PItääkö DrymaxX-puku täysin vettä?
Voiko sitä käyttää säällä kuin säällä mukaanlukien kaatosateella sadeasuna kastumatta?
Kommentit (14)
erilaisella vedenpitävyydellä. Minulla on drymaxx-asu, joka kestää kuurosateen mutta kaatosadetta ei kestäisi.
riippuu ihan tuotteesta, vaikka se vesipilarisysteemikin näyttäisi siltä, että pitäisi vastata täysin sadevaatetta, niin jos saumat on vain ommeltu niin meneehän se vesi saumoista sisään.
erilaisella vedenpitävyydellä. Minulla on drymaxx-asu, joka kestää kuurosateen mutta kaatosadetta ei kestäisi.
Mitä hyötyä siitä sitten on jos se ei kestä kuin pienen kuurosateen? Minulla ihan tavallinen tuulipukukin pitää kuurosateen kunhan vettä ei tule kuurossa kaatamalla.
mutta ei liikkumista kun paine kohdistuu vaatteeseen eri tavalla esim. kyykistyessä, pyörän satulla istuessa tmv.
Jos istuu märkään satulaan niin kastuuko takamus? Tai jos polkiessa sade ropisee paineella huppuun, edustaan, käsivarsiin ja jalkoihin niin tuleeko läpi?
DrymaxXissa ole vakiona kaikki saumat teipattu?
kyllä- ite pyöräilen kesät talvet työmatkaa, niin sadesäällä drymax on aivan ehdoton, ei mee sadevesi läpi ! pitää vain osata pukea alle oikein, ettei kastu hiestä sisältäpäin ;-)
Kuinka kauan sulla menee työmatkaan ja pyöräiletkö ihan kaatosateellakin? Onko sinulla Haltin vai Raiskin DrymaxX?
Vedenpitävään eikä vain vettähylkivään pukuun kannattaa todellakin satsata jos työmatkoja pyöräilee. Olen oppinut kantapään kautta kun puolivälissä matkaa yllätti rankkasade ja päällä ollut vain tihkuun tarkoitettu vettähylkivä tuulipuku imaisi vedet läpi heti. Oli sitten todella "kivaa" olla perillä litimärissä vaatteissa kun kaikki sisävaatteetkin kastui.
niin en vapaaehtoisesti menis ulos ollenkaan..
Mutta, mulla on haltin drymaxx -tuulipuku, pyöräilen joka paikkaan enkä ole puvun vuoksi koskaan kastunut. Pyöräilen siis sateellakin ja talvellakin (talveksi mulla on aivan loistava Haltin rotsi myös, paras ostokseni ikinä!!!). Puku vaan hiostaa jonkin verran, eli vaikka muka päästääkin kosteuden läpi, niin ei kyllä suurissa määrin. Vaikka olisi oikeanlaiset vaatteet alla. Esim. niitä housuja ei voi juuri pitää ilman pitkiä kalsareita, ihoa vasten hikoo ihan pirusti.
mutta mulla on ainakin ko. puku toiminut melkein päivittäisellä käytöllä kaksi vuotta ja ajattelin vielä vuoden sillä sinnitellä ennen uuden ostamista.
..ainakin se 10 vuotta sitten ostettu
niin en vapaaehtoisesti menis ulos ollenkaan..
Mutta, mulla on haltin drymaxx -tuulipuku, pyöräilen joka paikkaan enkä ole puvun vuoksi koskaan kastunut. Pyöräilen siis sateellakin ja talvellakin (talveksi mulla on aivan loistava Haltin rotsi myös, paras ostokseni ikinä!!!). Puku vaan hiostaa jonkin verran, eli vaikka muka päästääkin kosteuden läpi, niin ei kyllä suurissa määrin.
Siis että jos sinu on pakko lähteä ulos järkyttävään rankkasateesen niin sinulla ei ole silti kastumisen puolesta mitän hätää?
ja kaikenlaisissa sateissa ollaan oltu ja lapset suunnilleen istuneet housuillaan vesilätäköissä ja hyvin on pitäneet vettä kunnes ovat kuluttaneet housut puhki.
Vedenpitävyys on jostain vesipilareiden määrästä kiinni ja mun mielestä drymaxxissa se oli sen verran iso, että kestää hyvin vettä. Mulla on Haltin drymaxx ja hyvin kestää.