Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tilanteissa heippalapun jättäminen on sopivaa?

Vierailija
14.07.2023 |

Millaisissa tilanteissa, jos minkäänlaisissa, heippalapun jättäminen naapureille kerrostalon ilmoitustaululle on sopivaa ja ok?

Oletko itse koskaan laittanut heippalappua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kun alakerran naapuri pössytteli kannabista sisällä ja hajut tulivat minun, ja ilmeisesti muidenkin asuntoihin. Loppuipahan sisällä pössyttely.

Vierailija
2/10 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut, mutta tuntikausia haukkuvasta ja ulvovasta koirasta voisin laittaa jos en tietäisi varmasti mistä asunnosta meteli kuuluu. Jos tietäisin niin kävisin sanomassa tai tipauttaisin lapun postiluukusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän heippalapun sisällöstä. Itse kyllä hoidan asiat mieluummin joko kasvotusten asiaankuuluvan henkilön kanssa tai vaihtoehtoisesti jos kyse häiriöasiasta niin isännöitsijän kautta. 

Vierailija
4/10 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haluaa kiittää naapuria jostakin.

Vierailija
5/10 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin naapurin auton tuulilasiin Heippa-lapun, kun se parkkerasi miten sattuu. Mikä siinä on, ettei se ruutuun parkkeeraaminen onnistu? Auto oli aina osaksi minun ruudussa, eikä jäänyt kunnolla tilaa avata oman auton ovea.

Vähän aikaa meni hyvin. Onneksi se naapuri muutti lopulta pois.

Vierailija
6/10 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei uskalla mennä kertoon asiaansa suoraan.

Vierailija
7/10 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä:

- mistä asunnosta esim. meteli tulee

- missä asunnossa elukka haukkuu

ja jos ei uskalla, esim. humalaiset/aineissa olevien asuntoon en itse menisi hlökohtaisesti.

8/10 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku naapuri meluaa eikä pysty paikantamaan mistä huoneistosta melu kuuluu. Varsinkin musiikkia voi olla mahdotonta paikantaa. Silloin heippalappu on ainoa mahdollisuus selvittää asia ilman isännöitsijän väliintuloa.

Vierailija
9/10 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei uskalla mennä kertoon asiaansa suoraan.

Ilmoitakaa aina isänöitsijälle jos asutte Helsingin kaupungin asunot.Yritäkää saada ilmoitukseenne  2 mun eri huoneiston asukaan alekirjotus.Ihan A-4 arki ja teksti valitus.Itse kun valitin henkilön tupakoinista, uhkaasi hakata,potki tai löi kaupan pälle asuntoni ovea.Oliko jurissa? Vai aamu läkeet ottamatta? Kyse oli nainen ja aihutti häiritsevää tupakointia talossa jossa parveke tupakointi kielto.Vuokra taloissa isänöitsiä aina kehoitaa kääntyä ongelma asunon puoleen.Ymärtämättä voi se aihettaa pahoinpitelyn ymm.Älkä tehkö sitä.Isänöitsijän homma niin säästytte pahoinpitelyltä

Vierailija
10/10 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut kaksi heippalappua.

1. Joku oli valittanut meistä aiheettomasti. Laitoin tästä lapun, että voisiko häiriön aiheuttaja lopettaa häiriköinnin.

2. Naapuri röökaa ja haju tunkee meille sisälle sekä rappukäytävään. Kuvottavaa.