Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ovatko tuttunne saaneet teidät kiinni av-palstan kirjoituksista?

Vierailija
31.07.2012 |

Olen uudehko keskustelupalstojen käyttäjä ja olen hieman ihmetellyt sitä, miten moni kertoo kokemuksistaan hyvin tarkasti: mitä tapahtui jonkin kaverin kanssa, ja mitä siitä ajattelee. Monet purkavat täällä palstalla hyvinkin vihaisia tunteitaan jostain tapahtuneesta, vaikkeivät asianomaiselle ole tunteitaan lainkaan ilmaisseet.

Uskon, että tämä on aivan loistava purkautumispaikka, ja samalla saa mielipiteitä ihmisiltä jotka voivat samastua omaan tilanteeseen, äitejä kun useammat täällä ollaan. - Mutta mistä voin tietää, että ne ystävät, joista jäkätän, eivät ole täällä samalla palstalla juttelemassa! Monesti tapaukset ovat tietenkin sellaisia, että se olisi voinut sattua kelle tahansa (tyyliin, oltiin puistossa ja toinen lapsi kiilasi oman lapseni eteen ja äiti ei sanonut mitään), mutta monet tapaukset ovat sellaisia että helposti voi itsensä niistä tunnistaa (tai olla tunnistavinaan)

Onko kokemuksia "tunnistamisista?"

Vaikka loogisesti ajatellen, kukaan tunnistamisen kokenut ei uskalla tähän vastata mitään :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsia on ollut 1-5, ikäjakauma 0-15, välillä avoliitto, välillä avioliitto, sinkkunakin pärjää, terveisiä pk-seudulta ja kylläpä täällä Oulussa on kivaa. Kesämökki Keski-Suomessa ja miehen suku idästä, paitsi se puoli joka on lännestä. Ollaan asuttu ulkomailla ja kotosuomessa, lapset on koulussa ja päiväkodissa. Kaikkee löytyy. :)

Vierailija
2/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastaajille.

Alan vähitellen ppia :D

Myös jotenkin huvittavaa, että muutamassa ekassa aloituksessani järjestäen kaikki olleet eri mieltä (esim. minkä ikäisiä sopivaa kuljettaa rattaissa, jne) ja toisissa aiheissa taas kaikki samaa mieltä... ilmeisesti aika erilaista porukkaa täällä eri iltoina?

¨t. nuorena pianisti+ nykyisin akateeminen ja puoliksi ulkomaalainen 2v tytön äiti... niin ja AP:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskallat käyttää nimimerkkiä!!!

Mä en :D

t- ap

4/21 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan juttuja silti muunnella! :)

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

Vierailija
5/21 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin alhaisista ja häpeällisistä teoistani, ja menetin kyllä kasvoni täysin (eikä ollut ensimmäinen kerta). Tunnistus kyllä satutti kipeästi ja nolotti sitäkin enemmän siksi, että olen harrastanut aika epätoivoista besserwisseröintiä (ja sitten paljastuikin totuus itsestäni). Menin tunnistuksesta pitkäksi aikaa ihan sekaisin ja olen mokaillut minut tunnistaneen ihmisen ja hänen puolisonsa edessä sen jälkeenkin niin raskaasti etten kestä ajatellakaan sitä.

Vierailija
6/21 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole ja tuskin saavatkaan, kuka sitä nyt epäilisi saati edes uskoisi että lapseton viitsii pyöriä tälläisellä palstalla :)

Vierailija
7/21 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää pahasti voi kirpasta.

Kerroin alhaisista ja häpeällisistä teoistani, ja menetin kyllä kasvoni täysin (eikä ollut ensimmäinen kerta). Tunnistus kyllä satutti kipeästi ja nolotti sitäkin enemmän siksi, että olen harrastanut aika epätoivoista besserwisseröintiä (ja sitten paljastuikin totuus itsestäni). Menin tunnistuksesta pitkäksi aikaa ihan sekaisin ja olen mokaillut minut tunnistaneen ihmisen ja hänen puolisonsa edessä sen jälkeenkin niin raskaasti etten kestä ajatellakaan sitä.

Vierailija
8/21 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen yleensä vain lyhyesti. En kerro täällä samoja asioita kuin esimerkiksi töissä työkavereille.

Vierailija
9/21 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin kysymykseesi sisältyisi jo lähtökohta, että on huono asia, jos tulee tunnistetuksi?

Kyllähän pitää sen verran olla itsekunnioitusta, että ei takanapäin puhu semmoista mitä ei edessä voisi sanoa.

Minut on varmaan monesti tunnistettu, sehän on hyvä juttu.

Vierailija
10/21 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullunkurista oli vain se, että tunnistaja oli asiasta hirmu tohkeissaan. Olin siinä tilanteessa esiintynyt tietoisen tunnistettavasti - siis tarkoituksella -joten oli aika hassua kun joku intoili että häh hää, mäpäs tunnistin sut.... Reppana oli :-)

Vierailija
11/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos niin miten?

Vierailija
12/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen numero 3.

Vierailija
13/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran purkauduin tänne, kun ystäväni käyttäytyi mielestäni tosi lapsellisesti. Ja jälkikäteen mietin että mistä tiedän ettei hän ollut lukijoiden joukossa...

Vierailija
14/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran purkauduin tänne, kun ystäväni käyttäytyi mielestäni tosi lapsellisesti. Ja jälkikäteen mietin että mistä tiedän ettei hän ollut lukijoiden joukossa...

Vierailija
15/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten - samassa paikassahan se tuttavakin sitten pyörii ja kirjoittelee.

Vierailija
16/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin kaverin paskoista häistä. Ja hän vastasi viestiin, jotenkin niin, että on pahoillaan jos ei minulla ollut hauskaa.

Moi vaan T jos tätä luet!

Vierailija
17/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tunnistettu monet kerrat. :) Mitäpä tuosta, ei ne mun tekstit ole koskaan olleet mitään haukkumaviestejä.

Vierailija
18/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat, niin ei haittaa.

Mutta juuri tuosta syystä olen hyvin varovainen kenenkään haukkumisessa. kaikkihan tätä lukevat!

Vierailija
19/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittajista muuntelee asioita, kun kertoo jostakin. Esim. iän, tapahtumapaikan, mitä tapahtui jne. Ettei siis jää kiinni, kun kertoo jostakin.

Vierailija
20/21 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista ystävistäni en yhtään osaa sanoa, käyvätkö täällä vai eivät...

t. ap.