Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistua pudottamaan kahdessa kuukaudessa kymmenen kiloa?

Vierailija
29.07.2012 |

Bmi tällä hetkellä 25 kieppeillä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 2litraa vettä päivässä ja vähintään 500grammaa kasviksia myös.

Vierailija
2/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ateria eli esim pihvi joka pitää nälkä kera runsaiden kasvisten + ruisleipä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kaikkea vähemmän ja liiku joka päivä noin 2-3 tuntia. Ei tarvi olla superraskasta liikuntaa mutta sekä lihaskuntoa että jotain aerobisempaa pitäisi olla.

Toinen kerta mulla oli suoran sanoen vahinko, ei ollut tarkoitus laihtua ollenkaan, muttabelämäntilanteessa vaan kävi niin. Noilla syillä. Eli ei sen tarvi ees olla vaikeeta.

Vierailija
4/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinteytyä pitää ja kiloja pudottaa, niin paljon hitaammalla tahdilla, esim. 2 kg per kk. Tulos on siten todennäköisesti pysyvämpi kuin kitukuurilla, et näytä ja tunne itseäsi kärsiväksi ja kenties pään sisälläsikin on kristallisoitunut terveemmän elämän ja ruokavalion edut ja hyödyt, mikä helpottaa painonhallintaa jatkossa.

Vierailija
5/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteen kirjoissa suositellaan 1 kg/kk tahtia.

Vierailija
6/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 3 viikkoa aikaa pudottaa 6 kiloa.

Oon kesällä elänyt aika leveästi ja onneksi pääosin pudotettava paino on nestettä.

Mä juon aamulla kahvin, syön lounaaksi keiton tai salaatin (ei leipää) ja illalla kotona puuro, jogurtti tai vastaava.

Luonnollisesti herkut ja alko pois. Helppoa se ei ole, mutta mahdollista.

Vierailija
7/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karistaminen pitää tapahtua noin nopeasti, ihan kuin hetkessä, kenties ajatuksella "sitten voin olla tyytyväinen itseeni, aloittaa uuden ihanan elämän ja muutkin näkevät että ohhoh, sinäpä olet nyt hyvännäköinen." Kun ei se elämä näin mene, muuten kuin ohi. Tyytyväinen pitäisi ja saa ja voi olla jokaiseen päiväänsä, painoindeksin noususta tai laskusta huolimatta. Itseänsä pitäisi arvostaa muillakin kuin ulkonäkökriteereillä, katsaus sisimpään on aina paikallaan. En tarkoita sitä, etteikö kannata vaikkapa laihduttaa (järjellisesti ja liikaa energiaa vain painonpudotukseen suuntaamatta), mutta jotain hyvin surullista tällaisessa pikadieettiajattelussa on.

Vierailija
8/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kitukuurerja tai kerran päivässä syömisiä en harrastanut. Mä vaan söin vähemmän. Pienensin annoskokoa. Ja sit se liikunta, se on tärkeää. Mut mitään kitua to ei siis tarkoita.

Munkaan paino ei ollut mitenkään ylen suuri edes silloin kun tein tuon tahallani, vaan normaalin rajoissa, vaikka vähän "pehmeä" toki olin. Jälkimmäisellä kerralla paino oli normaali ja lopputulos siis alipainoinen. Silloinkin se oli valitettvasri aika pysyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi