+26 mittarissa (varjossa) ja kosteus% 65=tukaluusaste +45
Ja tästäkö helvetistä pitäisi nyt nauttia??
NEVER EVER NEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (18)
Toisin kuin minä joka olen nauttinut! luojan kiitos ti-ke eteenpäin on jo viileämpää eli n.+20 astetta :))
ap
nyt vihdoinkin saat taas valittaa sydämesi kyllyydestä!
Toisin kuin minä joka olen nauttinut! luojan kiitos ti-ke eteenpäin on jo viileämpää eli n.+20 astetta :))
ap
+21 ja vettä sataa. Lämmintä kesäistä sadetta.
Aivan ihana sää. Lapsetkin ryntäsivät heti pihalle, mitä eivät juurikaan ole tänä kesänä tehneet. Upea fiilis hakea lehti postilaatikolta yöpaidassa kun lämmin ilma tulvahti iholle heti kun avasi oven. Tuntui kun olisi tullut lentokoneesta etelänlomalle.
koko ajan tietää, että pian rytisee.
(lämmin ja nihkeänhikinen on mielestäni täysin eri asia)
mutta nukkuminen ei vaan onnistus tässä kosteushelvetissä.
Satanut ja ukkostanutkin moneen otteeseen. Aurinko muutaman kerran ujosti pilkistänyt pilvien takaa. Lämmintä juuri sopivasti eli hieman yli 20 astetta.
Kotka.
Satanut ja ukkostanutkin moneen otteeseen. Aurinko muutaman kerran ujosti pilkistänyt pilvien takaa. Lämmintä juuri sopivasti eli hieman yli 20 astetta.
Kotka.
Minusta oli oikein kiva että satoi alkukesän,olin nääs töissä joten aivan sama.
Nyt sopivasti tulikin sitten lämmintä kun loma alkoi,ei ole tarvinut valittaa koko kesänä säistä!
mutta kun joutuu fyysisesti raskaassa työssä raatamaan tällä kelillä niin kyllä vituttaa!
Kun ilmankosteus on 65% ja lämpötila 26, niin se on tukala. Nautitko, että hikoilet ja hiki valuu, jos teet jotain? Itse olen syksyihminen, ja kesä on ollut hieno, onneksi tätä nihkeyttä ei kestä kauan. Kerro, mikä siinä kuumuudessa ja nihkeydessä on niiin iiihanaa, yksinkään ei ole saanut minua muuttamaan mielipidettäni. Tuolla kosteusprosentilla, hiki ei haihdu vaan jää ihon pinnalle.
Kun ilmankosteus on 65% ja lämpötila 26, niin se on tukala. Nautitko, että hikoilet ja hiki valuu, jos teet jotain? Itse olen syksyihminen, ja kesä on ollut hieno, onneksi tätä nihkeyttä ei kestä kauan. Kerro, mikä siinä kuumuudessa ja nihkeydessä on niiin iiihanaa, yksinkään ei ole saanut minua muuttamaan mielipidettäni. Tuolla kosteusprosentilla, hiki ei haihdu vaan jää ihon pinnalle.
talipallot, laihduttakaa niin ette hikole koko ajan. Normaaleilla on ihan hyvät oltavat tässä säässä.
täällä palstalla aina pörrääkään!!! En ole ikinä missään milloinkaan tavannut niin suurta typeryyttä, mustavalkoisuutta, tuomitsevuutta ja yksinkertaisuutta kuin tällä palstalla.
ap*169cm/60kg*
talipallot, laihduttakaa niin ette hikole koko ajan. Normaaleilla on ihan hyvät oltavat tässä säässä.
Olen normaalipainoinen ja puuhakas, haluan tehdä muutakin kuin maata rannalla.
NEVER EVER NEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kosteusprosentti 65 on todella vähän. Täällä Kotkassa on usein ilmankosteus 100% ja nytkin näyttäisi olevan 96% ilmatieteenlaitoksen mukaan.