Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me on ostettu molemmille yliopistossa opiskeleville lapsille omat asunnot.

Vierailija
01.08.2012 |

Saa kivittää....

Mut eipä paljon vaikuta asiaan.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asutaan jo valmiiksi Hesassa isossa talossa, joten voivat asua täälläkin jonkin aikaa.

Vierailija
2/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saishan nuo ne sit perintönä kuitenkin.

Miksi pitäis kivittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sijoitusasunto vähän valmiina ainoaa lastani varten, kun muuttaa joskus 15 vuoden kuluttua pois kotoa.

Lapsilisät myös säästetty ja sijoitettu häntä varten tulevaisuuteen (arg, hieman kurssit kyllä laskeneet).

Vierailija
4/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asunnot ovat Helsingin keskustassa - teillä on selvästi hyvä taloudellinen tilanne.

Jos ovat muualla (varsinkin jossain Jyväskylässä), saatattekin olla ihan tavallisia pallon tallaajia.

Vierailija
5/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sitten pesämunan omaa asuntoa varten. Asunnon saa kuitenkin ottaa itse, jotta oppii, ettei raha kasva puussa.

Mutta jokainen tekee tyylillään.

Vierailija
6/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos on rahaa. Minunkin vanhempani ostivat aikanaan minulle kaksion Ullanlinnasta. Enpä sitä siihen aikaan osannut arvostaa. Vieläkin tässä asutaan.

Vierailija
7/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei nimittäin opeta niin paljon kuin kituuttaminen ja mikään ei ole niin palkitsevaa kuin eka yö ITSE ostetussa (maksetussa) asunnossa. Harmi sun lapsille. Mun vanhemmat tarjosivat mulle tän kokemuksen, olen tästä ikuisesti onnellinen!

Vierailija
8/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Kyllä sitä saa ostaa mitä huvittaa. Minäkin ostin juuri einesmakaroniloodaa.

Vierailija
9/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 prosentilla suomalaistalouksista on sijoitusasunto joten olette suurta enemmistöä. Sitäpaitsi tuohon nyt pystyy jokainen työssäkäyvä joka ei täysin hassaa rahojaan mihin sattuu.

Vierailija
10/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei nimittäin opeta niin paljon kuin kituuttaminen ja mikään ei ole niin palkitsevaa kuin eka yö ITSE ostetussa (maksetussa) asunnossa. Harmi sun lapsille. Mun vanhemmat tarjosivat mulle tän kokemuksen, olen tästä ikuisesti onnellinen!

Vierailija
11/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 prosentilla suomalaistalouksista on sijoitusasunto joten olette suurta enemmistöä.

Vierailija
12/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon saa kuitenkin ottaa itse, jotta oppii, ettei raha kasva puussa.

Mutta jokainen tekee tyylillään.

ja miten siitä oppii rahan arvon? Aika reteeltä tuollainen ottaminen kuulostaa, ikään kuin mamma olisi hankkinut sopivia asuntoja jonoksi asti, ja siitä vain otettaisiin parhaat päältä.

Mutta jokainen tekee tyylillään!

Vierailija
13/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kertoa asunnon ostosta täällä vauvapalstalla, jossa pyörii paljon huonotuloisia pienten lasten äitejä?

Vierailija
14/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kertoa asunnon ostosta täällä vauvapalstalla, jossa pyörii paljon huonotuloisia pienten lasten äitejä?

Av-mammat ei persettään penkistä nosta moisilla paskapalkoilla.

Vierailija
15/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on ideologiaa, että antaa lasten itse tavoitella omaisuuttaan eikä kaikki tule valmiina eteen. Muistan itse, kuinka kiitollinen olin, kun vanhempani maksoivat opiskeluajan vuokrani. Olin etuoikeutettu silloin. Mutta ihan YO-kylän "itsemurhaboksissa" asustelin ja toihan se perspektiiviä. Olen miettinyt tätä itsekin, että kuinka paljon valmista on hyväksi lapselle. Arvostaako sitä sitten enää mitään?

Vierailija
16/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo yliopistossa opiskeleminen liittyy asiaan?

Ostitteko asunnot vain yliopistossa opiskeleville (ettekä muille) lapsille vai oliko tuo yliopisto täysin aiheeseen liittymätöntä?

Vierailija
17/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on ideologiaa, että antaa lasten itse tavoitella omaisuuttaan eikä kaikki tule valmiina eteen.

Vierailija
19/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatana -LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
20/84 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ap haluaa leveillä yliopistossa opiskelevilla lapsillaan

2) ap haluaa leveillä sillä että on ostanut kaksi sijoitusasuntoa

Ap luultavasti myös toivoo kuollakseen että pyytäisimme häntä kertomaan lisää rikkauksistaan tai siitä paljonko hän tai hänen miehensä tienaa.

Ikävä kyllä ei hirveästi kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan