Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oho! Mähän olen läski.

Vierailija
30.07.2012 |

Vielä viime perjantaina pidin itseäni ihan normaalikokoisena. En tajua mitkä laput silmilläni olen peiliin katsonut.

Hyppäsin perjantai iltana vaa´alle ystäväni luona ja painankin 80 kiloa.

Olen lihonnut 20 kiloa kahdessa vuodessa.

Lasten syntymän jälkeen ei ollut mitään ongelmia laihduttaa entisiin mittoihin, mutta sen jälkeen painoa on alkanut kertymään sitten urakalla.

Elämäntapani on muuttunut ihan täysin.

Ennen asuttiin kerrostalossa ja kerran viikossa oli sauna. Otin joka kerta siiderin/lonkeron.

Nyt asutaan omakotitalossa ja käydään saunassa joka päivä. Eli myös juon joka päivä.

Ja kun asuttiin kerrostalossa, kävin koirien kanssa vähintään 4 kertaa päivässä pitkällä lenkillä. Nykyään kävelen 2 kertaa päivässä kylän ympäri. n. 2 km. Ja koirat saa muun ajan päivästä olla pihalla vapaana.

Syön ihan hirveästi suolaisia herkkuja.

Nyt on pakko alkaa laihduttamaan.

Olen entinen anorektikko ja nyt pelottaa, että lopetan taas syömisen.

peilistä tuijottaa hirveä norsu (nyt kun olen saanut ne laput silmiltäni pois).

Vihaan vartaloani.

Yök. mikä kamala kävelevä ihrasäkki.

Oksettaa..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliset ruokailut jäi siihen yhteen hapankorppuun.

Tänään olen syönyt desin mustikoita.

Paino on laskenut nopeasti. Pian painonlasku kyllä hidastuu.

Yritin eilen kertoa miehelleni. En pystynyt. Tai halunnut.

Luulen kyllä, että mies aavistaa jotain.

Eilen kysyin vahingossa, että onko keitto hyvää. (pippuripurkin kansi irtosi, kun olin lisäämässä keittoon pippuria)

Mies sitten kyseli, että mitä olen syönyt.

Vastailin jotain epämääräistä..

On liian helppoa olla syömättä. Aloin taas rakastaa näläntunnetta.

Olo on ihanan energinen.

Tänäänkin kävin aamuyöllä juoksemassa 2 tunnin lenkin, ennen kuin mies lähti töihin.

Kolmessa päivässä on painoa pudonnut 6 kiloa.

Kävin maanantaina ostamassa vaa´an kotiin ja nyt ravaan koko ajan tarkastamassa painon.

Kävin kaupasta ostamassa paljon lempihedelmiäni ja muitakin ruokia mistä pidän, mutta en voi syödä.

Oksennan kaiken mitä suuhuni laitan.

En tahallaan, mikään ei vain pysy sisällä.

ap

Vierailija
2/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästikin kaipaat nyt meidän kauhistelua kun kerrot noista syömisistäsi. miten paranit viime kerralla? olisiko samasta avusta nyt hyötyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain yksinkertaisesti saa mitään alas. Heti alkaa oksettaa. Aamuyöstä kävin juoksulenkillä ja juoksin 2 tunnin lenkin verenmaku suussa.

Näköjään en ole ihan rapakunnossa vaikka en olekkaan pariin vuoteen kunnolla urheillut.

ap

Tuo ei ole todellakaan normaalia, vaan kertoo pahasta syömishäiriöstä. Kukaan normaali ei tee kahden tunnin lenkkiä aamuyöllä.

Hae apua nopeasti ennen kuin tilanne menee pahemmaksi. Mitä kauemmin odotat, sitä vaikeampaa sinun on toipua. Jos et pysty muuhun, printtaa ja näytä miehellesi tämä ketju.

Vierailija
4/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et kai oikeasti ole noin tyhmä! Hae HETI apua kun kerran itsekin tiedät mistä on kyse.

Jollet vanhalla kokemiuksellasi ja järjelläsi saa itseäsi syömään. Aikuinen ihminen joka on jo anoreksian kokenut!!

Liikuntaa lisää ja saunasidukat ja herkut vaan pois ja kunnon ruokaa lautasmallin mukaan vaan.

Otat sitten ne kännit erikseen jos joskus juot mutta tissuttelut pois! Ja tosiaan ne lenkit koirien kanssa jne. salia sun muuta jumppaa mielin määrin. Älä unohda proteiinipitoista ruokaa jos alat taas kunnolla liikkua.

Vierailija
5/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin raskaaksi. Sen ei edes pitänyt olla mahdollista kun ei ollut menkkojakaan.

Itsestäni en välittänyt ollenkaan, mutta pidin huolen, että vauvalla on kaikki hyvin.

Oli siis pakko ruveta syömään.

Sen takia käyn aamuyöstä lenkillä, koska se on ainut aika jolloin se on mahdollista.

Mies lähtee aamulla puoli 7 töihin. Tulee kotiin syömään, on puoli tuntia kotona ja lähtee taas.

Rakentaa taloa.

Itse olen kotona lasten kanssa. Ovat vielä niin pieniä, että ei voi jättää kotiin.

Mua pelottaa ottaa yhteyttä lääkäriin.

Olen vasta 23 vuotias ja elämäni aikana ollut yhteensä 2 vuotta sairaalassa.

Viimeksi kun sairastuin, en halunnut syödä. jouduin keksimään keinoja, miten saan nälän tunteen pois. Pakotin itseni olemaan syömättä.

Nyt haluan syödä. mutta syömisestä tulee fyysisesti niin paha olo, että oksennan.

Henkisesti se ei tunnu pahalta. Söisin mielelläni, rakastan ruokaa.

Äsken söin väkisin hieman pinaattikeittoa.

Oksensin kaiken pois. Ei pysy sisällä mikään.

Nyt hikoilen ja tärisen. Olo on ihan kamala..

ap

Vierailija
6/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänään pystynyt syömään kuin puolikkaan näkkärin. Äsken yritin syödä tonnikalasalaattia, mutta en vain saanut alas palaakaan. Väkisin työnsin suuhun, mutta oli pakko käydä sylkemässä pois. Rupesi oksettamaan niin paljon.

ap

Siiderin ja useammankin naukkaan joka päivä, en en liiku. 3 vuotta sitten painoin 10kg vähemmän. En tiedä miten saan itseni aktivoitumaan :( Vihaan omaa ihravaa olemustani...

Vierailija
7/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en juonut joskus kuin sen yhden saunassa, mutta niin turhia kaloreita....niin turhia. Ja ite oon kanssa koittanuty lisätä lenkkien pituutta, en joka päivä tee pitkää lenkkiä, mutta 3 kertaa viikossa.

Vierailija
8/16 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehdu pullaas läski.

Vierailija
9/16 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin valvonnassa? Kuullostaa aika pahalta tuo ex-anoreksia ja nyt tuo ruuan kuvottaminen.. oot kohta todella kipeä, jos jatkat tuohon malliin etkä edes laihdu, kun aineenvaihdunta lävähtää lukkoon tuon paastoamisen takia.

Vierailija
10/16 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaisivatpa ne monet muutkin!

Minusta fiksu ja hillitty mieheni tokaisi todella hyvin viikonloppuna kun terassilla joku nainen sanoi hänelle, että kyllä ärsyttää tollaset ihmiset jotka terrorisoi muita tupakansavullaan (miehi polttaa sikarin tai kaksi viikossa ja terassilla todellakin oli kaikissa pöydissä tuhkakupit); ja minuakin ärsyttää katsella tuollaisia lihavia ihmisiä, mutta en sano sitä ääneen :)

Vierailija
11/16 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisesta tupakoinnista voi esim. astmaatikko saada pahojakin oireita tai jatkuvasti altistuva voi saada jopa keuhkosyövän.

Sinä tuskin saat mitään tautia siitä, että joskus joudut katsomaan ei-esteettistä näkyä.... Varmaan joudut joskus katsomaan muutakin "rumaa" kuin lihavia ihmisiä, esim. rumia rakennuksia, jätepusseja täynnä roskia ennen kuin viet ne roskikseen ym.

Vierailija
12/16 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole läski. Ihan sopivat naisen mitat :)

Vierailija
13/16 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et välttämättä ole mitenkään erikoisen läski. Etenkään jos et ole huomannut sitä peilistä ilman vaakaa!

Jos sinulla on kerran anoreksia, niin olisi varmasti parempi vain jättää saunakaljat yms herkut välistä, mutta silti syödä kunnolla. Ja ottaa koiralenkit takaisin päivärytmiin.

Saunassa kylmä vissy musta ajaa saman asian, jos se alko ei ole ongelma.

Tsemppiä! toivottavasti et sairastu uudestaan.

Vierailija
14/16 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksikas ja harrastin paljon urheilua.

Nyt ne lihakset on kadonnut ja tilalla on pelkkää läskiä.

Eilen join saunassa kivennäisvettä. Alkoholi ei ole ongelma. Jotenkin siitä vain tuli tapa.

Voin hyvin olla ilmankin.

En eilen syönyt muuta kuin sen puolikkaan näkkärin.

Tänään söin yhden hapankorpun, jossa päällä voita.

En vain yksinkertaisesti saa mitään alas. Heti alkaa oksettaa. Aamuyöstä kävin juoksulenkillä ja juoksin 2 tunnin lenkin verenmaku suussa.

Näköjään en ole ihan rapakunnossa vaikka en olekkaan pariin vuoteen kunnolla urheillut.

Olo on kamala, mutta en vain pysty syömään. Haluaisin kyllä.

ap

Vierailija
15/16 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pituus puuttuu..

Vierailija
16/16 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänään pystynyt syömään kuin puolikkaan näkkärin. Äsken yritin syödä tonnikalasalaattia, mutta en vain saanut alas palaakaan. Väkisin työnsin suuhun, mutta oli pakko käydä sylkemässä pois. Rupesi oksettamaan niin paljon.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän