Miehet tässä yksi, luutavammin yleisin syy miksi nainen pihtaa seksiä!
Mies EI vaan osaa, erittäin tylsä tai laukeaa liian nopeasti, ei saa naista laukeamaan ei sitten millään. Vaikka nainen olisi kuinka kiimainen ja halukas, ja joo kyllä sitä hetken tyytyy osaansa, mutta ei sitä kauaa jaksa jos ei koskaan tule tyydytetyksi.
Olen lopen kyllästynyt siihen, että mies todella surkea seksissä. Saamaton vätys joka laukeaa ihan liian nopeasti. Ei ollenkaan mielikuvitusta.
Ero tulossa. Vaikuttaa meinaan kaikkeen kun ei pelaa niin ei pelaa.
Kommentit (86)
Mua ei kiinnosta saako muija? Mua kiinnostaa vaan saanko minä. Muija hankkikoon uuden äijän jos haluaa. Niin minäkin teen aina, kun on kyseessä muija.
Äijä kirjoitti:
Mua ei kiinnosta saako muija? Mua kiinnostaa vaan saanko minä. Muija hankkikoon uuden äijän jos haluaa. Niin minäkin teen aina, kun on kyseessä muija.
Ou vau. Ja meidän pitäisi nyt tässä kohtaa suuttua sun kommentista ja alkaa riitelemään sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos naista ei haluta , se on miehen syy. Eikö naisella ole mitään vastuuta omasta nautinnostaan ? Ehkä miehen kanssa voisi harjoitella erilaisia asentoja ja kertoa minkälainen esileikki tuntuu hyvätä.
Jos mykkänä makaa ja odottaa nautintoa , sitä ei kyllä tule.
Siis kyllähän AP:kin halusi ja yleensäkin, ei auta vaikka kuinka kiihotut ja haluat jos mies on täysi tumpelo. Jos mies ruikkaa hetkessä ja kääntää sitten selkänsa ja nukahtaa, niin mitä siinä auttaa naisen aktiivisuus? Vielä herkemmin mies saa orkun, jos sitä vielä menet lisää kiihottamaan. Meilläkin , jos minä makaan kuin lahna liikkumatta(vaikka olisin kuinka kiimoissani) niin mies saattaa jaksaa 10 sekunttia pidempään. Jos vähän erehtyy innostumaan, mies laukeaa heti. Ei meillä ainakaan yhtaa auta se, että minä kiihotun ja olen aktiivinen, päin vastoin. Montaakaan kertaa en ole miehen kanssa lauennut, kiimasta huolimatta, koska mies on huono sängyssä ja kiinnostunut vain omasta saamisestaan. Kyllästyttää todella.
Äijä kirjoitti:
Taidat olla mun mies? Joo, oon kyllä harkinnut laittaa sut vaihtoon. Sääli sitä, joka sut seuraavaksi saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naista ei haluta , se on miehen syy. Eikö naisella ole mitään vastuuta omasta nautinnostaan ? Ehkä miehen kanssa voisi harjoitella erilaisia asentoja ja kertoa minkälainen esileikki tuntuu hyvätä.
Jos mykkänä makaa ja odottaa nautintoa , sitä ei kyllä tule.Otin siis vastuun omasta nautinnostani ja ryhdyin tuottamaan sitä itse ihan omin neuvoin. Miehelle ei nyt vaan mene jakeluun, että lähes esileikitön sisään-ulos-sisään ei ole hyvää seksiä. Kun sille rautalangasta vääntää, mitä pitää tehdä, se tekee sen tuurilla kerran, mutta seuraavalla kerralla alkaa taas valitus eikä jaksa. Miehen mielestä hyvä seksi on sitä, että esileikkinä otan siltä suihin, sitten pannaan takaapäin kunnes mies saa ja sitten mies kääntää kylkeä ja menee tyytyväisenä nukkumaan. Minä olen luonnollisesti vammainen, kun en saa näillä eväillä kymmentä orgasmia, ole ekstaasissa alusta loppuun ja auliin kiimainen 24/7.
Antaa sitten olla. Ollaan seksitön talous sitten kun on niin saatanan vaikeaa. Antaisin niin paljon kuin sielu sietää, jos mies tajuaisi olevansa sängyssä naisen eikä muovinuken kanssa ja jaksaisi yrittää vähän huomioida.
Naiselle ei mene jakeluun, että naisen kiihottaminen, paneminen ja loppu-/esisormetus ei ole hyvää seksiä. Ei vaikka se naisesta kivalta tuntuukin kun saa makailla jalat auki 24/7 ja huudella itselleen orkuuteluita jotta mies saa luvan panna eli antaa lisää seksiä naiselle.
Kumma kun miehillä lerpattaa eivätkö ole aina halukkaita.
Meillä mies on sinun kanssasi samoilla linjoilla. Nainti kestää onneksi vain vähän aikaa. Yrittää työntyä vaikka ihan kuivaan kun kylmiltään aloittaa. Sitten vain sisään ulos , sisään ulos ja ruikaus. Se oli siinä ja nukkumaan. Onneksi ollaan jo sen ikäisiä, että miehellä alkaa seisokki vähentyä. Mieli tekee kuulema vieläkin, mutta ei onneksi juurikaan onnistu enää. Voi, että olen tyytyväinen. Loppui se onneton nyhrääminen. Niin ja meillä miehellä ei koskaan lerpattanut 40vuoteen, kun sai vaan panna, eikä tarvinnut toisesta välittää. Voisin tietenkin nyt miestä auttaa ja saada kalun seisomaan, mutta arvatkaa haluanko?
kyllä minä naista lämmittelen pitkää ja hartaudella kunnes kiskoo minut sisäänsä melkein väkisin mutta joskus toivon että siihen tulisi vähän vaihtelua tai vaihtelun puutteessa lämmittelyä ei tarvitsisi tehdä niin pitkään. yrittänyt tehdä kaikkea muutakin aina välillä mutta aina haluaa että hieron klitorista tai suuseksiä, jälkimmäistä voin tehdä vaikka parikin tuntia kun ei useasti tarvitse muuta kuin kielen kanssa painaa menemään ja pidän suuseksin antamisesta mutta joskus on vain semmoinen olo kun toinen on saanut ensimmäisen orgasmin tämän lämmittelyn aikana että voisin vain painua tupakalle ja nukkumaan vaikka aluksi olisi haluttanutkin