tiedätkö design-kalenterikellon ? Vst hakusessa
Kävin Tanskassa ja siellä jäi eräs kello raksuttaa päässä.
Vähän samantapainen kuin tässä
http://www.vaniljahouse.blogspot.fi/search/label/Keitti%C3%B6 4.7 kohdalla on kello kuvattu.
Oletko nähnyt näitä jossain ?
Kommentit (8)
Nyt vanha täti tässä ihmettelee teidän nuorempien avuttomuutta tiedonhaussa. Google on tehnyt homman niin helpoksi, ettei sitä 10-15 v. sitten osattu kuvitellakaan.
Googlaa siis "calendar clock". Jos arvelet että himoitsemasi kello on tanskalainen (hyvin mahdollista, tanskalaiset disainaa hienoja kelloja!), lisää hakusanoihisi "danish".
Kullä se sieltä löytyy!
Niin missä se kello on? Vai olenko minä vaan tyhmä?
siinä ylhäällä se näkyy. katsoithan 4.7. kohdalta
eli siis olen tyhmä. Johtuisko jotenkin siitä että käytän iPadia (siis ei tyhmyys sinänsä, vaan se etten löydä:))
Sinänsä vahinko, sillä tiedän aika paljon sekä kelloista että designista, ja tanskalaisesta designista etenkin.
En mä vaan löydä eli siis olen tyhmä. Johtuisko jotenkin siitä että käytän iPadia (siis ei tyhmyys sinänsä, vaan se etten löydä:))
Sinänsä vahinko, sillä tiedän aika paljon sekä kelloista että designista, ja tanskalaisesta designista etenkin.
siinä on kuvia keittiöstä ylimpänä (muistaakseni) kuva metallisesta seinähyllystä ja sen hyllykön ylimmällä hyllyllä, keskellä, on mustavalkoinen neliskulmainen kello.
Vai olenko minä vaan tyhmä?