla voin soittaa apua.

mutta sen myöskin pitäisi olla varma paikka, ettei se yöllä hilputa taas pikin taloa. HYI

Vierailija
5/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän et varmasti on kamalaa kun pelkää vaik itse en hiiriä pelkää. onko sulla ketään kuka tulis pelastaa pulasta? Ei se hiiri mitään syö, jotai leipäpussii voi vähä nakertaa, kauran jyvät on sen herkka. Keittiö kannattaa silti puhdistaa perusteelisesti jos pääset hiirestä eroon. ei sulla loukkua ole?

Vierailija
6/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinänteko! =)

Vierailija
7/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita muovipussiin ruokaa. sit laitat jonku narun siihen pussiin siten et kun nostat sen ilmaan pussi sulkeutuu. Sit juosten pihalla. Eli muovipussi lattialle ja pitkä naru jotta voit piilosta kytätä koska hiiri on pussis. sit vaa kiskasta narusta niin et pussi sulkeutuu. helpompaa saattaa olla jos pistää naruun kepin jatkoks ni saa sen nostettuu ylös päin.

Vierailija
8/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo loukkua. =/ Kävin vilkasee sen puuhia niin se mörhentää ja pörhistää itteään keittiön mattoa vasten, idiootti mun maton sotkee vielä!

Pyyhkeen voisin onnistua nakkaa sen päälle, MUTTA tiedän etten oikeasti uskalla koskea siihen pyyhkeeseen sitten. pelottaa että se purasee

Vierailija
9/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinänteko! =)

Ei mitään jakoja, että pystyisin koskemaan siihen pyyhkeeseen, kun tietäisi missä se hiiri tarkalleen on.

Laita kaikki valot päälle, saappaat jalkaan ja ulko-ovi auki ja koita hätistää jollain piiitkällä harjalla tai vaikka imurin varrella se pihalle.

Vierailija
10/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihan hillittömästi!

Siinähän mietit -hyvää yötä!

Vierailija
11/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis HIIRI? Pienenpieni luontokappale joka ei taatusti halua pahaa, on vahingossa tullu sisälle. Jos kirkaisi niin ehkä vahingoitit sitä? Sen sijaan että paniikissa heilut, rauhoitu ja katso mitä se tekee. ja sitten houkuttelet sen ulos/ ruualla johonkin. ja pysyt rauhallisena. Se on oikeasti pienenpieni otus ja varmaan paiikissa myös.

Vierailija
12/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis HIIRI? Pienenpieni luontokappale joka ei taatusti halua pahaa, on vahingossa tullu sisälle. Jos kirkaisi niin ehkä vahingoitit sitä? Sen sijaan että paniikissa heilut, rauhoitu ja katso mitä se tekee. ja sitten houkuttelet sen ulos/ ruualla johonkin. ja pysyt rauhallisena. Se on oikeasti pienenpieni otus ja varmaan paiikissa myös.

Pelot eivät aina ole realistisia tai järjellä pois selitettävissä.

Vierailija
13/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelot eivät aina ole realistisia tai järjellä pois selitettävissä.

mutta tosiasia on ettei paniikissa mistään tule mitään. Että kannattais yrittää rauhoittua. Jos ajatellaan mitä kaikkia vaihtoehtoja on, niin hiiri tuntuu kyllä niin huvittavalta syyltä panikoida, anteeksi nyt sitten vaan.

Vierailija
14/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaistu, mä lähen evakkoon kotipaikalleni yöksi. en kykene olemaan tässä samassa talossa ton elukan kanssa, ajatuskin siitä että se nukkuessani vipeltää mun lähettyville, naulitsee pikimustat nappisilmänsä ihooni ja haukkaisee bakteerisilla torahampaillaan mun ihoani, EI KIITOS!

Huomenna isä lupasi tulla ehtimään sen ja tutkii onko voinut mistä päästä tänne sisälle.

Lähden nyt ajamaan 20km yhden aikaan yöllä yhden hiiren takia, moro!

Vierailija
15/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaistu, mä lähen evakkoon kotipaikalleni yöksi. en kykene olemaan tässä samassa talossa ton elukan kanssa, ajatuskin siitä että se nukkuessani vipeltää mun lähettyville, naulitsee pikimustat nappisilmänsä ihooni ja haukkaisee bakteerisilla torahampaillaan mun ihoani, EI KIITOS!

Huomenna isä lupasi tulla ehtimään sen ja tutkii onko voinut mistä päästä tänne sisälle.

Lähden nyt ajamaan 20km yhden aikaan yöllä yhden hiiren takia, moro!

Vierailija
16/16 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että isäsi ehtii ehtimään sen hiiren ajoissa, ennen kuin se pistää asuntosi päreiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi