Netti USA:n matkalla?
Eli olen lähdössä USA:han ja tarvitsen siellä nettiä (ei miltään julkiselta koneelta vaan omalta läppäriltä, jonka otan mukaan). Hotellissa ei ole Internet-yhteyttä joten mitä vaihtoehtoja mulla on? En ymmärrä mitään näistä asioista, olen vain ymmärtänyt sen että on ehkä mahdollista ostaa sellainen mokkula mutta sitä ei välttämättä myydä koska en asu USA:ssa. Muita vaihtoehtoja ei varmaan ole kuin tuo mokkula? Mistä voisin ruveta ottamaan selvää onko minun mahdollista saada sellainen?
Ja tiedän, että olen aikaisemminkin tehnyt tästä aloituksen, mutta ei niitä viestejä enää kuitenkaan lue, joten aloitin nyt uuden. Ei tarvitse hermostua, on niitä vakavempiakin asioita...
Kommentit (24)
Me oltiin viime vuonna USA:ssa road tripillä. Me yövyttiin aina motelleissa, suurissa ketjuissa joita löytää joka kylästä. ja kaikissa motelleissa oli kyllä netti!! Oltiin myös ostettu paikallinen nettitikku mutta se olikin ihan tarpeeton.
että vaikka saisitkin jonkun mokkulan, niin onko juuri siinä hotellihuoneen kohdalla sitten 3G-verkkoa (tai mikä se siellä onkaan), siis sitä jolla dataa siirretään. Rakennukset voivat heikentää kenttää tms.