Kauneus ja erityisesti seksikkyys n. 40-vuotiaana
Onko mielestäsi harvinaista, että joku nainen on tosi seksikäs nelikymppisenä?
Rökittää nuoremmat naiset ulkonäöllään ja karismallaan?
Kommentit (19)
Itse kun olen jo viisikymppinen, niin nykyään mun silmään nuoret ei edes ole kauniita tai seksikkäitä, voi olla nättejä kyllä. Mutta se mun maku on 40-55-vuotiaat kypsät naiset nykyään. Jos multa olisi kysytty tätä 20-30-vuotiaana, olisin vastannut että ei tasan nelikymppinen voi olla kaunis tai seksikäs, vanhoja akkoja.
Eli tähän tuskin on järin objektiivista vastausta, riippuu mielipiteen antajan omasta iästä, mausta jne.
Mua on aina sanottu karismaattiseksi niin en usko että karisma katoaa vaikka 40v täyttäiskin. (Olen siis vähän omalaatuinen mutta supliikki). Kauneus kyllä varmaan pikkuhiljaa rapisee..
Tulee mieleen esim. Kylli Kukk ja Satu Silvo, jotka ovat upeita joka iässä.
Ryhti ja jokin "juttu" heissä on.
Verrattuna esim. Susanna Penttilään joka on vain karsea.
Tiesin tällaisen viiskymppisen jolla oli parempi kroppa kuin kenelläkään nuoremmalla. Iän tosin huomasi kun hartioiden yläpuolelle siirsi katseensa.
Shakira on jo lähemmäs 50! On todella kuuma
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a.
🤔🥳🧐🙃
🤷
Bingå!->
Seksuaalinen vetovoima ei ole ikäkysymys.
Ei vaan on huomattavan yleistä. Tulee jonkinlainen viimeinen nousu ja on paljon kuumempi kuin mitä oli kolmekymppisenä.
Riippuu aikalailla elintavoista ja tekemisen mallista. Elintavat joko tukevat hyvää kroppaa ja yleisesti hyvinvoivan näköistä ulkomuotoa. Samalla aktiivisuus itsessään saa näyttämään elinvoimaiselta.
Plössähtänyt kesäkurpitsapaltsaansa lantsareissa viljelevä ei ole kovin sytyttävä.
Kyllä. Työkaveri on 46v ja en oo seksikkäämpää naista nähnyt koskaan missään. Harmi että seurustelee tällä hetkellä. Itse 44v mies ja koitan olla kyyläämättä jatkuvasti.
Nuorilla harvemmin on mitään karismaa. Nuoret on vaan tosi hyvännäköisiä, jos ovat ylipäätään hyvännäköisiä. Siis luusto selkeästi esillä, iho sileä ja timmi, olemus vitaalinen jne.
Nelikymppiset voi kyllä olla tosi seksikkäitä, kauniita/komeita ja karismaattisia, jos on geenejä ja huolehtii itsestään.
Ilman kauniita silmiä kukaan ei ole yhtään mitään kauneuden saralla.
Täytän ihan kohta 50 ja vasta vuoden sisään olen ensimmäistä kertaa kuullut olevani seksikäs. Varmasti jonkinlainen yhdistelmä ulkonäköä, kokemuksen tuomaa itsevarmuutta, käytöstä ja yleensä olemusta. Tunnen myös itse olevani jotenkin naisellisempi kuin nuorempana.
No ainakin nelikymppisiä miehiä on täällä sanottu papparaiseksi.
Siispä 40v nainen on mummeli.