Ketä on yllätetty itsetyydytyksestä?
Onko jollakin esim. lapsuudessa käynyt niin että jäitte kiinni ns. sormet pimpsassa?
Miten koitte tapahtuneen?
Kommentit (8)
olin vessassa ja äitee olis halunnu tulla hakemaan sieltä jotaki. mä olin ihan paniikis ku oli sormet sisällä ja just oli tulees orkku ja piti sitte lopettaa ja äkkii laittaa paikat normisti ja vaatteet päälle.
KETÄ... Yäk. Se on KENET ON YLLÄTETTYJNE.
kyllä, pienenä päätin nusasta nallea ja isoveli tuli hyvään aikaan huoneeseen.....
Vastaan silti.
Äitini on kerran yllättänyt minut omasta huoneestani. On kuitenkin niin konservatiivinen, ettei maininnut ikinä asiasta mitään.
Vastaan silti.
Äitini on kerran yllättänyt minut omasta huoneestani. On kuitenkin niin konservatiivinen, ettei maininnut ikinä asiasta mitään.
kosteana villissä toiminnassa mehukkaan avomaankurkun kanssa kun paikalle tuli se isoveljeni hyvännäköinen kaveri, joka tempaisi kurkun kädestäni ja hyppäsi päälleni.
olin vessassa ja äitee olis halunnu tulla hakemaan sieltä jotaki. mä olin ihan paniikis ku oli sormet sisällä ja just oli tulees orkku ja piti sitte lopettaa ja äkkii laittaa paikat normisti ja vaatteet päälle.