Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliivit - inhoan niitä!

Vierailija
01.08.2012 |

Vapaalla olen ilman aina kun kehtaan. En ymmärrä kuka tykkää pitää niitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat joilla on stringitkin.

Vierailija
2/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tissiliivejä pidä koskaan öisin, kotioloissa ja en läheskään aina edes julkisillakaan paikoilla, kuten kerrostalon pihalla, kaupungilla, töissä tai juhlissa. Riippuu muista vaatteista -- siitä, miten sopivasti peittävät mahdollisen "pitkät päällä" -tilanteen... ;)

Onnekseni on tissit sopivan kokoiset eikä kauhean roikkuvatkaan, joten ekstratukea eivät tarvitse.

On kiva olla ilman ahistavia ja hiostavia liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon kun oli pienet tissit pysty käyttämään,nyt iso tissisenä ei pysty kun hankaa ja painaa joka paikasta.

Vierailija
4/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ketunnokat on vaan niin armottoman rumat ilman liivejä että pakko on julkisilla paikoilla pitää että näyttää rintamus edes joltain. Imetin esikoista n. Vuoden ja nautin kun tissit oli sen verran isommat että näytti hyvältä ihan imetysliiveissä. Ne oli kyllä huippumukavat näihin kaarituellisiin verrattuna mitä nyt joutuu käyttämään. Oli ihan kamalaa kun ekan kerran laitoin "oikeat" liivit imetyksen lopetettuani, en millään meinannut tottua kaaritukiin yms. On se vain epistä... ;(

Vierailija
5/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa oikean kokoiset, niin ei paina eikä hiosta. Mä en välillä edes muista onko mulla liivit päällä vai ei, niin huomaamattomat ja mukavat ne on. Pakolliset sinänsä, kun mulla on isot roikot tissit.

Vierailija
6/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut niuho liivien käyttäjä, ja nyt minulla on vielä nelikymppisenäkin ihan pystyrinnat. Samalla kun kaikki rintsikkaniinat kiroavat omia riipputissejään.

Vierailija
7/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilman aina kun mahdollista.

Pienet ja pystyt rintani eivät tarvitsisi tukea ollenkaan. Joten liivit tuntuvat turhilta.

Vierailija
8/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole vielä käynyt erikoisliikkeessä kokeilemassa, pelkään tilannetta että kävelen ulos hirveän kalliiden liivien kanssa, jotka alkavat kuitenkin heti kalvamaan kipeästi ja rahat menee kankkulan kaivoon.

Nyt vaan sovitan itse marketissa, ja ostan sitten vähiten epäsopivat. Ja kotona heti rintsikat veks, ahhh...

Vierailija
9/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin itse liivien käytön joskus 17-vuotiaana. Sitä ennenkin käytin niitä vaan siksi että yritin leikkiä aikuista. Enää ei tarvitse leikkiä. Ja kyllä mulla muuten on ihan rinnatkin. Ei jättikokoiset, mutta kuitenkin.

Vierailija
10/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se ei oo kiinni siitä käyttääkö rintsikoita vai ei, se siis et roikkuuko ne.

Omani roikkuivat jo n. 16-vuotiaana, vaikkeivat valtavat olekaan, ja olen aina ollut hoikka. Minkäs tolle tekee. :) Pakko olla liivit ku muuten hiostaa tissien alta.

Se on tosiaan virheluulo jos luulee että vain isotissisillä ja/tai läskeillä roikkuu tissit. Kyllä vain voi meillä hoikillakin (163/49) roikkua, vaikkei koskaan edes ole ollut isot tissit.