Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina puhutaan vaan kuinka miehet kuolaavat nuoria naisia

Vierailija
01.08.2012 |

Mutta olenko muka ainoa, joka ei meinaa housuissaan pysyä kun katselee noita nuoria, komeita uimareita? Pari viimeistä iltaa olen tiiviisti tuijottanut Lontoon uintifinaaleita :) Tuo Chad Le Clos, huh huh ;)

Ja ihan normaali 34-vuotias perheenäiti koen olevani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuolaan kun naapurin 19v treenattu poika kekkaloi ilman paitaa pihalla...huh..

Vierailija
2/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis mistään ihan teineistä kukkakepeistä vaan juuri tuollaisista söpöistä parikymppisistä. Kerran kun vielä sellaista sais... Kääk. Ehkä pitää kuitenkin tyytyä omaan miekkoseen, mutta haaveillahan aina saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään teinipoikia, mutta juuri sellaisia reilu 20-vuotiaita oikein mielelläni. Ja vaikkei kaikilla sänkypuuhissa kamalasti kokemusta olisikaan, niin se into ja energisyys on vielä parempaa! ;)

Vierailija
4/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin mistä meidän makuuhuoneeseen ilmestyi mieletön määrä nuoria naisia. Mutta minähän olin niin seksikäs että mieheni kuolasi niitä suustaan ulos.

Vierailija
5/5 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä pari viestiä nettitreffipalstalta joita 45-50 v miehet ovat lähettäneet 18-vuotiaalle sinkkutytölle:

- Voisitko ajatella tutustuvasi vähän vanhempaan, varattuun mieheen? Olen pitkä, hyväkroppainen, nuorekas ja sosiaalinen 50v mies vailla nuoren naisen kivaa seuraa

- Moi., haluatko olla luotettavan ja miellyttävän sedän salainen pikku lemmikki?Kerron paljon lisää jos vastaat ;)

ja vastaamalla sai seuraavanlaisia lisätietoja:

- Niin olisit mun pikku, kiltti, pikkuisen alistuva tytsy. Haluaisin maistella sua kunnolla.. Olisin herrasi. Olen terve molemmista päistä.. En pahan näköinen. Kaikki olisi luottamuksellista meidän kahden kesken. Ajaisin luoksesi ja tutustuisin suhun vaikka ensin autossa;), kaikkiin namupaikkoihisi. Välillä nautiskellen, välillä rajummin.

Sanalla sanoen: oksettavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi