Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulee taas hyvä joulu.

Vierailija
22.12.2024 |

Ei yhtään joulukorttia, kukaan ei soita eikä laita viestiä. Ihan yksin saan olla ihan kuin minua ei olisi olemassa edes.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mut ei enää ole väliä. Jotkut sai mitä halusivatkin. 

Vierailija
2/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako korttia olet itse lähettänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö netistä joku hyvänmielinen keskustelupalsta joulun aikaan? Varmasti on  paljon yksinäisiä. Eihän se korvaa eläviä ihmisiä mutta parempi kuin masentuneena yksinolo.

Vierailija
4/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö netistä joku hyvänmielinen keskustelupalsta joulun aikaan? Varmasti on  paljon yksinäisiä. Eihän se korvaa eläviä ihmisiä mutta parempi kuin masentuneena yksinolo.

Miksi alapeukku? Mikä olisi oma ehdotuksesi lähimmäisen yksinäisyyteen? 

Vierailija
5/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku? Mikä olisi oma ehdotuksesi lähimmäisen yksinäisyyteen? 

Ei tuosta kannata välittää. Huomaa, että palstalla lisääntyvät epäsosiaaliset, ilkeämieliset kommentit koko aja ennen joulua. Näiden kirjoittajat eivät kestä mitään positiivista tai rakentavaa. Ainoa mihin pystyvät on peukun käyttö.

Vierailija
6/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Antti Holman joulukirjoja!

Herkuttele, katso ihania sarjoja, sauno/käy tunnelmasuihkussa kynttilänvalossa, laita klassista soimaan.

Unohda muut, sinä et ole sen huonompi kuin he! 

Vierailija
7/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tulee. Yksin kotona kuten aina.

Vierailija
8/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi joulukortti tuli. Itse en ole laittanut enää vuosiin. Lapset kävi ja nyt saan keskittyä kaikista tärkeimpään eli itseeni. Nautin rauhasta, glögistä, kinkusta joka on parhaillaan uunissa, ja rakkaista kissoistani. Ja vielä monta päivää lomaa jäljellä. Ei stressiä.

Vierailija
9/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hei, älkää välittäkö noista ilkeistä kommenteista. Täällä samat mt-ongelmaiset pyörii vuodesta toiseen. Jättäkää omaan arvoonsa nuo.

Vierailija
10/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joulufiilis on just sellainen minkä itsellesi teet. Minäkin vietän sitä yksin, mutta oikein odotan että ympärillä kaikki rauhoittuvat joulun viettoon ja niin minä itsekkin. Hyvää ruokaa ja juomaa, telkkarista romanssihömppää, ei kiire mihinkään jne jne. Joulu tulee ja menee aika nopeesti.

Vierailija
11/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Antti Holman joulukirjoja!

Herkuttele, katso ihania sarjoja, sauno/käy tunnelmasuihkussa kynttilänvalossa, laita klassista soimaan.

Unohda muut, sinä et ole sen huonompi kuin he! 

Hyvä kommentti. Minäkin olen nykyisin joulut yksin. Se on oma halu ja valinta ja siinä mielessä helpompi juttu, koska minulla on kuitenkin ystäviä. Ap'n ja muiden yksinäisten kuitenkin hyvä tietää, etteivät he ole ainoita yksin joulua viettäviä vaan heitä on varmasti paljon. 

Vierailija
12/12 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vietän joulun yksin ja nautin rauhasta ja tunnelmasta. Tytär kutsui viettämään heidän kanssaan, mutta en enää jaksa pikkulapsijouluja ja kaikkea sitä härdelliä. Olen aikoinaan omille lapsilleni tehnyt joulut vuosikaudet ja nyt he saavat tehdä sen itse omille lapsilleen. Mä olen liian vanha enää katsomaan ja kuuntelemaan kaikkea hössötystä, juoksemista, kiljumista ja yleistä kohkaamista. Yksin on ihan hyvä olla, en tarvitse seuraa jouluna.