Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntemasi Mia/Miia, millainen on?

Vierailija
29.07.2012 |

q

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjäytynyt ainakin työelämästä. Elää sossun rahoilla, valittaa kun elämä on niin vaikeaa eikä ole rahaa tehdä mitään. Masentunut ja käy jossain terapiassa.

Kuitenkin ihana sydämellinen ihminen. Kiltti ja hauskaa seuraa. Hoikka ja nätti.

Vierailija
2/7 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äiti, joka ei tiedä lapsensa isää. Yrittää iskeä varattuja miehiä ja on tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jämäkkä, luotettava, reilu ja vahvat mielipiteet omaava. Ihminen jonkalaisia saisi olla enemmän:)

Vierailija
4/7 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin arvostetussa työssä, tienaa liikaa, kolmen lapsen äiti, puoliso komea, menestyvä ja mukava, ainoa nega hänestä, on ikuisesti sairas; anorektikko, mutta oppinut elämään sen kanssa hyvin.

Vierailija
5/7 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä yksikään osunut meikäläiseen. Lähinnä ehkä tuo taiteellinen tms.) :-D

Kukaan teistä ei taida tuntea mua...

Tosin itse olen aina ollut sitä mieltä, että Miia nimi ei kuvaa meikäläistä pätkääkään (joten mulla itsellänikin on näkemys miioista)

Vierailija
6/7 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia on ahkera työssä ja aina iloisella tuulella ja hyvin aikaansaava.

Miia on itsekäs paskiainen, joka kyykyttää muita ja saattaa jopa huutaa alaisilleen aiheetta.

Vierailija
7/7 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35 pintaan. Lämmin ja aito ihminen, mutta jotenkin läheisriippuvaisen oloinen ja aina vähän säikähtäneen oloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme