Saako karppaaja syödä puuroa?
Kommentit (8)
Mitähän se puuro muuta on kuin hiilaria? ja paljonko rasvaa?
Kas kun karppauksessa vältetään HIILARIA ja syödään RASVAA!
NOin periaatteessa karpit ei syö puuroa, mutta minä huonokarppi saatan syödän puuroa, joka on tehty kauraleseistä, täysmaidosta ja päällä komeilee reiluakin reilumpi voisilmä.
vaikka se on ihan pöljää, sillä puurosta saa kuitua ja esim kaurapuurosta myös ihan kohtalaisesti proteiinia. Muistaakseni 100 g:stä hiutaletta 13 g protskua.
muutoin ei suoli toimi, ja puuro hoitaa ongelman täydellisesti ja tervellisesti. suosittelen
huom: vilkaiskaapa kaurapuuropaketin kylkeä
proteiini 14 g / 100 g. Se on paljon.
vertailun vuoksi porsaan ohutleike maustamaton 17 / 100 g
kaura on suht. hyvä kaveri karppaajalle, vaikka hiilihydaa onkin.
vaikka se on ihan pöljää, sillä puurosta saa kuitua ja esim kaurapuurosta myös ihan kohtalaisesti proteiinia. Muistaakseni 100 g:stä hiutaletta 13 g protskua.
Sillä onkin enemmän merkitystä, miltä päivän tai viikon makrosuhde näyttää.
Itse syön max30g hh, 120-150g rasvaa ja n 75g proteiinia. Kaurapuuron protsku ei paljon lämmitä, jos siitä jää uupumaan kokonaan rasva ja hiilaritkin menee tappiin jo yhdellä aterialla. Siispä nou tänks puurolle, vaikka oiskin kuitua. Kuitua saa muutakin kautta, esim psyllium.
ei tarvitse kuitua. Rasva pitää huolen siitä, että suoli toimii. Kuitu on sahajauhoa, joka on keksitty rasvattoman ruokavalion pilaaman suolen täytteeksi.
Olen karpannut kaksi ja puoli vuotta enkä ole muita kuituja tarvinnut kuin kasviksista ja marjoista tulevat. Puuroakaan en tarvitse.
millälailla karppaat. Alkuun ei puurot kuuluneet diettiin mullakaan ollenkaan. Nykyisin syön 3-4x viikossa kauraleseistä tehtyä puuroa joko aamu tai iltapalaksi NAM. Hox! Ei mitään eloveenoja tai minuuttipuuroja, vain lesepuuroja!
ei tarvitse kuitua.
Olen karpannut kaksi ja puoli vuotta enkä ole muita kuituja tarvinnut kuin kasviksista ja marjoista tulevat. Puuroakaan en tarvitse.
Ja kasvikset ja marjatko eivät ole hiilareita?.
Eihän siinä ole yhtään hiilareita.