persujen Hirvisaari vertaa homoutta kehitysvammaan
Kommentit (40)
Oletko ihan samaa mieltä Jussi Halla-ahon kanssa naisten raiskaamisesta? On sinulla varmaan joku mielipide.
Miten liittyy tähän keskusteluun?
Kun sinulla ilmeisesti on jokin laajempikin näkemys perussuomalaisuudesta. Joka niin usein väärinkäsitetään. Kun kukaan ei lue alkuperäisiä tekstejä, yms. Tuossa on Jussi Halla-ahon ap teksti. Monet ovat lukeneet. Vai meneekö liian vaikeaksi jopa perussuomalaisten sympatiseeraajalle ruveta selittelemään raiskaus on iloinen asia -puheita?
Ei minun tarvitse ottaa kantaa asiaan, joka ei liity tähän ketjuun ja johon en ole lainkaan perehtynyt. En ole niitä, jotka ottavat kantaa "otsikon perusteella".
Siinä on Jussi Halla-ahon tekstiä vähän enemmänkin kuin otsikon verran - onko sinulla tosi paha lukihäiriö?
MIHIN sinun oikein pitää "perehtyä", ennen kun osaat ottaa kantaa tuohon Halla-ahon raiskausta toivottelevaan tekstiin? Pitääkö sinun lukea täsmällen sama teksti itse hommasta, ennen kuin saat änkytettyä jotain?
Voi herranjumala näitten perseiden kanssa.
Ei rasismi tai persuilukaan ole varsinainen sairaus vaan vamma.
Vammaisenkin on syytä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, koska ei muuksi muutu. Voisin kuvitella, että tosiasioiden hyväksyminen on parempi kuin niiden kieltäminen. Rasisti on rasisti ja ei voi vammalleen mitään.
Perussuomalaisuus tai vammaisuus ei hävitä ihmisarvoa, eikä yhteiskunnan kuulu tuomita persuja tai vammaisia.
Ja tämä ei siis ole mitään persuvastaista vihanlietsontaa vaan aitoa ihmettelyä.
En usko, että Suomessa on erityisen persuvastainen ilmapiiri, mutta ajattelen niin, että heidän on itsekin vaikea hyväksyä itseään ja sen tähden kohkaavat mielestäni ylimitoitetusti. Arvelen, että persut kärsivät itse ahdasmielisyydestään ja kärsivät vielä enemmän, jos yhteiskunnan asenne heitä kohtaan on tuomitseva tai suorastaan kiroava kuten esimerkiksi demokraattisissa länsimaissa.
Eihän kehitysvammainen toki ole itse syyllinen vammaansa, turha heitä on Jussin tällä homorinnastuksella loukata. Ymmärrän hyvin kehitysvammaisten ja heidän omaistensa syvän loukkaantumisen.
Parempi kuin se, että se olisi kasvatuksen syy tms.
"Mielestäni on syytä kysyä, olisiko homoseksuaalisuudessa kyseessä jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma, jos henkilö ei kehity luonnonjärjestyksen mukaisesti? Ei siis varsinainen sairaus vaan vamma. Vammaisenkin on syytä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, koska ei muuksi muutu. Voisin kuvitella, että tosiasioiden hyväksyminen on parempi kuin niiden kieltäminen."
Tai että esim. uskonnon avulla voisi "eheytyä" ja muuttua heteroksi.
perussuomalaisuudessa kyseessä jonkinlainen kehitysvamma?
"Mielestäni on syytä kysyä, olisiko homoseksuaalisuudessa kyseessä jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma, jos henkilö ei kehity luonnonjärjestyksen mukaisesti? Ei siis varsinainen sairaus vaan vamma. Vammaisenkin on syytä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, koska ei muuksi muutu. Voisin kuvitella, että tosiasioiden hyväksyminen on parempi kuin niiden kieltäminen."
ei tuo ollut pahasti sanottu. Ap antoi aivan väärän kuvan.
Tähän liittyen:
täällä oli vähän aikaa sitten aseksuaalisen pojan aloittama ketju. Siihen SETA:n työntekijä tunki kyseenalaistamaan koko käsitettä ja haukkumaan aseksuaaliseksi itsensä määritteleviä.
MI-TÄ TÄS-TÄ O-PIM-ME? :D
Onko niillä jonkinlainen kehitysvamma, jotka rupeavat heti otsikon perusteella tuomitsemaan lukematta edes alkuperäistä tekstiä?
Onko niillä jonkinlainen kehitysvamma, jotka rupeavat heti otsikon perusteella tuomitsemaan lukematta edes alkuperäistä tekstiä?
mutta miten tuo Hirvisaari on nyt noin pahasti rupsahtanut? Oli vielä reilu vuosi sitten ikäisekseen ihan komea, mutta ei oikein enää.
mutta miten tuo Hirvisaari on nyt noin pahasti rupsahtanut? Oli vielä reilu vuosi sitten ikäisekseen ihan komea, mutta ei oikein enää.
ja valvominen. katso nyt kataisenkin otsaryppyjä ja hikistä, sterssihormonien jättihuokoiseksi tekemää ihoa.
Se käy työstä toikin työ
"Päijät-Hämeen poliisi kertoo, että kansanedustajan kommenteista on tehty tutkintapyyntö poliisille."
Miksi? Kommenttihan oli hyvin asiallinen. Todettiin homouden olevan ihmisen kehityksessä muotounut ominaisuus, jolle ihminen ei voi mitään, vaan asia pitäisi vaan hyväksyä. Mikä tässä on väärin? Itse olen ihan samaa mieltä kuin ko. kirjoittaja.
Olisiko parempi vaahdota, että jeesus voi parantaa ja homoista tulee heteroita? Vai pitäisikö kehottaa pysymään kaapissa pois heteroiden näkyviltä? Vai mitä?
Jussi Halla-ahon mietteitä;
sitaatti ollut vauvassakin:
”Kollektiivisessa närkästyksessäni huomaan välillä, että minun on vaikea tuntea aitoa sympatiaa näiden rikosten uhreja kohtaan. Tunnen houkutusta ajatella, että naiset saavat sitä, mitä pyytävät. Yritän kuitenkin olla ajattelematta näin. Koska kaikki naiset eivät ole sellaisia kuin Virtanen, Biaudet ja Filatov. Raiskaukset tulevat joka tapauksessa lisääntymään. Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. Mieluummin he kuin joku muu. Heihin ei tehoa mikään muu kuin se, että monikulttuuri osuu omaan nilkkaan.” (20.12.2006 Scriptassa, viittaa työministeriön maahanmuuttopolitiikan johtajaan Mervi Virtaseen, RKP:n kansanedustajaan Eva Biaudet’hen sekä tuolloiseen työministeri Tarja Filatoviin)
”Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen.
Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen.
Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. Se on opettavaista.” (20.12.2006 Scriptassa)
Jussi Halla-aho poisti osan tekstistä myöhemmin.
Iskikö häpeä vai pelko?
ääneen ilman mitään seuraamuksia.
onkohan minullakin tämä sinisilmäisyys kehitysvamma, koska en ole kehittynyt sen dominoivamman geenin mukaan?
Persut ja Hirvisaari ovat siitä kauhean hyviä, että he laittavat ihmiset pohtimaan itse, eivätkä heitä mukaan mitään sivuhuomautuksia ja vihjailuja, kuten esim.
"Ehkä sateenkaaren alle mahtuu myös moniavioisuus, insesti ja eläimiin sekaantuminen ja paljon muuta kinkkistä ja vieläkin kinkkisempää? Jos niin on, kansan on hyvä tietää"
Ai mutta sehän heittikin.
Tero
Minusta on surullista ja pöyristyttävää että tuollaisia saa puhua
Miksi?
hyveellisenä yleishumaaniuden merkkinä on niiiiiin kulunut argumetti, vertautuu natsikorttiin mutta yltiöhyveellisenä siinä missä natsikortti on yltiönegatiivinen.
Keksikää jo tuoreempia ilmaisuja.
"Päijät-Hämeen poliisi kertoo, että kansanedustajan kommenteista on tehty tutkintapyyntö poliisille." Miksi? Kommenttihan oli hyvin asiallinen. Todettiin homouden olevan ihmisen kehityksessä muotounut ominaisuus, jolle ihminen ei voi mitään, vaan asia pitäisi vaan hyväksyä. Mikä tässä on väärin? Itse olen ihan samaa mieltä kuin ko. kirjoittaja. Olisiko parempi vaahdota, että jeesus voi parantaa ja homoista tulee heteroita? Vai pitäisikö kehottaa pysymään kaapissa pois heteroiden näkyviltä? Vai mitä?
Oletko ihan samaa mieltä Jussi Halla-ahon kanssa naisten raiskaamisesta? On sinulla varmaan joku mielipide.
On tämä vaan jotenkin karua. Jotenkin sitä aina ajattelee että kansanedustajat olisivat vähän muita viisaampia, kun toisten asioista pääsevät päättämään. Mutta ei. Ja mitä palkkaa tuokin urvelo vielä saa, tuolla älyllä. Kaikenlaisia.