Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purnausta ja harmitusta Lassietecistä :-(

10.06.2008 |

Harmituksen, harmitus.... Ostimme pojalle elämämme ensimmäisen Lassietec-puvun ihanan oranssin värisenä jokunen aika sitten. Pukua emme ole raskineet vielä täysipainoisesti pitää, tosin rohkenimme jo ottaa sen käyttöön tarhaan vasta kelien kuivuttua. Tänään huomasin, että puvun olkasauma ja polvisauma oli katkennut (siis se koristetikkaus). Tarkasteltuani pukua huomasin ompeleen olevan melko heikkoa ja sellaista nukkaantuvaa. Puvusta maksoin siis 89 eur eli kilpailee jo hyvinkin kalliimpien pukujen kanssa hintansa puolesta. En tosin osannut kuvitella, että laatu olisi noin heikkoa.

Tein toki reklamaation äsken netin kautta (myyjäliike on satojen kilometrien päässä), mutta miten Lassie suhtatuu näihin reklamaatioihin. Olisin valmis lähetämään jopa tuotteen tehtalle tutkittavaksi, niin suivaantunut olen ja harmissani. Puku on ihana ja väri täydellinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokemus Lassielle reklamoinnista, eli kannattaa tosiaan antaa palautetta.

Luultavasti pyytävät lähettämään haalarin heille (heidän kustannuksellaan, ns. "asiakaspalautuksena"), ja lähettävät teille uuden tilalle.

Näin ainakin meitä palveltiin, ja todella tyytyväinen olin/olen saamaani palveluun heitä.

Tosi asiallinen ja ystävällinen naishenkilö palveli mua puhelimitse :)

Vierailija
2/5 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikanaan 86cm talvihaalari josta ensimmäisen pesun

jälkeen lähti rinnankorkeudelta ommel purkautumaan koska oli

ommeltu liian liki eli liestyi pesussa.

Lähetin reklamaation - EI MITÄÄN VASTAUSTA joten myös meidän

LASSIET pääsääntöisesti olen jättänyt protestiksi kauppaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten palvelukin varmaan samanlaista. Itselläni ei ole kokemusta, joten kuulisin mielelläni miten kävi.

Vierailija
4/5 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pari päivää reklamoinnin jälkeen sain ystävällisen sähköpostiviestin ja kehotuksen palauttaa tuote Lassielle. Ohjeet tuli miten toimia jne. Olen enemmän kuin tyytyväinen palveluun. Pelkäsin, että pitää toimia myyjäliikkeen kautta, joka meidän tapauksessa 200 km päässä.

Vierailija
5/5 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli mieleen, ettäjos todellakin näin hyvin toimii reklamointi niin kyllähän tuo kotimaisuuden ostaminen kannattaa ehdottomasti. Tosin aikaisemmin Rasavillia, Reimatecia, Travelia, Nickyn ja Nellyn Easytecia käyttäessäni ei ole KOSKAAN tullut vastaan mitään reklamoinnin aihetta. Itseasiassa tuo Easytec on varmaankin ollut parhainta laatua, mitä meillä on käytössä ollut. Tosin nyt kun jäljestä ajattelen, hieman kyllä katselinkin noita Lassien ompeleita pitkään jo ostaessani puvun.