Miten toimia, miehen naispuolinen ystävä yrittää
iskeä miestäni.
Mies ei kyllä vastaa naiselle mitenkään tämän viesteihin eikä puheluihin, enää. Alkuun kun iskuyritykset alkoi mies selitti naiselle että, on hyvin vakavassa suhteessa ja olemme menossa avioon ensi kesänä. Mutta nainen ei vain ota ymmärtääkseen, vaan laittelee kahvikutsuja txtareina miehelle.
Miten voisin toimia, tai mitä muut tekisi? Mä nyt olen vain hiljaa seurannut sivusta ja kuunnellut kun mies kiroaa, että taas se tollo lähetti txtarin.
Kommentit (16)
Viestii että olet vähän katellut naista sillä silmällä ja että jos on kiinnostunut miehestäsi sinä kuulut samaan pakettiin,ja kutsu teille käymään kolmanneksi pyöräksi =)
Joskus nainen ja mies voivat ihan oikeasti olla ystäviä :D
Luulen kyllä, että miehesi ei ole ihan noin sanonut. Eihän kukaan viestittelisi noin, jos olisi sanottu, että en halua olla kanssasi tekemisissä.
Luulen kyllä, että miehesi ei ole ihan noin sanonut. Eihän kukaan viestittelisi noin, jos olisi sanottu, että en halua olla kanssasi tekemisissä.
Että nainen ja mies ei voi olla ystäviä!
Ja kyllä kuulin mitä mies sanoi kun puhui puhelimessa ko.naiselle. Mutta jotkut eivät vain halua kuulla, kun ovat jotakin päättäneet.
24/7 vahtaat miestäsi? 110% varmuudellako pystyt sinisetsilmät loistaen sanomaa, että ei vastaile, eikä lähettele viestejä? Kahvikutsuko sinusta on iskemistä?
Miten toimia? Anna olla. Asia ei ole iso, sinä vaan teet siitä sellaisen, unohda.
olla. Mun ei tarvi "vahata" miestä????
Ajattelin vaan kysyä kun asia tuli tuossa äsken taas aiheelliseksi. Mies on pyytänyt ko.naista tutustumaan minuun, tulemaan kylään meille. Mutta nainen ei halua edes olla tekemisissä minun kanssani.
Onhan minullakin miesystäviä ja he on oikein mielellään tutustuneet mieheeni ja tulevat kotiimme kahville vaikka mieheni onkin paikalla. He ovat ystäviä!
Joskus nainen ja mies voivat ihan oikeasti olla ystäviä :D Luulen kyllä, että miehesi ei ole ihan noin sanonut. Eihän kukaan viestittelisi noin, jos olisi sanottu, että en halua olla kanssasi tekemisissä.
Että nainen ja mies ei voi olla ystäviä! Ja kyllä kuulin mitä mies sanoi kun puhui puhelimessa ko.naiselle. Mutta jotkut eivät vain halua kuulla, kun ovat jotakin päättäneet.
Olet kuullut, mitä mies on sanonut. Onko tullut mieleesi, että voi olla sanottuna paljonkin, mitä et vaan ole kuullut. Mies ei ehkä ole kertonut sinulle kaikkea. Tälläisiin asioihin yleensä tarvitaan kaksi.
Että nainen ja mies ei voi olla ystäviä!
Ja kyllä kuulin mitä mies sanoi kun puhui puhelimessa ko.naiselle. Mutta jotkut eivät vain halua kuulla, kun ovat jotakin päättäneet.
Ok, no eihän sulla sit mitään hätää ole. Anna asian olla vaan, kyllä se mimmi jossain vaiheessa rauhoittuu. Jos miehesi oikeasti on sanonut sille monesti no thanks, niin mikään ei ole epähaluttavampaa kuin vonkaaminen. Eli tästä ajasta ikuisuuteen sinulla ei ainakaan ole mitään pelättävää tuon naisen suhteen!
Tylsää tuo kai on, mutta minkäs teet. Äärimmäisenä vaihtoehtona on, että miehesi uhkaa hankkia lähestymiskiellon, jos ei yhteydenpito lopu. Se ei tietysti ole kivaa sanoa toiselle ihmiselle.
Joskus nainen ja mies voivat ihan oikeasti olla ystäviä :D Luulen kyllä, että miehesi ei ole ihan noin sanonut. Eihän kukaan viestittelisi noin, jos olisi sanottu, että en halua olla kanssasi tekemisissä.
Että nainen ja mies ei voi olla ystäviä! Ja kyllä kuulin mitä mies sanoi kun puhui puhelimessa ko.naiselle. Mutta jotkut eivät vain halua kuulla, kun ovat jotakin päättäneet.
Olet kuullut, mitä mies on sanonut. Onko tullut mieleesi, että voi olla sanottuna paljonkin, mitä et vaan ole kuullut. Mies ei ehkä ole kertonut sinulle kaikkea. Tälläisiin asioihin yleensä tarvitaan kaksi.
Minä uskon että Ap:n tapauksessa saattaa olla kyseessä nainen joka haluaa miehen itselleen.
Naiset osaa olla piruja, kun iskevät silmänsä johonkuhun mieheen.
Ap, asiat kyllä selviää aina
Ja itseeni.
Ja nautin jokaisesta hetkestä mieheni kanssa.
Ja kaikkiin asioihin ei tarvita kahta, vaan riittää yhden ihmisen pakkomielle, mut ne on asioita joita ei parannella täällä.
Ei sinun tarvitse toimia, se on miehesi asia.
Kummalta kuulostaa, että mies kiroaa yhteyden pitoa ja sitten taas toisaalta haluaa teidän olevan ystäviä. Epäilyttävää?!
että nainen tulisi meille kahville, kun nainen pyyteli käymään luonaan kylässä kahvilla.
Mutta kun nainen ei halunnut tulla meille. Niin mies pyysi että poistaa hänen numeron puhelimesta, poistaa hänet fb-ystävistä ja muutenkin lakkaa pitämästä yhteyttä. Koska ei halua ilmeisesti toimia ystäväpohjalta
Mutta naiselle tämä ei ole sopinut.
Mikä helvetin lapanen se sun tuleva ukkos oikein on jos ei saa lopetettua tuota touhua. Todella lapsellista jos odottaa että sinä teet asialle jotain!
laittaa kännykästään naisen mustalle listalle, ei tule enää soittoja.
ja jos ei vastaa viesteihin ja puheluihin, niin varmaan aika pian yhteydenpito loppuu.
Exälläni oli saman kaltainen tilanne. Hänen exänsä laittoi välillä käsittämättömiä avautumisviestejä, muttei varsinaisesti mitään iskuyrityksiä. Eipä tuo minua haitannut.
Miehesi itsetuntoa hivelee huomio toiselta naiselta eikä se edes halua sen loppuvan... Tuskin aattelee mitään tekevänsä oikeasti tuon naisen kanssa. Riippuu vastapelurin sinnikkyydestä onnistuuko aikeissaan.
Joka viikonloppu tulee humalaisia mä rrrrrakastan sua tekstareita ja puheluita. En vastaa, kaipa tuo joskus kyllästyy.