Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietämättömän ihmisen tunnusmerkkejä?

Vierailija
01.08.2012 |

Mitkä luonteenpiirteet tai tavat tekevät teidän mielestä ihmisestä sietämättömän?

Itse esim. vihaan ihmistyyppiä, joka aina kysyy neuvoa tai mielipidettä vaikka vallan mihin. Sitten, kun neuvoja antaa niin mikään niistä ei tunnu hyvälle. Mielipiteistä suututaan tai vähintään pahoitetaan mieli.

Jos et halua kuulla mitä mieltä olen tai et oikeasti ole tekemässä ongelmillesi mitään niin ashgfjhsabfoeihfoanalknj... älä kysy sitten mitään.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaikkitietävät besserwisserit

- minäminä ihmiset

- pihit

- huumorintajuttomat

- joka asiasta mielensä pahoittajat

- räksyttäjät, jotka kimpaantuvat helposti ja kokevat oikeudekseen haukkua toisen maan rakoon mitättömästäkin syystä ja sitten vielä ylpeilevät sillä kuinka ovat "lyöneet jollekkin luun kurkuun"

Vierailija
62/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen kommentti on taas musta kerrottu :D

Yksi sikamaisen ärsyttävä, jota en itsestä tunnista:

- nää on usein miehiä ja työkavereita tai muuten jotain kollegoita, opiskelu- tms.

- kerrot jonkun keksimäsi oivalluksen.

- eivät sano siihen mitään, tai katsovat vähättelevästi tai alkavat puhua muusta.

- jonkun ajan kuluttua kuulet/luet ideasi HEIDÄN ideanaan. Ovat pokkana pöllineet vailla mitään sulle suotua kunniaa.

Voi vittu VITUTTAA.

Ja kuten sanottu, nää on usein noita meitä naisia "vahvempia" ja "viisaampia" miehiä.

Alhaista ja raivostuttavaa. Ja jos penäät oikeuksiasi, olet pikkusieluinen. Et voi kuin hävitä, nieletpä kiukkusi tai sanot sen ääneen :C

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä jos sovittu meno peruuntuu, kun joku sairastuu tai muuta yllättävää. Sitä en ymmärrä jos henkilö vaan sopii jotain muuta tilalle kun sattuu paremmin huvittamaan sillä hetkellä.

On yksi tällainen kaveri, olen jo oppinut että en oikeastaan pidä hänen kanssa sovittuja tapaamisia edes sovittuna, kun hän ne aina peruu kuitenkin.

Itse niitä ehdottaa, en ymmärrä miksi koska ei kuitenkaan nähdä.

Vierailija
64/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki arvioidaan sillä perusteella, onko asiasta hänelle jotain hyötyä, taloudellisesti tai muutoin.

Vierailija
65/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä mysteeripäivittäjät ÄRSYTTÄÄ. Ensin lukee jotain:

"Joskus nämä vastoinkäymiset ylittävät sietokyvyn..."

Johon sitten inside-piiri laittaa halauksia ja voivotteluja. Muut ihmettelee, mitä on tapahtunut. Jättäisi kirjoittamatta, jos ei kerran voi samantein jakaa muillekin ongelmaansa.

Toinen asia on ns. kiukuttelijat. Ihmiset, jotka pitävät itseään tunteikkaina, mutta ovat oikeasti tuuliviirejä, joilla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja ja kuvittelevat, että sanottu sana ei olisi ammuttu nuoli.

Vierailija
66/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyyshän on yritys peittää sietämätöntä häpeää (lainaus joltain psykiatrilta Hyvä Terveys -ehdestä).

Nyt tiedän, mikä naapuriani vaivaa. Pitäis vaan saada vielä selville, mikä on häpeän syy.

täh. etkö voi vaan jättää toista rauhaan? onko hän pyytänyt sinua psykologiksi itselleen?

itse siedän huonosti juoruilevia ja kiusaavia ja pahantahtoisia ihmisiä.

Ihmettelen vaan, mistä kumpuaa se ylimielisyys, ettei naapuria voi tervehtiä vaan kääntää päänsä pois kun kohdalle sattuu.

Siis naapurit, jotka eivät koskaan tee itse mitään, mutta olettavat, että joku muu hoitaa kyllä hommat heidän puolestaan.

Vierailija
67/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyyshän on yritys peittää sietämätöntä häpeää (lainaus joltain psykiatrilta Hyvä Terveys -ehdestä).

Nyt tiedän, mikä naapuriani vaivaa. Pitäis vaan saada vielä selville, mikä on häpeän syy.

täh. etkö voi vaan jättää toista rauhaan? onko hän pyytänyt sinua psykologiksi itselleen?

itse siedän huonosti juoruilevia ja kiusaavia ja pahantahtoisia ihmisiä.

Ihmettelen vaan, mistä kumpuaa se ylimielisyys, ettei naapuria voi tervehtiä vaan kääntää päänsä pois kun kohdalle sattuu.

Siis naapurit, jotka eivät koskaan tee itse mitään, mutta olettavat, että joku muu hoitaa kyllä hommat heidän puolestaan.

en kestä ihmisiä, jotka eivät jätä toisia rauhaan. Luulevat, että koska asuu naapurina, voi miettiä miksi toinen ei tervehdi tai mitä hän häpeää.

naapurina olemisen tarkoitus on elää nin että ei aiheuta toisille mitään haittaa ja huolehtia että oma jälkikasvukaan ei aiheuta.

sen sijaan että huolehtiii että omasta jälkikasvusta ei ole haittaa muille, moni juurikin miettii naapurinsa asioita ja yrittää pakottaa hänet juorupiireihin ja seurusteluun.

noita uteliaita juoruajia ja paskanjauhajia inhoan.

Vierailija
68/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka jokaisen uuden parisuhteen ensimetreillä kihlautuvat, suunnittelevat tulevaisuutta, muuttavat yhteen yms yms. Sitten kolmen kuukauden seurustelun jälkeen eroavat ja itkevät sitten, kun koskaan mikään ei onnistu. Kunnes sitten parin kuukauden päästä on taas "elämän suurin rakkaus" rinnalla.

Toinen on nämä facebook-arvuuttelijat. Semmoisia statuspäivityksiä, joista ei saa irti mitään ilman, että kysyisi mikä on homman nimi.

"Nyt kyllä harmittaa..."

Tähän osaltaan liittyvät facebook-vinkujat, jotka postailee jotain ihme värssyjä: "Ruusujenkin kajo häipyy syksyn tullen, myös minun sydämeni kukka lakastuu." Sit kun kukaan ei kysy, että mitä pirua nyt taas niin alkaa "Se tunne, kun kukaan ei välitä..."

Hah komppaan tätä Facebook - kohtaa eritysesti! Nää just ärsyttää. Kakasee ilmoille vaan jos haluaa jostain tilittää.

Vierailija
69/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka jokaisen uuden parisuhteen ensimetreillä kihlautuvat, suunnittelevat tulevaisuutta, muuttavat yhteen yms yms. Sitten kolmen kuukauden seurustelun jälkeen eroavat ja itkevät sitten, kun koskaan mikään ei onnistu. Kunnes sitten parin kuukauden päästä on taas "elämän suurin rakkaus" rinnalla.

Toinen on nämä facebook-arvuuttelijat. Semmoisia statuspäivityksiä, joista ei saa irti mitään ilman, että kysyisi mikä on homman nimi.

"Nyt kyllä harmittaa..."

Tähän osaltaan liittyvät facebook-vinkujat, jotka postailee jotain ihme värssyjä: "Ruusujenkin kajo häipyy syksyn tullen, myös minun sydämeni kukka lakastuu." Sit kun kukaan ei kysy, että mitä pirua nyt taas niin alkaa "Se tunne, kun kukaan ei välitä..."

Hah komppaan tätä Facebook - kohtaa eritysesti! Nää just ärsyttää. Kakasee ilmoille vaan jos haluaa jostain tilittää.

- Arvuuttajapäivitykset

- "Se tunne kun", "Ilmeeni kun"-päivitykset

- Moottoripostaajat, jotka jakavat joka ikisen vähänkin hauskan artikkelin, kuvan tai minkätahansa facebookissa.

muuten sitten yleisesti ihmise jotka kirjoittavat kaiken putkeen ilman kappalejakoja välimerkkejä isoja alkukirjaimia tai kunnollisia yhdys sanoja sitten jos niille erehtyy asiasta mainitsemaan niin tulee paskamyrsky niskaan ja argumentti ei ketään kiinnosta miten asia kirjoitetaan kun pointti tulee jokatapauksessa esille

Olen oppinut olemaan jättämään em. ihmistyypin kirjoitusasun omaan arvoonsa, koska en halua vaikuttaa tiukkapipolta tai besserwisseriltä mutta kyllä se joka kerta raastaa sydäntä, kun sellaista tekstiä näkee.

Vierailija
70/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahneet ihmiset. Selvimmin sen näkee joistakin lapsista, mutta on aikuisiakin, jotka eivät osaa peitellä ahneuttaan. Se on niin vastenmielistä!

Vierailija
71/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti äänessä ja vain itsestään

tietää kaiken paremmin kuin muut ja haluaa olla koko ajan keskipisteenä.

Puheripuliset&itsekeskeiset , ei niitä jaksa.

Vierailija
72/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuvat taukoamatta, tykittävät kysymyksillä joihin ei voi edes vastata ennen seuraavaa kysymystä tai paasausta kun vastaavat itse omaan kysymykseensä omassa erinomaisuudessaan.

Vierailija
73/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pöyristyvät ihan kohtuuttomasti, jos sattuu tekemään. Saa kuulla hirvittävän saarnan, jos vahingossa mainitsee pesseensä pyykkiä ihan pesuaineella pesupähkinöiden sijaan, jos ei tiedä amnestyn kaikkia julkilausumia ulkoa, sattuu ostamaan jotain uutena/ei luomuna tai muuta vastaavaa. Kohteliaimmat tyytyvät jäätävään hiljaisuuteen ja mulkoiluun.

Toinen on sitten ateismintuputtajat. Ovat yleensä jopa aggressiivisempia siinä tuputtamisessa ja väittelyalttiudessaan kuin uskovaishihhulit, eivätkä edes tajua sitä. Yksikin tapaus haukkuu aina kristinuskon/kristilliset pyhäpäivät, kun keskustelu edes vähän sivuaa sitä (Minä ajattelin olla karkkilakossa jouluun asti -> Joulu on perseestä, kristillinen hömppäjuhla.. nilliti-nilliti) Sävähtää myös kuullessaan kirosanoja jumalauta, helvetti ja saatana... Ja sitten haukkuu hihhulit pystyyn, kun ovat aina "tuputtamassa"... just joo.

Vierailija
74/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pöyristyvät ihan kohtuuttomasti, jos sattuu tekemään. Saa kuulla hirvittävän saarnan, jos vahingossa mainitsee pesseensä pyykkiä ihan pesuaineella pesupähkinöiden sijaan, jos ei tiedä amnestyn kaikkia julkilausumia ulkoa, sattuu ostamaan jotain uutena/ei luomuna tai muuta vastaavaa. Kohteliaimmat tyytyvät jäätävään hiljaisuuteen ja mulkoiluun.

Toinen on sitten ateismintuputtajat. Ovat yleensä jopa aggressiivisempia siinä tuputtamisessa ja väittelyalttiudessaan kuin uskovaishihhulit, eivätkä edes tajua sitä. Yksikin tapaus haukkuu aina kristinuskon/kristilliset pyhäpäivät, kun keskustelu edes vähän sivuaa sitä (Minä ajattelin olla karkkilakossa jouluun asti -> Joulu on perseestä, kristillinen hömppäjuhla.. nilliti-nilliti) Sävähtää myös kuullessaan kirosanoja jumalauta, helvetti ja saatana... Ja sitten haukkuu hihhulit pystyyn, kun ovat aina "tuputtamassa"... just joo.

..jos sattuu tekemään jotain heidän näkemyksiensä vastaista. Vitutti niin paljon jo ajatus etten malttanut kirjoittaa lausetta loppuun.

Vierailija
75/76 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen joka haluaa vain omaa erinomaisuuttaan pönkittääkseen hengata muiden hyvännäköisten kanssa. Ja niiden joista kokee olevan itselleen hyötyä. Suulas kiipijä. Puhuu pahaa selän takana niistä jotka eivät kuulu hänen omaan valikoituun jengiinsä.

Vierailija
76/76 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyypit, joiden oma elämä on aina huonompi kuin muilla. Hyvä esimerkki oli yhdessä ketjussa, kun ap valitteli sitä kun ei saa kuin kerran kuussa seksiä, jos sitäkään. Heti sinne tuli näitä "Eihän tuo nyt vielä mitään! Mä en oo saanut vuoteen!"

Joka ikinen asia pitää kääntää niin, että toisella ei ole oikeus surra tai olla pahoillaan kuin jollain (minullaminullaMINULLA) menee/on mennyt huonomminkin. Mitään empatiakykyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän