Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietämättömän ihmisen tunnusmerkkejä?

Vierailija
01.08.2012 |

Mitkä luonteenpiirteet tai tavat tekevät teidän mielestä ihmisestä sietämättömän?

Itse esim. vihaan ihmistyyppiä, joka aina kysyy neuvoa tai mielipidettä vaikka vallan mihin. Sitten, kun neuvoja antaa niin mikään niistä ei tunnu hyvälle. Mielipiteistä suututaan tai vähintään pahoitetaan mieli.

Jos et halua kuulla mitä mieltä olen tai et oikeasti ole tekemässä ongelmillesi mitään niin ashgfjhsabfoeihfoanalknj... älä kysy sitten mitään.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsytä valittajat? Olen isossa työpaikassa ja siellä tapaa niitä. Noin yksi sadasta...sietämätöntä minusta jos sattuvat samaan lounaspöytään ym, Ja itseriittoiset , kokoajan äänessa olevat valittajat vielä potenssiin 10.

Vierailija
22/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä yllä kuvattuja tyyppejä:

Jauhaa ongelmistaan, mutta ei ota neuvoja eikä apua vastaan.

Huomionkipeä: jokainen aloituslaini on jotain mystistä angstista teinipaskaa, mihin sitten pitäisi kysyä "noo, mistäs nyt kyse".

Ja kestää vastauksena tuleva tilitys ja avunpyynnöt.

Ja kestää se, ettei apu kelpaa.

Sekä se, että "masentunut" loukkaantuu, kun en keksi mitään sellaista ratkaisua, jonka hän haluaisi toteuttaa - tämä tosin siksi, että hän on jo ennalta päättänyt, ettei aio tehdä koskaan mitään muuta kuin valittaa ja olla huomiohuora.

Pian käynnistyy kolmastoista vuosi yhden tällaisen tapauksen tuttavana. Onneksi hänellä on niin paljon muita uhreja, että saan olla enimmäkseen rauhassa. Vain perhejuhlien aikoihin tämä nelikymppinen ihminen yleensä lähestyy ja uhkailee itsemurhalla, kun minulla on perhe ja hänellä ei. Miksiköhän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsytä valittajat? Olen isossa työpaikassa ja siellä tapaa niitä. Noin yksi sadasta...sietämätöntä minusta jos sattuvat samaan lounaspöytään ym, Ja itseriittoiset , kokoajan äänessa olevat valittajat vielä potenssiin 10.

Vierailija
24/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeä: jokainen aloituslaini on jotain mystistä angstista teinipaskaa, mihin sitten pitäisi kysyä "noo, mistäs nyt kyse".

Sekä se, että "masentunut" loukkaantuu, kun en keksi mitään sellaista ratkaisua, jonka hän haluaisi toteuttaa - tämä tosin siksi, että hän on jo ennalta päättänyt, ettei aio tehdä koskaan mitään muuta kuin valittaa ja olla huomiohuora.

Pian käynnistyy kolmastoista vuosi yhden tällaisen tapauksen tuttavana. Onneksi hänellä on niin paljon muita uhreja, että saan olla enimmäkseen rauhassa. Vain perhejuhlien aikoihin tämä nelikymppinen ihminen yleensä lähestyy ja uhkailee itsemurhalla, kun minulla on perhe ja hänellä ei. Miksiköhän?

Huhhuh. Itsellä kanssa tällainen "masentunut". Elämä on kurjaa ja kaikilla muilla menee paremmin mutta sitten kun ehdottaa, että menisi juttelemaan jonnekin niin alkaa se "En mä kehtaa/ei ne mitään saa aikaseks kuitenkaan/ei sinne kuitenkaan pääse..." ja ties mitä muuta vatulointia. Terveenä ei kai sit saa tarpeeksi huomiota.

Vierailija
25/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimieliset, tylsät rehentelijät (jotka siis rehentelevät epäkiinnostavilla asioillaan), tuppautuvat naapurit ja itsekkäät ihmiset, jotka ajavat vain ja ainoastaan omaa etuaan. Esim. sukulaiseni teki lapsen ukkomiehelle kun hän vaan niin halusi lapsen! Jälkimmäiset eivät niinkään ole sietämättömiä vaan vastenmielisiä. Ja ikuiset valittajat myös ovat rasittavia.

Vierailija
26/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyyshän on yritys peittää sietämätöntä häpeää (lainaus joltain psykiatrilta Hyvä Terveys -ehdestä).

Nyt tiedän, mikä naapuriani vaivaa. Pitäis vaan saada vielä selville, mikä on häpeän syy.

Vierailija
27/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyyshän on yritys peittää sietämätöntä häpeää (lainaus joltain psykiatrilta Hyvä Terveys -ehdestä).

Nyt tiedän, mikä naapuriani vaivaa. Pitäis vaan saada vielä selville, mikä on häpeän syy.

täh. etkö voi vaan jättää toista rauhaan? onko hän pyytänyt sinua psykologiksi itselleen?

itse siedän huonosti juoruilevia ja kiusaavia ja pahantahtoisia ihmisiä.

Vierailija
28/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos sillä yritetään peittää surkeaa sydämen sivistystä...

Vierailija
29/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh. etkö voi vaan jättää toista rauhaan? onko hän pyytänyt sinua psykologiksi itselleen?

Ihmettelen vaan, mistä kumpuaa se ylimielisyys, ettei naapuria voi tervehtiä vaan kääntää päänsä pois kun kohdalle sattuu.

Vierailija
30/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisille naisille kun ei muissa naisissa olekaan kuin vikoja, ja näitä naisia on PALJON.

Epämiellyttävimpiä omasta mielestäni ovat ilkeät ja hyvin armottomat ihmiset, monenlainen muu menee ihan hyvin, mutta ei muiden ihmisten kyykyttäminen, nöyryyttäminen eikä kiusaaminen!

Vierailija
31/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että sellainen ihminen olisi oikeasti olemassa kuin Hyacinth Bukee Pokka pitää- sarjasta.

Niin siinä olisi tyyppi, jolla olisi melkein kaikki sietämättömän ihmisen ominaisuudet :)

Paitsi häijyys ja ilkeys, sehän ei ole tahallisesti ilkeä.

nimittäin mun mummo!! Ja ukkini on ihan kuin se sen mies.. :D :D

Vierailija
32/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot ihmiselle, että olet ostanut jotain tai saavuttanut jotain elämässäsi. Ihminen haukkuu sitten koko jutun lyttyyn tai keksii syyn miksi se on huono tai sanoo että hänellä on parempi.

"Hankin koiran."

-Se vie hirveästi rahaa / Sehän tuo hirveästi vastuuta *merkitsevä katse, joka kielii että epäilee vastuunottokykyä* / Minkä rotuinen se on? Aijaa... Tuon rotuisilla on kyllä paljon ongelmia luonteen/terveyden kanssa...

"Ostin tällaisen tosi nätin mekon!"

- Noi värit/kuvio/malli on vähän kumma mä en kyllä laittais tommosta päälle mut... / Paljon maksoit? Ai, kaupasta X olis kyllä saanut paljon halvemmalla / Mullakin on vähän ton tyylinen, se on tosin Chanelin. Ostin Pariisista.

Tajuatte varmaan...

Vierailija
33/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot ihmiselle, että olet ostanut jotain tai saavuttanut jotain elämässäsi. Ihminen haukkuu sitten koko jutun lyttyyn tai keksii syyn miksi se on huono tai sanoo että hänellä on parempi.

"Hankin koiran."

-Se vie hirveästi rahaa / Sehän tuo hirveästi vastuuta *merkitsevä katse, joka kielii että epäilee vastuunottokykyä* / Minkä rotuinen se on? Aijaa... Tuon rotuisilla on kyllä paljon ongelmia luonteen/terveyden kanssa...

- Noi värit/kuvio/malli on vähän kumma mä en kyllä laittais tommosta päälle mut... / Paljon maksoit? Ai, kaupasta X olis kyllä saanut paljon halvemmalla / Mullakin on vähän ton tyylinen, se on tosin Chanelin. Ostin Pariisista.

Tajuatte varmaan...

"Hankin koiran."

Tajuatte varmaan...

Se miten paljon koirat vievät rahaa ja tekevät elämää hankalammaksi on tosi asia. Etkö kestä kuulla totuutta? Koirat ovat suloisia, mutta kovinkaan moni ei ymmärrä miten kalliiksi ne tulevat. Kannattaa miettiä kunnolla ennen kuin hankkii koiraa. Enää ei pysty luopumaan, kun on tullut koira hankittua, mutta olisinpa tiennyt etukäteen muutaman jutun, niin en olisi tähän alkanut.

Vierailija
34/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään, miehestään, lapsistaan, synnytyksistään... You name it!

Sellainen lörppö ja itsekeskeinen tomppeli joka luulee että kaikki haluaa kuulla kaiken hänestä ja hänen vitun erinomaisista ajatuksistaan. Muut ei saa suunvuoroa.

Vierailija
35/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta ei koskaan tiedä, millä tuulella on. Toisena päivänä maailmojasyleilevän makea, toisena taas rähjäävä ilkimys.

Vierailija
36/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hankin koiran."

Se miten paljon koirat vievät rahaa ja tekevät elämää hankalammaksi on tosi asia. Etkö kestä kuulla totuutta? Koirat ovat suloisia, mutta kovinkaan moni ei ymmärrä miten kalliiksi ne tulevat. Kannattaa miettiä kunnolla ennen kuin hankkii koiraa. Enää ei pysty luopumaan, kun on tullut koira hankittua, mutta olisinpa tiennyt etukäteen muutaman jutun, niin en olisi tähän alkanut.

Kyseessä oli esimerkki. Minulla ei ole koiraa. Lähinnä yritin tuoda esille, miten tällaiset ihmiset suhtautuvat kun jotain uutta hankkii - olipa se koira, mekko, työpaikka, mies tai vaan tekee uudenlaista ruokaa.

Vierailija
37/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hankin koiran."

Tajuatte varmaan...

"Hankin koiran."

Tajuatte varmaan...

Vierailija
38/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Itsellä kanssa tällainen "masentunut". Elämä on kurjaa ja kaikilla muilla menee paremmin mutta sitten kun ehdottaa, että menisi juttelemaan jonnekin niin alkaa se "En mä kehtaa/ei ne mitään saa aikaseks kuitenkaan/ei sinne kuitenkaan pääse..." ja ties mitä muuta vatulointia. Terveenä ei kai sit saa tarpeeksi huomiota.

Mua myös ärsyttää ihmiset, joilla on selvästi huono itsetunto. Ei uskalleta ikinä sanoa mielipidettä tai sitä ei edes ole.

Toinen porukka taas on sitten nuo ainaiset valittajat, masentujat ja luuserit. Aina menee huonosti ja sillä haetaan huomiota.

Nämä ovat todella kuluttavaa ja ahdistavaa seuraa molemmat.

Vierailija
39/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, mistä kumpuaa se ylimielisyys, ettei naapuria voi tervehtiä vaan kääntää päänsä pois kun kohdalle sattuu.

olet jättänyt rauhaan mutta kuitenkin sinun pitäisi saada selville toisesta häpeän syy? Miksi? Mikä naapurissa kiehtoo sinua? tai hänen tervehtimisensä?

itse en siedä kaltaisiasi ihmisiä, jotka eivät voi antaa toisten olla rauhassa, ilkeitä ja pahantahtoisia ja juoruilevia.

Vierailija
40/76 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset ihmiset jotka alistavat ja nöyryyttävät muita ihmisiä. Ihmisiä jotka sumeilematta käyttävät kyynärpäätaktiikkaa, itsekkäät, ylimieliset, pahantahtoiset, seläntakana paskaapuhuvat ihmiset.

Ihmiset jotka pitävät toisten ihmisten kiltteyttä ja hyväsydämisyyttä heikkouden merkkinä. Ihmiset jotka nauravat ilkeämielisesti esim. lihaville tai mokaaville ihmisille. Ihmiset jotka kiusaavat muita, jos saavat siihen tilaisuuden. Ihmiset jotka halveksivat toisten heikkouksia ja kärsimyksiä. Ihmiset jotka ovat kovasydämisiä toisia ihmisiä ja eläimiä kohtaan, erityisesti lapsia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme