Onko tässä palstassa jotain poikkeuksellisen mätää,
kun blogi toisensa jälkeen on lopettanut toimintansa av:n takia ja jopa julkisuuden henkilöt puhuvat tästä palstasta kauhistellen?
Kommentit (46)
Siinä sulle syy tän palstan suosioon. Olen tätäkin lukiessa nauranut jo moneen kertaan. Teron kommentista repesin täysin.
Harvoin tulee yksin kotona naureskeltua niin makeasti kun av:ta lukiessa, viihdyttävää, sitä se :D
Vauva-foorumi on kuin Iltalehden foorumi. Ensin luet sivukaupalla täysin käsittämättömiä, harhaisia ja ahdasmielisiä viestejä ihmisiltä, jotka ovat liian epätodellisia ollakseen oikeita. Sitten kirsikkana kakun päällä joku vielä tulee ja lyö sillä Raamatulla päähän.
Siinä vaiheessa sisintä repii suuri ristiriita, että onko tää foorumi surullisinta sontaa ikinä vai jollain kierolla tavalla mahdottoman viihdyttävä ja hauska.
Osa palstalaisista on sen sijaan vinksahtaneita, katkeria, ilkeitä tai muuten vaan v-maisia ja sekopäitä.
Mä hyväksyn provoilut ja vastaavat, mutta näitä haukkumaketjuja ja toisille vittuiluja mä en hyväksy. Ne ei ole kivaa luettavaa kenellekään ja kertovat kirjoittajan olevan vakavissa vaikeusissa oman mielenterveytensä kanssa. Se on jollain tapaa jopa säälittävää, vaikka toisaalta on vaikea edes sääliä ihmisitä, joka tarkoituksella haluaa vain satuttaa toisia.
Mä itse olen kovanahkainen, hyvällä itsetunnolla varustettu, joten mua ei haukut hetkauta, mutta kaikki ei ole tällaisia. Joitain ne ilkeät kirjoitukset voivat satuttaa todella kovasti.
Samoin osalla ei ole käsitystä siitä, että kaikilla asioilla ei ole sopivaa provoilla. On tietenkin ihmisiä, joille ei järjenlahjoja ole suotu, mutta toivoisin silti pikkuisen harkintaa niissä provoissa. Osa kun provoilee ihan sairaillakin aiheilla.
Todella ala-arvoinen ja tarpeeton palsta.
A) Mitä ihmeen tekemistä VAUVA_lehden foorumilla on siihen, että AIVAN sivullisia ihmisiä vedetään täällä NIMELTÄ, ja kirjoittajat suoltava pelkkää sontaa sisuksistaan, mustamaalaavat.
B) Miksi VAUVA-lehden keskustelufoorumi voisi olla kuin ei-legitiimi ometekoinen "tuomioistuin", josta ladellaan pikatuomioita niin Vettenterästä kuin monista muistakin.
Se on laitonta, kriminaalista, rioslaki 24:8-9 §.
C) Vaiva-lehden foorumit ovat se emäsika, josta mm. Hesarin toimittajat poikivat valheen je epäilyn "pikkusikoja", ja kirjoittivat huuhaata, omaa epäilyään, ettei muka Ekeli-elisaa ollut?
Ja lähde: Kun muka VAUV-lehdessä niin oli kirjoitettu... Ja näin Hesarin kk-liitteestä tuli se valhetiedon lippulaiva, jonka vanvedessä kansalaiset muka saavat mustata Vettenterää, leimaamalla häntä valehtelijaksi.
Mitä tekivät Hesarin kk-liitteen toimittajat, Silfverberg ja Nikkanen?He laittoivat liikkeelle HUHUN. Epävarman seikan. Epäilyksen, päätelmän.
Eivät mitään varmaa faktaa, ETTEI varmasti enkeli-elisaa ollut!
Ja nyt? Kansa kaahottaa, ja pystyttää laittomia "tuomioistuimia" - joissa lätkitään ja mätkitään tuomiota Vettenterälle.
Yksi iljettävimpiä forumeita on juuri tämä Vauva-lehden kaatsi! Hyi mitä saastaa.
Kuin kaatopaikka, jossa rotat kärkkyvät saalista, tappavat käärmeet koettavat iskeä viimeisenkin yksityiselämän rippeen mm. Vettenterän privaatista. Jas suuri osa kuin räksyttäviä rakkikoiria, torahampaineen. Sikoja, jotka röhkivät suustaan sairaita sanoja, sisuksistaan oksentavat ...
Hyi. Hävetkää.
Tämän foorumin aineisto antaa aihetta tehdä tästä ilmoitus viranomaisille.
Todella ala-arvoinen ja tarpeeton palsta.
A) Mitä ihmeen tekemistä VAUVA_lehden foorumilla on siihen, että AIVAN sivullisia ihmisiä vedetään täällä NIMELTÄ, ja kirjoittajat suoltava pelkkää sontaa sisuksistaan, mustamaalaavat.
B) Miksi VAUVA-lehden keskustelufoorumi voisi olla kuin ei-legitiimi ometekoinen "tuomioistuin", josta ladellaan pikatuomioita niin Vettenterästä kuin monista muistakin.
Se on laitonta, kriminaalista, rioslaki 24:8-9 §.
C) Vaiva-lehden foorumit ovat se emäsika, josta mm. Hesarin toimittajat poikivat valheen je epäilyn "pikkusikoja", ja kirjoittivat huuhaata, omaa epäilyään, ettei muka Ekeli-elisaa ollut?
Ja lähde: Kun muka VAUV-lehdessä niin oli kirjoitettu... Ja näin Hesarin kk-liitteestä tuli se valhetiedon lippulaiva, jonka vanvedessä kansalaiset muka saavat mustata Vettenterää, leimaamalla häntä valehtelijaksi.
Mitä tekivät Hesarin kk-liitteen toimittajat, Silfverberg ja Nikkanen?He laittoivat liikkeelle HUHUN. Epävarman seikan. Epäilyksen, päätelmän.
Eivät mitään varmaa faktaa, ETTEI varmasti enkeli-elisaa ollut!
Ja nyt? Kansa kaahottaa, ja pystyttää laittomia "tuomioistuimia" - joissa lätkitään ja mätkitään tuomiota Vettenterälle.
Yksi iljettävimpiä forumeita on juuri tämä Vauva-lehden kaatsi! Hyi mitä saastaa.
Kuin kaatopaikka, jossa rotat kärkkyvät saalista, tappavat käärmeet koettavat iskeä viimeisenkin yksityiselämän rippeen mm. Vettenterän privaatista. Jas suuri osa kuin räksyttäviä rakkikoiria, torahampaineen. Sikoja, jotka röhkivät suustaan sairaita sanoja, sisuksistaan oksentavat ...
Hyi. Hävetkää.
Tämän foorumin aineisto antaa aihetta tehdä tästä ilmoitus viranomaisille.
Nöh nöh
fanaattiset ihmiset, jotka ottavat itsensä, elämän, kaiken tosissaan.
Ja sitten tulee joku, joka lyö Raamatulla päähän.
Tero