Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet vanhemmasta miehestä, joka pitää nuoria naisia seksuaalisesti haluttavina?

Vierailija
31.07.2012 |

Mitä ajattelet esim. 35 vuotiaasta miehestä, joka pitää 20-25 vuotiaita nuoria naisia seksuaalisesti haluttavina?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av-palstalla aina itketään sitä että lapsia pitää hankkia. Sitten kun joku lapsentekoiässä oleva mies katselee lapsentekoiässä olevia naisia, niin se onkin ihan kamalaa. Jos 35-vuotias mies katselisi saman ikäisiä naisia niin täällä itkettäisiin siitä että miksi hän ei halua jatkaa sukuaan.

Etsi minulle yksikin ketju missä itkettäisiin että mies seurustelee ikäisensä kanssa eikä nuoremman! Ei varmasti löydy..

Btw, 35-vuotias nainen on vielä hyvinkin lisääntymisikäinen.

Vierailija
2/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa silti tottakai laittaa rakkauden ja pysyvän suhteen ja kumppanuuden satunnaisten tuntemusten edelle, joten sillä ei ole merkitystä. Mutta tottakai keski-ikäiset naisetkin pitää nuoria miehiä hyvän näköisinä, mutta ei se tarkoita, että suurin osa heidän mukaansa lähtisi, vaikka pääsisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 35 vuotias ja mieheni on 28 vuotias komistus. Itse ihmettelen välillä miksi hän valitsi minut eikä jotain niistä sadoista nuorista naisista jotka kuolaavat hänen peräänsä. Ja saimme juuri vauvan, joten olin/olen lisääntymiskykyinen ja lisää lapsia vielä halutaan.

Vierailija
4/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nuoria naisia olisi helpompi hallita kuin vanhempia, on täyttä pötypuhetta. Vaikka olisi nuori ja kokematon, ei se tarkoita sitä, että tanssii miehen pillin mukaan. Monille voi tulla yllätyksenä, että nuorilla naisillakin on aivot ja oma, vahva tahto.

Vierailija
5/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pääsääntöisesti paljon paremmassa kunnossa kuin vanhemmat, jo plösähtäneet.

Mies, jolla pikkuhiljaa läskistynyt vaimo, ainakin 12 kiloa liikaa

Vierailija
6/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 39 v. nainen ja pidän esim. yhtä vähän päälle 20 v. Twilight tähteä tosi hottina (nimeä en nyt muista).

Vierailija
7/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa kysymyksesssä ole mitään järkeä! Sama kuin kysyisit mitä mieltä olet siitä että aurinko edelleen nousee huomenna.

Kaikki miehet iästä riippumatta pitävät nuorista naisista elleivät sitten preeroi miehiä seksuaalisissa taipumuksissaan.

Järkevämpi kysymys olisi, mitä mieltä olet taipumuksesta ja tavasta toteuttaa sitä suhteutettuna miehen elämäntilanteeseen.

Vierailija
8/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av-palstalla aina itketään sitä että lapsia pitää hankkia. Sitten kun joku lapsentekoiässä oleva mies katselee lapsentekoiässä olevia naisia, niin se onkin ihan kamalaa. Jos 35-vuotias mies katselisi saman ikäisiä naisia niin täällä itkettäisiin siitä että miksi hän ei halua jatkaa sukuaan.

Vierailija
9/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha-haa :) minulle tuli kysymyksestä mieleen joku puolikalju eläkeläisikäinen kaljamaha, joka silmät kiiluen vahtaa minishortsisia teinejä - eli SE on mielestäni ällöttävää, mutta minkäs mies luonnolleen voi, vai? Mutta ap:n tapaushan on aivan normaalia!

Vierailija
10/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ulkonäöln puolesta varmaan ihan ymmärrettävää, mutta jos haluaa seurustelukumppaniksi paljon nuoremman, niin tulee mieleen että mies haluaa itse jumittaa jossain nuoruusvuosissa ja bileiässä, eikä halua mennä elämässä eteenpäin uusiin elämänvaiheisiin. On ehkä vähän lapsellinen, niin että nuorempien kanssa tulee paremmin juttuun kuin oman ikäisten. Vähän säälittävää. Yksi mahdollisuus on myös kontrollifriikkiys, nuoria naisia on helpompi ohjailla ja määräillä.

Vierailija
11/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet esim. 35 vuotiaasta miehestä, joka pitää 20-25 vuotiaita nuoria naisia seksuaalisesti haluttavina?

enemmän ehkä susta ajattelen kuin ko. miehistä. XXDD

Vierailija
12/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on henkisesti epäkypsä ja tyhmä. Perusteluni ovat oletuksessa, että (useimmiten) ihminen vanhetessa viisastuu. Jos ei kaipaa viisautta ja kypsyyttä toisessa, ei sitä viisautta ja kypsyyttä ole itsessäkään.

On myös mahdollista, että hänellä on tarve hallita ja kontrolloida naisia. Nuorta naista on aina helpompi hallita kuin vanhempaa.

Vaihtoehtoisesti hänen elämänsä pyörii seksin ympärillä, eikä millään muulla ole väliä.

Vierailija
13/13 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin vastata vähän ohi kysymyksen. Ajattelin vastatessani, millainen mies aina hakee itselleen parikymppisen. Niinkuin seurustelukumppanikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi