Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vika on aivoissa jos haluaa liian usein seksiä tai mässäillä ruualla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siinä on, jos haluaa nauttia niin ihanasta asiasta kuin seksi? Maailman hienoin harrastus, jota voisin itse harrastaa pari-kolme kertaa päivässä. Usein sen teenkin jos on aikaa miehen kanssa. Ennemminkin kuvittelisin, että on jotain vikaa jos EI halua nautintoa.

Vierailija
2/7 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syömishäiriö ja vika on tosiaan siellä korvien välissä.

Kun mulle määrättiin joskus Edronaxia masennukseen, sillä oli sellainen vaikutus että ahmiminen loppui kuin seinään. Kun lopetin tuon lääkkeen syömisen, se alkoi taas ihan holtittomana ja lihoin jälleen yli 20 kg. Oli pakko mennä taas pyytämään resepti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aivovammaista vielä naidakkin?

Vierailija
4/7 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön edelleen vähän huonosti ja liikaa, mutta en ahmi kuin harvoin. Seksi on mielessä lähes jatkuvasti...paheesta toiseen, voisi siis sanoa.

Vierailija
5/7 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"etkö kykene kieltäytymään seksistä" ja jutussa sanotaan "toiset taas harrastavat runsaasti yhden yön suhteita. Toisia ylensyönti tai useat suhteet taas ei kiinnosta tippaakaan." miten nuo ja seksistä kieltäytymään kykeneväisyys liittyy mitenkään toisiinsa?

Vierailija
6/7 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoissa on vikaa.

.... onneksi.

Vierailija
7/7 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan rakasta aviomiestäni lähes päivittäin, miksi se olisi liikaa? Tai jos hän haluaa päivittäin - olen vain onnellinen!

Tarkoitetaanko mässäilyllä määrää vai laatua? Rakastan hyvää ruokaa mutta syön "normaalin" määrän eli painoon se ei saa vaikuttaa. Rakastan kaikkea hyvää - oli se sitten suolaista tai makeaa!!

t aivoton??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän