Mainitse viisi asiaa, joita miehesi tapaa tehdä/sanoa ja jotka ilahduttavat sinua
Kommentit (14)
- kehuu ruokia
- hoitaa oman osuutensa lasten kuskaamisesta
- On antanut mulle lempinimen liittyen erääseen söpöön piirroshahmoon ja keksii jatkuvasti siihen liittyviä tarinoita, siis sijoittaa esim. minun työpäiväni sinne miljööseen ja keksii kaikkea mitä tuona piirroshahmona teen ja seikkailen :)
- Kertoo joka päivä että tykkää musta
- Saa mut joka päivä nauramaan ja hyvälle tuulelle hassuilla jutuillaan
- Haluaa viettää aikaa kanssani joka päivä, eli ei luuhaa iltoja missään muualla
- Hoitaa kotia, raha-asioita jne.
yövuorossa, illalla jossain, tai ylipäätään tulen kotiin tyhjään kotiin tai niin että muut kaikki nukkuvat, niin mies jättää jonkun pehmolelun (joko mun oman tai lasten, mutta aina se on joku "rakas" pehmolelu") jotenkin hauskasti mua vastaanottamaan. Se saattaa kurkkia jo tuulikaapin ikkunasta. Tai olla mun sängyssä lukemassa naistenlehteä. Tai mun yöpöydällä kämmenissään kippo mun lempikarkkeja. (Ja lisäksi se yrittää, jos kolmen lapsen kanssa pystyy, että pääsen yövuorosta suht siistiin kotiin nukkumaan. ja siellä siistissä kodissa sitten on joku nallukka moikkaamassa myös)
yövuorossa, illalla jossain, tai ylipäätään tulen kotiin tyhjään kotiin tai niin että muut kaikki nukkuvat, niin mies jättää jonkun pehmolelun (joko mun oman tai lasten, mutta aina se on joku "rakas" pehmolelu") jotenkin hauskasti mua vastaanottamaan. Se saattaa kurkkia jo tuulikaapin ikkunasta. Tai olla mun sängyssä lukemassa naistenlehteä. Tai mun yöpöydällä kämmenissään kippo mun lempikarkkeja. (Ja lisäksi se yrittää, jos kolmen lapsen kanssa pystyy, että pääsen yövuorosta suht siistiin kotiin nukkumaan. ja siellä siistissä kodissa sitten on joku nallukka moikkaamassa myös)
tekee kotitöitä
hankkii elannon perheelle
Ehdottaa että menisin joskus yksin jonnekin jos näytän väsyneeltä (meillä on 5 lasta)
Kehuu ulkonäköäni
Rakastaa tekemääni ruokaa ja jaksaa kiitellä siitä syötyään sitä jo 15 vuotta
Hassuttelee lasten kanssa, asia missä itse en ole niin lahjakas
tuonut kontin tai mäyräkoiran. tai on laittanut ruuan.
tuonut kontin tai mäyräkoiran. tai on laittanut ruuan.
tule ulos, ihana ilma, pioni kukkii tms
en keksi viidettä, mutta juoksee asioilla, tankkaa mun auton jne
Tekee fyysisesti raskaat työt, käy kaupassa ja tuo välillä ylläritä. Nauraa ja pilailee paljon, se saa minutkin hyvälle tuulelle. On rohkea ja varma asioista, joita tekee ja sanoo. Kertoo rakastavansa minua ja lapsiamme. Pitää itsestään huolta, treenaa ja on sosiaalinen. Oho, tais tulla useampikin asia.
-lähtee maanantaiaamuna töihin
-"heippa mä meen nyt"
-laittaa lähes poikkeuksetta joka päivä ruoan
-on paljon lasten kanssa, jopa enemmän kuin minä
-auttaa mua kodinhoidossa, toisinaan hoitaa kotiakin enemmän kuin minä
-hieroo herkemmin sovintoa kuin minä, ainakin aika usein
-paijaa mua nukkumaan mennessä ja nautin siitä niin paljon!
mä voitin lotossa kun sain tuollaisen miehen!
mä voin puhua miehelle mistä vain, siis ihan mistä vain.
14
osallistuu lapseni kasvattamiseen, tuo tuliaisia matkoilta, sanoo hassuilla hellittelynimillä, ei halua öisin päästää irti minusta:)
- sanoo joka päivä miten hyvältä näytän, kehuu vaatteita, peppua, rintoja tms
- jos olen pahalla tuulella tekee jotain pientä hassua että saa mut nauramaan, silloin en voi enää mököttää
- tuo lempijäätelöä kaupasta vaikka olen "kieltänyt" kevennyskampanjan takia
- jutellaan joka päivä meidän yhteisistä haaveista ja unelmista, se tuntuu kivalle ja antaa varmuutta tulevaisuudesta
- laittaa pyytämättä ruuan jos on itse kotona, ihanaa päästä valmiiseen pöytään
listaa voisi näin 16 vuoden jälkeen jatkaa loputtomiin:D Onneksi