Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä pn puhelinmyyjät röyhkeitä nykyään

Vierailija
02.08.2012 |

Mulle soitti just joku vanhempi nainen ja kauppasi noin 20 eri lehteä jollain superhyperedulla joka tarjotaan vain harvoille valituille.

Tyrkytti mm Aku Ankkaa. Sanoin ettei meillä sitä lueta johon hän:" mutta tää on kuule nyt huipputarjous näin halvalla saat kato kyllä kannattaa nyt ottaa ilmainen raha vastaan plää plää plää."

Sanoin että miksi me se tilattaisiin vaikka olisi muka kuinka edullinen koska sille ei ole täällä lukijoita johon hän :" no ok sitten jos haluat heitää selvää rahaa kankkulan laivoon."

Oli muutenkin hyvin röyhkeä kunnes vedin luurin korvaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tekemään loppu 3 sekassa. Sit oot taituri.

Vierailija
2/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää vetää heti sitä luuria korvaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon hyvin vittumaisella äänensävyllä että minulla on telemarkkinointikielto ja lyön luurin korvaan.

Vierailija
4/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tämä palsta on tarkoitettu sitä varten...t.ap

Vierailija
5/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäystävällinen, minä sanon aina Kiitos en tilaa mitään ,näkemiin ja luuri kiinni. Työtään hekin vain tekevät.

Vierailija
6/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ois kyllä ihan ok idea

ap

Vierailija
7/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen takuulla sitä takaisin. Minäkin teen asiakkaiden kanssa töitä enkä silti voi olla röyhkeä.

t.ap

Vierailija
8/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin puhelinmyyjille kuin muillekkin kuluttaville ihmisille. Elämä helpottuu.

terveisin 2 ja 4

Vierailija
9/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino on laittaa luuri korvaan.

ohis

Vierailija
10/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vakuuttavuusongelmaa ollut :) ihan ovat aina kerrasta uskoneet ilman että olis tarvinnu vetää luuria korvaan. Ovat jopa ihan ystävällisesti useimmat toivotelleet hyvät päivänjatkot!

ap

Vierailija
11/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino on laittaa luuri korvaan.

ohis

ohis

Vierailija
12/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia ulosannissa?

ohis

Vierailija
13/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yrittää asiallisesti sanoa EI KIITOS niin vastaus on tuota luokkaa. Eu auta muu kuin vastata samalla mitalla ja lopettaa puhelu kesken.

Vierailija
14/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yritettiin joitakin viikkoja sitten kaupata Roope-setää, kieltäydyin, ja tänään tuli tilausvahvistus/lasku. Soitin sitten Sanomalle, että en ole muuten tätä tilannut, ja olisi se muutenkin vähän huvittavaa, että lasku tulisi ennen ensimmäistäkään lehteä.

Oli kyllä tosi ystävällinen aspa puhelimen päässä ja asia hoitui helposti, että siitä propsit heille.

Vierailija
15/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein tyyppi joka meille on soittanut tyrkytti kans Aku Ankkaa. Sanoin että meidän lapset lukee sen mummolassa, eikä ole muutenkaan tarvetta tilata mitään.

Sitten se alkoi tyrkyttää jotain Nallepuhia ja heppalehtiä. Toistin etten tosiaan tilaa mitään, haemme kirjastosta lehdet ja muut lukemiset.

Siihen äijä ylimielisellä äänellä: "Vai niin, ikävää kun ei lapsiin haluta satsata mitään".

Siinä vaiheessa meni käämit ja sanoin sille että

vedä äijä vittu päähäs ja laitoin puhelimen kiinni.

Vierailija
16/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota en ollut tilannut. Muistan kyllä miten sitä mulle puhelimitse kaupattiin ja sanoin selvällä suomen kielellä että "ei kiitos".

Vierailija
17/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä kauppasi jotain urheilulehteä, jonka tuotto käytettiin nuorten urheilun tukemiseen "jotta saadaan ne pois kaduilta mummoja potkimasta". Sanoin, etten tilaa. Myyjä maanitteli mm. sanomalla, että tilaa tämä, niin isäntäkin ilahtuu. Joo, varmaan olisi ilahtunut (mieheni vihaa urheilua). Sitten kysyi, että tiesitkö, että DDR:ssä urheilun tukeminen on pakollista. Vastasin, että tietääkseni emme elä DDR:ssä. Lopulta kysyi "sinä siis et halua tukea Suomen nuorisoa?". Vastasin "en", jolloin löi luurin korvaan.

Vierailija
18/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ois kyllä ihan ok idea

ap

Jos siis sanoit tuon numeron vaihtamisen vastineeksi sille joka sanoi että hänellä on salainen numero, niin ei sen takia tarvitse numeroaan vaihtaa. =D

Soittaa vain liittymäntarjoajalle ja sanoo että haluan salaisen numeron. Ei tarvitse vaihtaa liittymää sen takia. xD

Vierailija
19/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon hyvin vittumaisella äänensävyllä että minulla on telemarkkinointikielto ja lyön luurin korvaan.

Toimii!

Vierailija
20/24 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten kohteliaanpaa myöhemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi