Äitini ottaa yläosattomissa aurinkoa mökillä ja mieheni
on kokoajan juttelemassa ja lähietäisyydellä äitistäni ja katsoo jatkuvasti äitini tosi suuria rintoja, jotenkin kyllä ärsyttää ,itse pieni rintaisena en ota aurinkoa yläosattomissa.
Kommentit (40)
auringon otolle yläosattomissa? Isommat varaavat paremmin lämpöä?
OSTAKAA OMA MÖKKI.
VITTUAKO SIIPEILET ÄITISI MÖKILLÄ????
Niitä on tosi vaikea ruskistaa, kun toinen palaa jo, kun toinen vasta lämpiää.
Sitä paitsi mieheni veljen silmät ovat kummasti alkaneet karsastaa. Voiko johtua rintojeni epäsuhdasta, kun raukka katsoo tietty päivät pitkät niitä mökillä, ja toiseen pitää zoomata, toiseen katsoa normaalisti?
Niitä on tosi vaikea ruskistaa, kun toinen palaa jo, kun toinen vasta lämpiää. Sitä paitsi mieheni veljen silmät ovat kummasti alkaneet karsastaa. Voiko johtua rintojeni epäsuhdasta, kun raukka katsoo tietty päivät pitkät niitä mökillä, ja toiseen pitää zoomata, toiseen katsoa normaalisti?
Väitti, että mun pitäisi maksaa peräkammarin pojan silmälääkäri. Mutta mä en usko, että karsastus voi johtua tästä. Mielipiteitä?
se, kenen mökki, se saa paljastella tissejään niinkuin haluaa.
taitaa äitisi tahallaan tehdä tuon.. melkoisen inhottava äiti :/
Jos on teidän, niin käsket pukemaan päällensä.
Jos äitisi mökki niin älkää menkö sinne, antakaa paljastella siellä keskenään. Helppoa.
Pinpisi on varmaankin tuoreenpi ja kauniinpi kuin äidilläsi
näin pääset kostamaan!
että äitisi hieroi miestäsi ja siitä seurasi kaikenlaista..?
että äitisi hieroi miestäsi ja siitä seurasi kaikenlaista..?
Kukaan ei sitten ole jalostanut äitiäsi tuon harrastuksen terveyshaitoista?
Siitä riippumatta on kyllä äidiltäsi aika härskiä toimintaa. Ei normaali fiksu nainen esittele rintojaan vieraille miehille. Ei taida edes tajuta miten noloa tuo on.
Oletko kysynyt äidiltäsi suoraan miksi tekee tuota? Eikö hänellä ole mitään käsitystä alkeellisimmistakaan häveliäisyyssäännöistä?
hotellin uima-alttaan reunat pullolllaan...tultiin just etelästä, ja kyllä oli eukot todellakin uima-altaalla tissi paljaina...
jotenkin vielä ehkä ymmärrän, et merenrannalla ns luonnossa ..mut hotllilla..
puhumattakaan terveysriskeistä.
raskausarpiset, 4 lasta imettäneet, napaan asti ylettyvät rintansa esiin...
raskausarpiset, 4 lasta imettäneet, napaan asti ylettyvät rintansa esiin...
heittäis ne takaisin niskansa taaksen niin avot!
Älä anna miestäsi äidillesi vaan taistele miehestäsi. Jos luoja ei antanut sulle kunnon tissejä niin voit ostaa sellaiset.
Mä sanoisin että hanki kunnon silikonit.
Vierailija - 29.07.12 05:05 (ID 15289173)
Hyvä provo! Kaikenmaailman äijänkuvatukset akoille sitten kelpaakin - ja niistä vielä taistellaan: pubiruusut työttömän, mut ah niin ihanan reiskansa ympärillä, espooghettolaiset ah niin ihanan ja aikaansaavan, kusipäisen kravattiapinan, erkki-alecinsa ymparillä.
Eikö kannattaisi jättää suosiolla moinen miekkonen äipän kanssa mökille loppuelämäkseen, hyvin niillä siellä menisi.
Mutta vapaaehtoisestihan naiset näitä ristejä ottavat kantaakseen (kunnes viimeistään 45-vuotiaina saavat sitten tarpeekseen ja potkaisevat vapaamatkustajat pihalle).
kun nuori poika katselee isoja tissejä,on kuitenkin huomannut.
miehet tykkää vanhemmista ja rehevistä naisista ja äitis on sen huomannut.
Oispa mukava käydä siellä mökillä sais tytärtä ja anoppia
Oma anoppi oli mahtava nainen, (oli eronnut miehestään). Seksisuhde jatkui pitkään erostani tyttöystävän kanssa. Ikää oli..no, vähän. Mahtavat tissit ja tiesi miten poikia tyydytetää .
asiasta, jos se on noin tomppeli!
Mutsi olkoon yläosattomissa, se ei mua haittaa.