Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todelliset syyt hoikkuuteeni!

Vierailija
01.08.2012 |

Kaveri kysäisi, kuinka pysyn hoikkana (BMI on tasan 20) ja tässä syyt, jotka keksin.

- Pienet annoskoot. Syön kaikkea, mitä eteen kannetaan, mutta liian suuret annokset tekevät huonon olon. Sydän alkaa tykyttää ja maha pingottuu. Olen siis oppinut syömään maltillisesti.

- Sisäinen tarve liikuntaan. En ole himourheilija, mutta minun on päästävä kerran päivässä vaikka edes reippaalle kävelylenkille. Tunnen muuten kehossani "ylimääräistä" energiaa ja jumituksia.

- En pidä odottamisesta. En jaksa jäädä odottamaan ratikkaa tai bussia, vaan mieluummin kipaisen ripeästi ne muutamat korttelit tai kilsat. Kävelen reippaasti ja pistän tarvittaessa vaikka juoksuksi. Inhoan kylmässä värjöttelemistä.

- En omista autoa, joten kauppakassien raahaaminen ja lasten työntäminen rattaissa samaan aikaan on arkipäivää. Poljen pyörällä tai kävelen kaikki lyhyehköt matkat.

- En ajattele ruokaa, minulla on mutkaton suhde siihen. Syön kun on nälkä, en yritä noudattaa mitään tiettyä ruokavaliota, vaan kuuntelen kehon viestejä.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseiselle kirjoittajalle on aika se ja sama mistä sun miehesi haluaa. ohis

Mun mies ei ikinä haluaisi tissitöntä naista.

Hyi, yöks. Minulla oli joskus E-kuppi, onneksi laihduin ja laihdutan edelleen, pian olen taas B:ssä. Ihanaa, kun saa koko rinnan mahtumaan käteensä :)

Mä vastasin, että esimerkiksi mun mies haluaa naisellaan olevan suuret ja kauniit luomurinnat. En siltäkään ole läski vaan normaalipainoinen bmi 25-26.

mikään tavoiteltava olomuoto. Tietty jos tykkää raahata ylimääräistä mukana ja kuvittelee isojen tissien olevan se tärkein juttu, niin mikän siinä.

Vierailija
22/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on taattua Mammapalstaa. Aloittaja kertoo terveestä suhteestaan ruokaan ja siitä, että kun kuuntelee kroppaansa saa syödä kaikkea kohtuudella eikä koskaan tarvita mitään ihmediettejä.

Ja tästä päästään (tietysti palstalogiikan mukaan) siihen, että ap on tissitön ja vastaajien miehet eivät häntä halua, koska hän on liian laiha. Ja siis tissitön. Toisin kuin uhkeat palstamammaliinit.

Olette niin ihania!

Nimimerkillä: läski ja tissitön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kun kaikka rasva menee tisseihin.

Vierailija
24/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-annokset on isoja, mutta niissä on paljon kasvista yms., joten kaloreita ei tule niin paljon

-välistä oikein ahmin ja herkuttelen, siis valtavia määriä. Esim. litran jäätelöpaketti yksin ei tuota sitten mitään vaikeuksia. Pidän ruoasta ja syömisestä, ähky ei haittaa. Mutta kompensoin sitten syömällä vähemmän myöhemmin. Esim. nyt olen mässännyt viime kuukauden, joten nyt syön kevyesti.

-liikun paljon, mutta se ei juuri vaikuta. Syöminen se on mikä ratkaisee. En ole liikkunut aina, vasta pari viime vuotta.

-olen tosi lihaksikas, lihas kuluttaa

-en käytä kovin paljoa alkoholia

-normaalisti, ilman herkutteluja, syön enintään 1500 kaloria päivässä. En vaan voi syödä enempää lihomatta.

-yritän nukkua paljon. Univajeessa syön huonosti.

-tarkkailen painoani ja mittojani, ettei lähde hirveään nousuun vaikka välistä tulee mässättyä enemmän.

Tämmöisiä. Ikää on yli 30, olen hyvin taipuvainen lihomaan, silti bmi 19.

t: 26v bmi 19.9

Vierailija
25/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kun kaikka rasva menee tisseihin.

on rinnuksilla? :D Oletko sirkuksessa töissä?

Vierailija
26/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarin, niin aletaan haukkua ap laudaksi. Siis oikeesti on säälittävyyden huipentuma puolustella omaa levähtänyttä olemusta sillä, että omaa jotkut hillittömät hinkit:D Reps, en tiedä teidän lihavien miehistä, mutta ainakin ns. paremmissa piireissä kaikki (sekä miehet että naiset) ihailevat sitä, että ihminen pitää itsensä kunnossa, näyttää terveeltä ja jaksaa liikkua ja olla aktiivinen. Siinä yks kuppikoko on yks hailee. Herätkää nyt läskit oikeesti. Saatte toki hyväksyä itsenne pulleroina, mutta lopettakaa nyt joillain vyötäröön asti ulottuvilla tisseillänne leveily, koska oikeesti, sen säälittävyyden astetta ei voi sanoin kuvata.

Vierailija
27/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarin, niin aletaan haukkua ap laudaksi. Siis oikeesti on säälittävyyden huipentuma puolustella omaa levähtänyttä olemusta sillä, että omaa jotkut hillittömät hinkit:D Reps, en tiedä teidän lihavien miehistä, mutta ainakin ns. paremmissa piireissä kaikki (sekä miehet että naiset) ihailevat sitä, että ihminen pitää itsensä kunnossa, näyttää terveeltä ja jaksaa liikkua ja olla aktiivinen. Siinä yks kuppikoko on yks hailee. Herätkää nyt läskit oikeesti. Saatte toki hyväksyä itsenne pulleroina, mutta lopettakaa nyt joillain vyötäröön asti ulottuvilla tisseillänne leveily, koska oikeesti, sen säälittävyyden astetta ei voi sanoin kuvata.

Vierailija
28/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kropassa ei roiku mikään, eikä ole selluliittia lainkaan. Näin rannalla laihan naisen, jonka pienet tissit roikkuivat, pieni laiha vatsa roikkui, perse roikkui ja oli täynnä selluliittia. Mun kroppa on paljon kauniimpi, vaikka bmi on 25.

Vierailija
29/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä koskaan ole pienistä tisseistäni kärsinyt, ehkä mulla on mutkaton suhde niihinkin :D

Vierailija
30/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 25-26 on normaalipainon ylärajalla, eikä todellakaan mikään tavoiteltava olomuoto. Tietty jos tykkää raahata ylimääräistä mukana ja kuvittelee isojen tissien olevan se tärkein juttu, niin mikän siinä.

sinä aunari. BMI 20 ei ole yhtään sen tavoiteltavampi koska se on normaalipainon ALARAJA.

BMI voi olla terveellä naisella jopa 30 jos on leveä lantio ja isot rinnat.

Poikamainen BMI18-22 ei ole naisellista.

T. Mies

Vierailija
31/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön paljon kasviksia ja hedelmiä. Liikun joka paikkaan kävellen/pyörällä, eli vähintään 10 km päivässä.

En juo alkoholia.

Syön usein ensimmäisen kerran vasta lounasaikaan, esim. salaattia/hapankorppuja.

Illalla syön kunnon aterian lapseni kanssa.

Iltapalaa en arkena nauti, lukuunottamatta hedelmiä/kevyttä smoothieta.

Syön viikonloppuisin herkkuja mutta oksennan :(

Tissejä ei ollenkaan.

Voi kunpa tahtoisin olla normaali :( mutta pelkään lihomista liikaa.

Vierailija
32/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 25-26 on normaalipainon ylärajalla, eikä todellakaan mikään tavoiteltava olomuoto. Tietty jos tykkää raahata ylimääräistä mukana ja kuvittelee isojen tissien olevan se tärkein juttu, niin mikän siinä.

sinä aunari. BMI 20 ei ole yhtään sen tavoiteltavampi koska se on normaalipainon ALARAJA. BMI voi olla terveellä naisella jopa 30 jos on leveä lantio ja isot rinnat. Poikamainen BMI18-22 ei ole naisellista. T. Mies

syö ittensä läskiksi. Ihan turha täällä vikistä ja kuvitella läskin olevan kaunista ja terveellistä, sinä "mies"

Vierailija
33/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö kulutuksensa verran, pysyy hoikkana.

Ei niin, että toisilla on kevyet ja toisilla painavat luut, ja toisilla hidas ja toisilla nopea aineenvaihdunta.

T. BMI 19,5

Turhat tekosyyt nurkkaan ruokapäiväkirja käyttöön ja ruokavalioremonttiin. Lisää liikuntaa, oikotietä onneen ei ole.

Vierailija
34/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Syön sen verran kuin huvittaa

- Syön monipuolisesti, en ole koskaan oppinut nauttimaan erityisesti pikaruoasta eikä se kuulu arkeeni

- En liiku juuri lainkaan paitsi hyötyliikuntaa ja joskus tooosi harvoin käyn lenkillä, nyt ei sitäkään kun olen raskaana

Herkkuja olen aina syönyt oikeastaan päivittäin. Lapsena meillä oli kotona aina suklaalevy, keksipaketti tms. Usein myös ruoan jälkeen oli jokin jälkiruoka kuten kiisseliä tai omenapiirakkaa.

Olen varmaan yksi niistä, joilla on ns "hyvät geenit", koska elämäntapojeni perusteella voisin olla paljon lihavampi. Mittani ennen raskautta olivat 160cm/52kg. Toisaalta syön kuitenkin terveellisesti, vaikka en herkkuja tietoisesti välttelekään. Liikunnasta en ole koskaan nauttinut.

Vierailija
35/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ennen kuullut vähintään 10kg tisseistä! Mahtaa olla upea näky!

Vierailija
36/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestini pointti ei ollut lytätä lihavia ja kehuskella hoikkuudella. Kaveri kysyi miten pysyn hoikkana ja nuo ovat rehellisyyden nimissä syyt jotka siihen keksin. Se mitä kuvasin ei ole mikään rakennettu elämäntapa, vaan luonnollinen, normaali elämä mulle. Tarkoitukseni oli ehkä enemmänkin kuvata, että hoikkuuden takana on paljon myös persoonallisuus (aktiivisuuden aste jne) sekä omassa tapauksessani myös herkkyys aistia epämukavuutta kehossa (ähky, liikunnan puute jne). Olen aina ollut herkkä kivulle ja epämukavalle ololle. Tässä tämä, ilman tissejä ja hampaita :D

Vierailija
37/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kropassa ei roiku mikään, eikä ole selluliittia lainkaan. Näin rannalla laihan naisen, jonka pienet tissit roikkuivat, pieni laiha vatsa roikkui, perse roikkui ja oli täynnä selluliittia. Mun kroppa on paljon kauniimpi, vaikka bmi on 25.

BMI 25.16=

Lievä lihavuus. Meinaatko että kun BMI:si on tasan 25, niin hups, oletkin vaan upea ja et ole yhtään ylipainoinen? Totuus on se, että olet oman painosi ylärajoilla ja se taatusti näkyy jokaiselle.

Vierailija
38/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä aunari. BMI 20 ei ole yhtään sen tavoiteltavampi koska se on normaalipainon ALARAJA. BMI voi olla terveellä naisella jopa 30 jos on leveä lantio ja isot rinnat. Poikamainen BMI18-22 ei ole naisellista. T. Mies

Ja nyt me saatiin "THE MIES"kin julistamaan totuutta! :DDD

Terveisin treenaava nainen bmi 21,4 jolla muuten on ihan helvetin kurvikas keskikroppa! Mulla on nimittäin isot tissit ja pepussa pyöreyttä. Ja nyt miekin oon poikamainen! XDDD Te olette kyllä mahtavaa viihdettä! Mä haen poppareita...

Vierailija
39/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tapani pysyä hoikkana bmi 20-21 väliin:

- Nuorempana hankittu vahva lihaksikas kroppa joka kuluttaa enemmän kuin läski

- Ei ole autoa eli kävelen joka paikkaan (tai kuljen julkisilla mutten lyhyitä matkoja)

- Urheilen 2-4 kertaa viikossa, fiiliksen mukaan

- Syön sopivia annoskokoja muutaman tunnin välein

- En kiellä itseltäni mitään, mutten myöskään ahmi eli terve suhde ruokaan.

Toisaalta mulla on myös ns stoppipaino, eli jos paino uhkaa nousta sen yli niin pidän tiukan viikon/pari viikkoa että pääsen taas "turvalliselle alueelle."

Ikää 25v.

Vierailija
40/73 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 25.16= Lievä lihavuus. Meinaatko että kun BMI:si on tasan 25, niin hups, oletkin vaan upea ja et ole yhtään ylipainoinen? Totuus on se, että olet oman painosi ylärajoilla ja se taatusti näkyy jokaiselle.

Meinaatko että olet normaali nainen, jos painosi tippuu bmi:stä 20 bmi:hon 18,9. Silloin olet jo alipainoinen luuranko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi