Lukekaa tämä kaikki mammat!
Mikä kumma siinä on, että joidenkin mammojen pitää ylipukea vauvansa?
Olen tässä katsellut, että todella monella on vauvat vieläkin MAKUUPUSSEISSA!
Hei haloo!
Miksi vauva pitää tukahduttaa sinne vaunuihin? Yksinkään vauva ei palele näillä keleillä!
Minun 5kk tyttöni mnee vaunuissa nakuna ja silti hikoilee.
Tänään itiksessä näin kun joku hullu akka työnsi vaikeroivaa vauvaa vaunuissa jossa se oli makuupussissa ja kaikki mahdolliset vaatteet päällä ja meni vielä HM:ään shoppailemaan.
Tekisi mieli mennä huutamaan noille mammoille, mutta en uskalla kun luultavasti hyökkäävät päälle..
Miten nämä mammat meinaavat, että vauva pärjää talvella jos vieläkin pitävät makuupusseissa vauvojansa?
Ettehän tekään makuupussissa ole 25asteen lämmössä?? Ettehän??
Eli pliis älkää olko idiootteja ja ylipukeko niitä vauvojanne!
Ja turha tulla selittelemään mistään vauvan lämmönsäätelystä, kun näillä keleillä sen vauvan tarvitsee ennemminkin viilentää itseään! Onhan vauvat kotonakin normivaatteissa/nakuna, niin miksi kuumemmassa sitten makuupussissa??
Aamen
Kommentit (22)
Tämä viesti oli VAUVOJEN äideille.
Jotain tolkkua otsikoihin, kiitoooos.
Itse olen kiinnittänyt samaan asiaan huomiota tänä kesänä. Ollaan paljon kierrelty erilaisia messuja, tapahtumia ja huvipuistoja tänä kesänä ja joka paikassa tulee vastaan useita ylipuettuja vauvoja. Tai enhän mä sinne vaunuihin sisälle näe, mutta äitiyspakkauksen makuupussi on ihan vakio varuste. Lisäksi monella just noi harsot ja peitot sun muut. Ja jos se hikinen, huutava vauva sieltä vaunuista nostetaan niin kaikki vaatteet piposta villasukkiin on puettu päälle.