Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan v..

Vierailija
29.07.2012 |

Tyttö 140 cm ja 34 kg ja vaikeaa löytää vyötäröiltä sopivia housuja. Onko liian lihava?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarviihan sen sitten olla, jos ei sopivia housuja löydy, eli pitää olla melkoinen masu tytöllä. Ja sehän kertoo, että syöty on, liikaa.

Vierailija
2/4 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tyttösi ei ole liian lihava, vaatteiden mallit ovat vain niin helvetin kapeita nykypenskoille. Mun tyttö on 12 ja käyttää naisten kokoa 42. Ruumiinrakenne on pitkä, rotevan lihaksikas. Kasvu on ollut nopeaa, mutta varsinaista ylipainoa ei ole.Urheilee paljon, liikutaan paljon koko perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tyttösi ei ole liian lihava, vaatteiden mallit ovat vain niin helvetin kapeita nykypenskoille. Mun tyttö on 12 ja käyttää naisten kokoa 42. Ruumiinrakenne on pitkä, rotevan lihaksikas. Kasvu on ollut nopeaa, mutta varsinaista ylipainoa ei ole.Urheilee paljon, liikutaan paljon koko perhe.

Taidat olla taas näitä isoluisia... Meidän 12v 160cm/45kg ja käyttää naisten 34/36/S. Omasi täytyy siis todellakin olla jättiläski :/

Vierailija
4/4 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla taas näitä isoluisia... Meidän 12v 160cm/45kg ja käyttää naisten 34/36/S. Omasi täytyy siis todellakin olla jättiläski :/

MUN 15V ON 167/53

Käyttää kokoja 36, M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi