Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton sinkkukaveri jää nyt matkasta - meni hermot

Vierailija
30.07.2012 |

Sovittiin viime viikolla, että nähdään tänään. Nyt tulee viesti, että hänelle sopiikin huomenna siihen ja siihen aikaan. Hän siis olettaa, että mulle sopii mikä vain, kun olet kotona lapsen kanssa.

Ei tuo vaan tajua, että se lapseton ihminen voisi myös joskus joustaa. Miten voikaan kukaan olla noin hemmetin itsekäs?! Sanonut olen tästä hänelle, mutta hän tuijottaa huuli pyöreänä, eikä tunnu tajuavan. Meillä on lapsen kanssa omat harrastukset päivisin ja iltaisin harrastan itse kun mies pääsee kotiin.

Kiirettä siis on, kaveri sen sijaan on työtön, sinkku ja lapseton.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ystävä on lapseton JA työtön, sopii tällaiseen provoiluun että voi oikein korostaa sitä miten hänellä ei voi olla mitään kiireitä.

Ja mitään tärkeämpiä menoja ei tokikaan voi tulla kun on lapseton JA työtön :O

Ap on kyllä säälittävä, oikein ystävän irvikuva. Onneksi omassa ystäväpiirissä ollaan joustavia ja ymmärtäväisiä puolin ja toisin.

Ystäväni, kahden lapsen äiti ymmärsi hyvin kun minä, vielä lapseton peruin tapaamisen jotta pääsin katsomaan yhtä äkillisesti sairaalaan joutunutta tuttuani.

Puhuttaisko nyt hieman eri asioista? Sinäpä sen sanoit: joustavia puolin ja toisin. Tässä on joustanut vain ap.

Vierailija
82/89 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei vielä ole lapsia niin halusi saada joskus lapsia ei pätevöitä sinua olemaan mikään lapsiperheiden asiantuntija.

Minäkin luulin kaikenlaista kun olin vielä lapseton. :D Tulet huomaamaan tämän sitten aikanaan, että ei sitä aikaa vaan aina ole samalla lailla kuin lapsettomana. Meillä on miehen kanssa nököttänyt sohvapöydällä eräs dvd 2 vk, emmekä ole vielä ehtineet / jaksaneet sitä katsoa. Illalla kun lapsi menee nukkumaan on kotitöitä ja sitten väsyttääkin julmetusti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt tuo veromarkoilla makaava kaverisi töihin. Ällöttävä vätys!

Vierailija
84/89 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ihan asiasta suuttunut. Olisin minäkin. Kerran pari voi vielä ymmärtää vahingoksi, mutta kun alkaa sama kuvio toistumaan niin ärsyttäähän se.

Täällä taitaa olla harvinaisen paljon työttömiä paikalla kun noin kärkkäästi pitää alkaa jankkaamaan lillukanvarsista. Lapsettomalla työttömällä ON enemmän vapaata kuin kotiäidillä tai työssäkäyvällä. Ei siinä mitään sen kummempaa ole. Ei sen takia tarvitse hermostua että joku sanoo sen ääneen.

Vierailija
85/89 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika samalla viivalla. Aikaa on vaikka lampaat söis. Siksi en tajua miten nämä kaksi ovat noin saamattomia.

Vierailija
86/89 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ihan asiasta suuttunut. Olisin minäkin. Kerran pari voi vielä ymmärtää vahingoksi, mutta kun alkaa sama kuvio toistumaan niin ärsyttäähän se.

Täällä taitaa olla harvinaisen paljon työttömiä paikalla kun noin kärkkäästi pitää alkaa jankkaamaan lillukanvarsista. Lapsettomalla työttömällä ON enemmän vapaata kuin kotiäidillä tai työssäkäyvällä. Ei siinä mitään sen kummempaa ole. Ei sen takia tarvitse hermostua että joku sanoo sen ääneen.

Vaikka en silti työttömyyttä halveksu. Joskus toivoisin, että kaverilla olisi itselläänkin kalenteri, jossa olisi edes muutama merkintä, niin tietäisi, että kaikilla ei aina ole aikaa.

ap

Vierailija
87/89 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika samalla viivalla. Aikaa on vaikka lampaat söis. Siksi en tajua miten nämä kaksi ovat noin saamattomia.

Sulla ei ole kotiäitiydestä mitään käsitystä, joten miksi edes vastaisin sinulle.

ap

Vierailija
88/89 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se nyt ainakin kävi selväksi että ap:llä on ihan liikaa vapaa-aikaa, kun ehtii tällaista mitätöntä asiaa käydä tällä palstalla ruotimassa.

Vierailija
89/89 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole kotiäitiydestä mitään käsitystä, joten miksi edes vastaisin sinulle.

ap

Saa päättää aikataulustaan ihan itse eikä kalenterissa tarvitse olla mitään merkintöjä :) Sinulla on ilmeisesti lapsia useampia ja tottakai se muttaa tilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme