Millä mielellä alkavaan syksyyn ja talveen? onko jotakin "erityisen kivaa" tiedossa?
Kommentit (25)
masentaa kun edes mietin syksyä ja talvea. Siinä ei ole mitään kivaa.
Marraskuussa mennään pojan kanssa Walking with dinosaurs-näytökseen eli on ainakin jokin ilon pilkahdus pimeän keskellä.
Kun todennäköisesti jälleen kerran on tulossa työttömyystalvi, ajattelin hankkia kangaspuut ja alkaa kutomaan vaikka mattoja.
Elokuussa pikkukakkosen LA ja sitä myöden tiedossa kotisyksy/talvi pienen nyytin ja isoveljen kanssa. Jännityksellä odotan kuinka se vauvanhoito luonnistuu useamman vuoden tauon jälkeen :)
Menen miehen kanssa tammikuussa lomalle viikoksi ihan kahdestaan.
Syyskuu on aina ihanaa aikaa kun perheen ja lähisuvun synttärisuma osuu siihen. Esikoisen synttäreitä kiva aina järjestää :) Aloittaa nyt myös eskarin niin se jännittää vähän.
Marraskuussa syntyy toinen lapsi meille, jotenka kiva hömpöttää kaikkia vauva juttuja taas.
Sitten onkin ihana joulu ja meillä perhe kasvanut yhdellä vaavilla siihen mennessä.
Tammikuussa ristiäiset ja sitten pariksi viikoksi rantalomalle koko perhe laiskottelemaan. Upea syksy ja talvi tiedossa :)
7-luokalle uuteen isoon kouluun, toivon että siellä ujo ja hiljainen tyttö pärjää. Keskimmäisestä ei tarvitse olla huolissaan, menee 5-luokalle ja kaikki ihan ok hänellä. Ja sitten minä itse jatkan hoitovapaata nyt 1½-vuotiaan kanssa, yritän keksiä tekemistä kahdenkeskisiin arkipäiviin ja koitan selviytyä järjissäni. Melkein voisin jo ajatella töihinpaluuta mutta kun ei ole sitä vakkarityöpaikkaa odottamassa...
Tykkään kyllä varsinkin alkusyksystä, mutta nyt ei ole mitään erikoista kivaa odotettavissa.
Gradua pitäisi ruveta väsäämään ja siinähän se talvi sitten meneekin. Onneksi on sen verran opintopisteitä plakkarissa, että ei gradun lisäksi tarvitse suorittaa kuin pari viimeistä kurssia. Pystyy hyvin käymään siinä ohessa töissä.
Todennäköinen leikkaus keväällä. Ensi kesä mennään jo varmaan ihan eri mielellä.
töihin. Tosin heti elokuussa perheen yhteinen etelänloma vielä tiedossa ja syyskuussa kaksin miehen kanssa Saksan reissulle. Muuten syksyllä ihan normaalit kivat kuviot, harrastuksia ja niihin kuskausta. Töissä kiirettä muta mukavaa haastettakin
Meidän 4-henkiseltä perheeltä menisi liki 200e siihen lystiin:/
Uus vakiduuni alkaa 6.8. ja tuntuu ihan unelmaduunilta! Poika Odottaa jo koulun alkua ja harrastuksia, ja jouluksi lähdetän ulkomaille lämpimään :)
asunto, jonka pitäisi valmistua vuodenvaihteessa. Nyt suunnitellaan materiaaleja ja sitten sisustusta. :) Ihan innoissaan odotetaan tulevaa muuttoa.
Meidän 4-henkiseltä perheeltä menisi liki 200e siihen lystiin:/
siksi meiltäkin lähtee katsomaan sitä vain minä ja poika.
Tuohon päälle tulee vielä bensat, matkaa kun Helsinkiin on 250km.
Aloitan uudessa työpaikassa elokuussa ja jouluvauvaa odotellaan (la 24.12!) Ostimme oman asunnon, jota sisustelen nyt kesäloman ajan. Elämä on todella ihanaa!
Minun ja nykyisen mieheni esikoinen menee ekalle luokalle.Äitillä taitaa nyt jännittää enemmän ku tytöllä itellä:D Pelottaa vähän ku nyt siitä tulee jo niiin iso tyttö että:( Vastahan se synty ja oppipuhumaan.Ollaan käyty kävelemässä useita kertoja koulureitti läpi ja löydettiin jopa pikkuoikkari:) On kyllä tosi innoissaan kouluunmenossa ja haluaa jo laskeskella laskuja ja kaikkea.No minun esikoiseni menee nyt sitten jo 8:lle seki jo semmone isoäijänkäppärä.Ei paljoa poikaa enää kotona näy...Ja jos näkyy nii melkee aina on joku kaveri tai tyttö messissä mutta saampahan apua sitte pikkuneiti niile hoitoon ja saan kipasta nopsaa kaupassa;) Ja kohta tulee vauvoja niin hyvä ku on tätä hoitoapua aina pikkuhetkeksi:D No ei vaisinkaa;) Eli nuo on vähän näitä ei niin ilosia mutta tietysti on hienoa ku lapset kasvaa ja näin. onhan tuo 7vee nyt vielä silti tosipikkunen:) Ja iloisina juttuina meillä on että mulla on syyskuun 10 päivä laskettuaika ja sitten meille pitäis syntyä kaksoset! Että innolla odotetaan:)
Haikeaa kun kiireetön ja leppoisa 11-vkon kesäloma loppuu 15.8 mutta toisaalta kiva mennä töihinkin, se vain jännittää kun aloitan uudessa, vakituisessa, työpaikassa..mulla ei ole ennen tehtykään työsopimusta niin että siinä seisoo "toistaiseksi voimassa oleva" eli ns vakkaripaikka.
Lapset aloittaa 3-ja 5-luokan.
Talvella sitten Thaimaan matkalle, aika ihanaa:-)