Kyllä pn puhelinmyyjät röyhkeitä nykyään
Mulle soitti just joku vanhempi nainen ja kauppasi noin 20 eri lehteä jollain superhyperedulla joka tarjotaan vain harvoille valituille.
Tyrkytti mm Aku Ankkaa. Sanoin ettei meillä sitä lueta johon hän:" mutta tää on kuule nyt huipputarjous näin halvalla saat kato kyllä kannattaa nyt ottaa ilmainen raha vastaan plää plää plää."
Sanoin että miksi me se tilattaisiin vaikka olisi muka kuinka edullinen koska sille ei ole täällä lukijoita johon hän :" no ok sitten jos haluat heitää selvää rahaa kankkulan laivoon."
Oli muutenkin hyvin röyhkeä kunnes vedin luurin korvaan.
Kommentit (24)
kysyn naisilta heti alkuun mitä heillä on päällä. suurin osa häkeltyy ja lopettaa kaupustelun saman tien.
Sama. Ja miehiltä kysyn lisäksi munan kokoa. Pienimunaisemmat lopettaa heti.
Olen pitänyt linjan, ettei heti luuria korvaan kaupustelijoille, vaikka se onkin etelä-suomen tapa. Mutta siinä vaiheessa, kun kaupustelija itse käy röyhkeäksi ja kysyy esim. maksatteko tämän yhdessä vai kahdessa erässä, luuria vaan.
lehtimyyjällä ole oikeutta syyllistää vanhem´pia jos eivät tilaa lapselle lehteä. jos näin tekevät kysy uudelleen myyjän nimi ja tee valitus lehtiyhtiölle,